Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Makrell i tomat

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-11-09, 15:37   #1
Anom
Seniormedlem
 
Anom sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Ved Mjøsa
Innlegg: 595
Anom er på en erverdig vei

Makrell i tomat

Jeg prøvde å søke, men fikk opp så mye rart.

Så i en tråd "et sted" at en kunne bruke makrell i tomat som niste.
Men, er det lovlig ketolysemat da?
Jeg har ingen boks liggende nå, så jeg får ikke sjekket.

Anom er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 15:43   #2
Lillebille
Medlem
 
Lillebille sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kongsvinger
Innlegg: 181
Lillebille er på en erverdig vei

Sv: Makrell i tomat

Makrell i tomat har ca. 5 karber pr. 100 gram, og det er nok i sausen karbene ligger.

Lillebille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 15:46   #3
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Makrell i tomat

Ja, trur det er eindel sukker i sausen til Stabburet. Meiner King Oscar sin har litt mindre. Det rare er at dei eg har funne på butikkar her nede har mindre karb enn dei som King Oscar sel heime i Norge - i følge heimesidene deira i alle fall. Litt snodig...

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 15:46   #4
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Makrell i tomat

Jeg spiser det innimellom og prøver å la mest mulig av sausen ligge igjen i boksen!
Er jo fisken som er god uansett!
Med masse majones!

PS! Nå har det kommet Stabbur- Laks på boks. Bare 1.5g karber!
Har ikke smakt den enda, da!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 15:46   #5
Anom
Seniormedlem
 
Anom sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Ved Mjøsa
Innlegg: 595
Anom er på en erverdig vei

Sv: Makrell i tomat

Hoi, hva finner man ikke da en begynner å google:


http://www.fitnessprat.no/showthread.php?t=12132
Makrell i tomat. Næringsinnhold (hermetikk, tube og porsjonsboks)
Info jeg har klart å samle om vår alles kjære påleggsfisk.


Hermetikkboks:

Energi: ca. 283 kcal
Protein: 13,6 g
Karbohydrat: 3,2 g
Fett: ca. 24 g
(hvorav; mettede fettsyrer: ca.5g, enummettede: ca.9g, flerumettede: ca.7g Omega3: ca.3g)


Liten Hermetikkboks: 110Grams boks.

Energi: ca. 283 kcal
Protein: 13,6g
Karbohydrat: 3.2g
Fett: 21g
(hvorav; mettede fettsyrer: ca.5g, enummettede: ca.9g, flerumettede: ca.7g, Omega3: 3g)



Tube:

Energi: ca. 190 Kcal
Protein: 14g
Karbohydrat: 7g
Fett: 12g
(hvorav; mettede fettsyrer: ca.3g, enummettede: ca.5g, flerumettede: ca.4g, Omega3: 2,5g)



Tube (Ekstra Mild):

Energi: ca. 200 Kcal
Protein: 9.5g
Karbohydrat: 5.5g
Fett: ca. 16g
(Hvorav; mettede fettsyrer: ca.4.5g, enumettede: ca.8g, flerumettede: ca.4.5g, Omega3: ca.3g)



PorsjonsBoks: (den lille runde)

Energi: ca. 212 Kcal
Protein: 7g
Karbohydrat: 10g
Fett: 16g (Omega3 3,5g)

Anom er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 15:47   #6
Anom
Seniormedlem
 
Anom sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Ved Mjøsa
Innlegg: 595
Anom er på en erverdig vei

Sv: Makrell i tomat

Aner ikke fabrikanten til makrellen jeg la inn over her da.

Anom er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 15:49   #7
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Makrell i tomat

Eg har ei boks frå Stabburet i ei skuff her på jobb, og det er den vanlege, avlange typen - den er 3,2 karb ser eg. Men eg trudde eg hadde sett ei boks heime som var 5? Kan eg ha tatt så feil?

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 15:54   #8
Anom
Seniormedlem
 
Anom sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Ved Mjøsa
Innlegg: 595
Anom er på en erverdig vei

Sv: Makrell i tomat

Jeg skal jammen sjekke en sånn boks på butikken. Er den lovlig, så blir den med hjem. Har savnet den i kjøleskapet, men trodde ikke den var lovlig pga. sausen. Må jo ha med den, sausen asså. (og majones)

Kitt, jeg kaller makrell i tomat + majones for "flykræsj".
Ikke spess delikat, men det er godt da.

