Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Bildetråden 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-07-12, 23:16   #1001
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Du har god grunn til å skryte av deg selv marella! 30 kg på så kort tid er sinnsykt bra, flink er du! Og veldig motiverende for oss som ikke klarer å komme i gang igjen

Tusen takk Kennygirl!! Du har jo vært kjempeflink selv også da med minus 20 kg!!

Ps, jeg trenger motivasjon selv. Har igjen 10 kg, og helst 15 kg. Jeg sliter med motivasjoene i disse dager, og har spurkket mange dager med gotteri, pizza og potetgull... FYFY!

Jeg ser på før og etter bilder for å bli motivert. Gleder meg til hverdagen kommer tilbake! Ikke lett å være sunn når man er hjemme med barna og er sliten... Bare 2 uker igjen nå, så skal jeg bli råflink igjen!!

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 06:28   #1002
Lich
Seniormedlem
 
Lich sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 607
Lich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snill

Sv: Bildetråden 30+

Synes ikke du virker selvgod i det hele tatt Marella,tvert i mot er det fantastisk det du har fått til å veldig flott å se bilder !

Lich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 14:24   #1003
Elewyn
Medlem
 
Elewyn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Alder: 43
Innlegg: 219
Elewyn er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Det er helt utrolig hvor langt du har kommet på 1 år Marella Du ser flott ut!

Elewyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 17:43   #1004
medas
Seniormedlem
 
medas sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.367
medas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

Marella, for en inspirasjon! Du har vært superflink. Tror ingen her tar det som skryt, dessuten har du lov å skryte av deg selv. Du SKAL være stolt av at du har gått ned! Tenk på rusmisbrukere som slutter å ruse seg, mange av de går rundt og gir folk håp om at endring er mulig. Synes det er kjempeflott at folk legger ut bilder her og gir inspirasjon til andre. Er ikke det mye av vitsen? Liker ikke janteloven jeg.

Jeg synes forretsne ikke det ser ut som du trenger å gå ned et gram til. Du ser jo superflott ut!

__________________
medas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 20:58   #1005
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Lich, her.

Synes ikke du virker selvgod i det hele tatt Marella,tvert i mot er det fantastisk det du har fått til å veldig flott å se bilder !

Tusen takk, så koselig tilbakemelding! Er så redd for å være selvgod som sagt hehe

Opprinnelig lagt inn av Elewyn, her.

Det er helt utrolig hvor langt du har kommet på 1 år Marella Du ser flott ut!

Tusen takk!! ( Jeg har brukt 8-9 mnd på 30 kg, og håper å nå 40 kg til oktober, da er det 1 år siden jeg startet. Men det blir nok veldig vanskelig...)

Opprinnelig lagt inn av medas, her.

Marella, for en inspirasjon! Du har vært superflink. Tror ingen her tar det som skryt, dessuten har du lov å skryte av deg selv. Du SKAL være stolt av at du har gått ned! Tenk på rusmisbrukere som slutter å ruse seg, mange av de går rundt og gir folk håp om at endring er mulig. Synes det er kjempeflott at folk legger ut bilder her og gir inspirasjon til andre. Er ikke det mye av vitsen? Liker ikke janteloven jeg.

Jeg synes forretsne ikke det ser ut som du trenger å gå ned et gram til. Du ser jo superflott ut!

hehe, takk for dine ord!! Jeg er litt sånn jantelov-preget i barndommen, så det henger nok litt igjen. Men syns det er flott når andre er stolte av deg selv!! Jeg er jo selvsagt stolt som bare det, men tør nesten ikke si det om du skjønner...

Ps, tusen takk for de fine ordene, men jeg har lyst til å ta av mer. Målet mitt er å være veltrent og flott i bikini

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 21:16   #1006
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Du både var og er smellvakker Marella!

Og du har utrettet fabelaktige ting!

Jeg må nilese oppskriftene dine.......

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 21:19   #1007
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Du både var og er smellvakker Marella!

Og du har utrettet fabelaktige ting!

Jeg må nilese oppskriftene dine.......

Tuuusen takk snille du!!!


Ps, må bare si en ting: Jeg har på meg en trang lyyyys dongrijeans for første gang på 12 år nå... Lykke!!

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 11:11   #1008
annex
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 62
Innlegg: 816
annex har en fantastisk aura rundt segannex har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

Grattis med minus 30 Marella, det er superbra innsats!

.
.