Anom er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 15:58   #9
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Makrell i tomat

Stabburet har 5 gr pr 100 gr.
Skrap av litt av sausen, så blir det topp. Bortsett fra det så er jo tomat en fin ingrediens...særlig i bearbeidet form.

Makrell i tomat kan også varmes i panne eller mikro...smaker godt.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 16:01   #10
Anom
Seniormedlem
 
Anom sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Ved Mjøsa
Innlegg: 595
Anom er på en erverdig vei

Sv: Makrell i tomat

Jeg har en mistanke at tomat er en stopper for meg, men jeg måååå bare prøve en sånn boks.
Med mye majones.

Anom er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 16:13   #11
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Makrell i tomat

det finnes peppermakrell på sånn liten boks også
Ikke noe tomat på den.

http://www.stabburet.no/palegg/stabb...-peppermakrell

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 17:15   #12
jvb
Seniormedlem
 
jvb sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 47
Innlegg: 634
jvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlys

Sv: Makrell i tomat

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

PS! Nå har det kommet Stabbur- Laks på boks. Bare 1.5g karber! Har ikke smakt den enda, da!

En smakssak sikkert, men jeg synes fargen var heslig, og det smakte som å ha en fuktig lemen sprellende i munnen. (Og jeg er forøvrig glad i makrel-i-tomat)

Men mulig du liker den

Edit: jeg har faktisk noen 50g porsjonspakninger m King Oscar sin i kjøleskapet på jobb i tilfelle plutselig sultkrise et travelt øyeblikk.

__________________
You think it's FOOD you're eating?
jvb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: IF - LCKD Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 17:24   #13
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Makrell i tomat

Opprinnelig lagt inn av jvb, her.

En smakssak sikkert, men jeg synes fargen var heslig, og det smakte som å ha en fuktig lemen sprellende i munnen.

Syntes smaken minnet mer om sjøldaua grevling.... ikke engang bikkja ville ha den...

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 17:48   #14
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Makrell i tomat

Opprinnelig lagt inn av jvb, her.

....og det smakte som å ha en fuktig lemen sprellende i munnen. .

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Syntes smaken minnet mer om sjøldaua grevling....

Hvilke materfaringer dere har

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 19:25   #15
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Makrell i tomat

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Stabburet har 5 gr pr 100 gr.
.

Jau, det var det eg trudde også, men boksa eg hadde liggande i kontorskuffa på jobb sa 3,5. Kan det vere skilnad mellom produksjonar, liksom? Gir ikkje heilt meining.

Hehe, kallar det flykræsj, eg også!

Her nede er det uansett King Oscars som gjeld, den er ikkje så verst den heller, spesielt den med chilitomatsaus!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 19:32   #16
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Makrell i tomat

Opprinnelig lagt inn av jvb, her.

En smakssak sikkert, men jeg synes fargen var heslig, og det smakte som å ha en fuktig lemen sprellende i munnen. (Og jeg er forøvrig glad i makrel-i-tomat)

Men mulig du liker den

Edit: jeg har faktisk noen 50g porsjonspakninger m King Oscar sin i kjøleskapet på jobb i tilfelle plutselig sultkrise et travelt øyeblikk.

Den smakte heslig også......

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 21:23   #17
Serenio
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 143
Serenio er på en erverdig vei

Sv: Makrell i tomat

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Hehe, kallar det flykræsj, eg også!

Det gjorde jeg også, helt til noen jeg kjente døde i flykræsj. Da var det ikke morsomt lenger.

Men makrell i tomat savnes veldig forøvrig, så jeg må sjekke ut dette!

Serenio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert (DS i 2003) men vil gjerne leve LCHF Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 23:03   #18
jvb
Seniormedlem
 
jvb sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 47
Innlegg: 634
jvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlys

Sv: Makrell i tomat

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Hvilke materfaringer dere har

Heheh ja har ikke smakt noe så forferdelig siden laksepølsene ble lansert for et par år siden.