__________________

Høyde: 163 cm - Startvekt: 77 kg - Sluttmål: 58 - 60 kg
annex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 50 karber, kutte alkohol og røyk Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 17:18   #1009
medas
Seniormedlem
 
medas sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.367
medas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

Blir så inspirert av denne tråden og etter å ha sett flere som tør ta bilde av seg selv i undertøyet så turte jeg det til slutt i dag og. Spesielt var det vel kennygirl som inspirerte til det fordi jeg tror og mener vi har ganske lik kroppsfasong. Håper virkelig å kunne legge ut så flotte før og etterbilder om en stund.

__________________
medas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 17:29   #1010
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av annex, her.

Grattis med minus 30 Marella, det er superbra innsats!

.
.

Tusen takk Annex!!!!

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 17:40   #1011
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av medas, her.

Blir så inspirert av denne tråden og etter å ha sett flere som tør ta bilde av seg selv i undertøyet så turte jeg det til slutt i dag og. Spesielt var det vel kennygirl som inspirerte til det fordi jeg tror og mener vi har ganske lik kroppsfasong. Håper virkelig å kunne legge ut så flotte før og etterbilder om en stund.

Heier på deg Medas!

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 20:02   #1012
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av medas, her.

Blir så inspirert av denne tråden og etter å ha sett flere som tør ta bilde av seg selv i undertøyet så turte jeg det til slutt i dag og. Spesielt var det vel kennygirl som inspirerte til det fordi jeg tror og mener vi har ganske lik kroppsfasong. Håper virkelig å kunne legge ut så flotte før og etterbilder om en stund.

Så bra at jeg kan være til inspirasjon for noen Lykke til!

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Gammel 22-07-12, 11:40   #1013
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

Så flinke og flotte dere er, alle sammen!

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 27-08-12, 18:17   #1014
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Bildetråden 30+

Da har jeg og tatt bilder:





Det første bildet er i april (når jeg begynte) og etterbildet er i juni.
Og så er det siste i august. Syns det går rette veien!

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 27-08-12, 18:48   #1015
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Det treder fram en slank person! (Og mer midje )

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 27-08-12, 21:36   #1016
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Det går rette veien, ja

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-08-12, 23:44   #1017
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Det treder fram en slank person! (Og mer midje )

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Det går rette veien, ja

Takk jenter. Tror nok det er et stykke til jeg blir slank, men midje har jeg faktisk.

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 08:44   #1018
Elewyn
Medlem
 
Elewyn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Alder: 43
Innlegg: 219
Elewyn er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Så gøy å se milena. Ikke vanskelig å se stor forskjell der nei

Elewyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-08-12, 18:25   #1019
medas
Seniormedlem
 
medas sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.367
medas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

Helt fantastisk milena

__________________
medas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-08-12, 08:52   #1020
mrs kishty
Medlem
 
mrs kishty sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: hordaland
Innlegg: 333
mrs kishty har en fantastisk aura rundt segmrs kishty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

Fantastisk Milena Du er vanvittig flink

__________________


mrs kishty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 31-08-12, 08:56   #1021
mrs kishty
Medlem
 
mrs kishty sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: hordaland
Innlegg: 333
mrs kishty har en fantastisk aura rundt segmrs kishty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

Nå har jeg sett litt lenger tilbake i tråden og jeg er vanvittig imponert over dere alle Stå på videre

__________________


mrs kishty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 31-08-12, 11:31   #1022
stinei
Seniormedlem
 
stinei sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 696
stinei har en fantastisk aura rundt segstinei har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

Så flinke dere alle er til å legge ut bilder!! Jeg tror seriøst ikke jeg hadde klart å holde meg sterk selv hadde det ikke vært for at dere andre er så flinke og gjør at jeg sitter igjen med tanken om at jeg også kan klare dette!! Så hurra hurra for alle dere!!

__________________
Min journal -velkommen inn!
stinei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - ketolyse - Svar med sitat
Gammel 01-09-12, 08:26   #1023
stinei
Seniormedlem
 
stinei sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 696
stinei har en fantastisk aura rundt segstinei har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

Wohoo, første milepæl er nådd. Syns det gikk tregt i starten, men nå er jeg på rett vei!

10.mai: 116 kg
I dag:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 20120831_235748.jpg (380,9 KB, 13 visninger)
__________________
Min journal -velkommen inn!
stinei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - ketolyse - Svar med sitat
Gammel 01-09-12, 09:14   #1024
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av stinei, her.

Wohoo, første milepæl er nådd. Syns det gikk tregt i starten, men nå er jeg på rett vei!

10.mai: 116 kg
I dag:

Grattis!

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 01-09-12, 11:57   #1025
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av stinei, her.

Wohoo, første milepæl er nådd. Syns det gikk tregt i starten, men nå er jeg på rett vei!

10.mai: 116 kg
I dag:

Gratulerer! Milepæler er gøy!

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Inspirert av bildetråden Vimpane Ketolysekuren 9 18-08-10 15:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no