Det var en treg dag på jobb, så jeg tuklet litt med photoshop for å gi en hjelpende hånd til Mills:

(Byttet ut referanser jeg så til "laks" med "lemen")

Sendte det til Mills med teksten under, men hørte aldri noe fra dem av en eller annen grunn.

"Hei!

I forrige uke lot noen kolleager og jeg oss overtale av det velsmurte reklameapparatet deres som har messet om laksepølser, som smaker som pølse, over alle nettsidene av interesse. Vi hadde egentlig tenkt å starte helgen med en runde vanlig grillpølser, men eventyrlystne som vi er innså vi snart fordelen med laksepølser, som smaker som pølse. Og for et eventyr!

Laksepølser, som smaker som pølse, ble handlet inn, grillen varmet opp, og etterhvert var man klare.

Og jeg skjønner jo at det er vanskelig å beskrive en smak man ikke kjenner fra før, og det kan jo ofte være tryggere å holde seg til det man ønsker at det skal smake. Laksepølse, som smaker som pølse, smaker faktisk som pølse - hvis man først dynker tungen i kaustisk soda for å drepe alle smaksløkene på tungen. Et annet alternativ kan være å tygge maten på f.eks. høyre side i munnen og prøve å holde "kjøttet" borte fra tungen samtidig som man unngår å puste med nesen.

Som sagt, beskrive en ukjent smak uten å referere til kjente faktorer er vanskelig så jeg har tatt meg den friheten å komme med noen innspill. Laksepølse, som smaker som pølse, ligger mye nærmere slik jeg ville anta at våt lemen smaker. Dette stemmer også meget godt med den oppfatningen mine kollegaer har.

Derfor foreslår jeg at reklamefolkene deres tar en ny kikk på kampanjemateriellet - har også lagt ved et forslag under:

Ha en riktig god dag og god arbeidslyst!"

__________________
You think it's FOOD you're eating?
jvb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: IF - LCKD Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 07:36   #19
Orkide
Seniormedlem
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 3.961
Orkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt likt

Sv: Makrell i tomat

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Jeg spiser det innimellom og prøver å la mest mulig av sausen ligge igjen i boksen!
Er jo fisken som er god uansett!
Med masse majones!

PS! Nå har det kommet Stabbur- Laks på boks. Bare 1.5g karber!
Har ikke smakt den enda, da!

Kitt, om du mener den som ligger i en lakserosa boks, så er det kjempegod

__________________
Orkide -64

Start 16/6-13, (3/7: -1,8), (31/7: +1,7), (14/8 -1,5), (4/9. -1) (11/9: +0,4), (18/9: -1,1), (2/10: -0,7), (19/11: +0,6),
Orkide er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 08:19   #20
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Makrell i tomat

Opprinnelig lagt inn av Orkide, her.

Kitt, om du mener den som ligger i en lakserosa boks, så er det kjempegod

Da skal jeg jammen spise litt Karins brød med laks til lunsj i dag!
Takk!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 08:21   #21
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Makrell i tomat

Da må vi få din mening etterpå, Kitt ! Lemen, grevling eller godt

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 08:27   #22
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Makrell i tomat

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Da må vi få din mening etterpå, Kitt ! Lemen, grevling eller godt

Det skal dere få!
Jeg er ganske så sær på min laks!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 08:55   #23
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Makrell i tomat

Jeg syns den laksen smaker balle Så da fikk du enda et alternativ

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 09:00   #24
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Makrell i tomat

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Jeg syns den laksen smaker balle Så da fikk du enda et alternativ

Takk for den!
Nå vet jeg ikke helt om jeg tør åpne boksen en gang!
Kanskje bare overlate smakingen til snuppa!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 12:01   #25
bst
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3
bst er på en erverdig vei

Sv: Makrell i tomat

Må si du er utrolig morsom og kreativ. Fikk meg en god latter
Har lurt på å smake på disse lakse-produktene, men nå lurer jeg ikke lenger. Det SER jo heller ikke godt ut.
-------------

bst er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Makrell i tomat på Atkins? Tøffa Spørsmål og svar 20 13-03-07 20:53
Makrell i tomat Forlani Ketolysekuren 2 30-05-05 22:20
makrell i tomat?? Tiril77 Lavkarbo generelt 7 10-01-05 09:56
makrell i tomat! ayliah Atkins kosthold 5 09-02-04 18:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no