Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hmm ...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-09-07, 12:14   #1
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Hmm ...

Her skjedde det ikke mye på en søndags formiddag Sitter å funderer på middagen i dag. hva gjør dere??

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 13:11   #2
Tussi jenta
Seniormedlem
 
Tussi jenta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 45
Innlegg: 513
Tussi jenta er ny på veien

Sv: Hmm ...

Hei, synes det har vært veldig stille her siste dagene.

Nå sitter jeg bare og slafer, har vært i kirka i dag og sett jenta mi synge.
Også er jeg sulten og lurer på om jeg skal starte med middag snart. Blir kyllingfilet og blomkål og brocoli grateng.

Tussi jenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 13:32   #3
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Hmm ...

ja det synes igrunn jeg oxo. har ikke skjedd så veldig mye her nei.
Har akkurat lagd hjemmelaget karbonader som jeg skal ha til middag i dag. Har også lagd blomkålmos som jeg skal ha til.Gleder meg for jeg begynner å bli skikkeli sulten

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 13:38   #4
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Hmm ...

Tja, kan jo være en del som blogger isteden. Bla for å gjøre seg kjent med det.

Hva annet jeg gjør i dag...
Tja, har stekt opp en kilo medisterkaker og en ribbe. Litt til i dag og litt til siden. Etterpå skal jeg koke to store kyllinger. Noe skal bli kyllingsuppe og brystfileene skal brukes til en kylling-/ brokkoliform.

Kjekt å ha å ta frem de dagene jeg er sliten etter jobb

Så fyrer jeg i ovnen, for jeg fryser i dag

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 13:56   #5
JenJen
Seniormedlem
 
JenJen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.608
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Sv: Hmm ...

Gjør ingenting jeg heller, burde vel kanskje sette meg ned og lese til eksamen.. Selv om at det er godt å ikke gjøre noen ting på en søndag
Btw, noen som har tips til hva jeg kan ha sammen med lettsaltet torsk..? Er litt lei av blomkål

__________________


Rest if you must, but don't you quit.


JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 14:09   #6
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Hmm ...

Anne, du imponerer!

Jeg er trøtt i dag ... henger på forum, har akkurat slått på tv for å se reprisen på Idol, og til middag tenkte jeg å ha noe sånn lørdagskyllingmiks, bare å slenge i ovnen. Men ikke ennå. Først må jeg sove litt - naboen over meg vekket meg i morges med det som hørtes ut som ommmøblering og storrengjøring ... og så på en søndag ...

Ikke mht religiøse skrupler , men synes det må være lov å ha det stille og rolig og få sove ut en dag i uka ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 15:15   #7
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Hmm ...

Ser det er fler enn meg som har en dasse-søndag, men det er UTROLIG digg og ikke gjøre noenting. men kunne sikkert gjort litt rent jeg også, kunne trengs, men drøyer det. Idol ja hehe, måtte se på det jeg også. men det var fordi jeg håpet på å se noen fra Risør som hadde meldt seg på da, men ble visst ikke noe fra dem på tv.
Sulten!!!!!!!

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 15:20   #8
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Hmm ...

Har sovet altfor lenge i dag. Skal snart til mamma og hente barn og spise fårikål.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 15:56   #9
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hmm ...

Daffedag her også... Herlig...

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 15:58   #10
Tittentei
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Alder: 53
Innlegg: 749
Tittentei har en fantastisk aura rundt segTittentei har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hmm ...

Har vært full fart her. Løpt Fanamilen - 5 km med yngste datteren min, de to eldste løp 10 km med min far. Nå er det avslapping resten av dagen gleder meg til å løpe den neste år når jeg er enda 15 kg lettere - blir nok ikke så tungt da.....

__________________


Tittentei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 16:00   #11
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Hmm ...

Opprinnelig lagt inn av Tittentei, her.

Har vært full fart her. Løpt Fanamilen - 5 km med yngste datteren min, de to eldste løp 10 km med min far. Nå er det avslapping resten av dagen gleder meg til å løpe den neste år når jeg er enda 15 kg lettere - blir nok ikke så tungt da.....

Da kan du slappe av med GOOOD samvittighet. Er imponert jeg

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 16:02   #12
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hmm ...

Opprinnelig lagt inn av Tittentei, her.

Har vært full fart her. Løpt Fanamilen - 5 km med yngste datteren min, de to eldste løp 10 km med min far. Nå er det avslapping resten av dagen gleder meg til å løpe den neste år når jeg er enda 15 kg lettere - blir nok ikke så tungt da.....

Så flink du er!!!!

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 16:08   #13
KrissiFontaine
Medlem
 
KrissiFontaine sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 282
KrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snill

Sv: Hmm ...

Pisseregner ute, grått og trist... Blir skikkelig lat og dorsk av sånt vær, så her skjer det ikke mye annet enn surfing og TV-titting..

Nettopp fortært middagen, sopihop raskt på panna med broccoli, spinat (har fått helt spinat-kick for tiden!), kylling, egg og ost rasket sammen og stekt i masse meierismør... Med en dasj rømme til på siden.. Hmmmm... Laget litt for mye, så nå er jeg stappmett!

Krissi

__________________
Mine Tanita-tall


KrissiFontaine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 16:10   #14
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Hmm ...

Jeg har vært innom bloggene litt i dag, og så har jeg stelt til selskap som er om en time. Ooops litt mindre ser jeg, må nok logge av snart og bli ferdig. Har bakt en deilig lavkarbokake som je tror jeg legger ut på oppskriftsforum senere.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 17:15   #15
Tittentei
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Alder: 53
Innlegg: 749
Tittentei har en fantastisk aura rundt segTittentei har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hmm ...

Takk Distrea og Gerd drev mye med friidrett tidligere, men det er da noen og 20 både kg og år siden hehe. Syns det er gøy nå når jentene mine driver med det så henger jeg meg litt på når de trener Skal kg av så nytter det jo ikke å bare sitte i sofan og jeg SKAL ha de av før 1 januar

__________________


Tittentei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 17:52   #16
hegekat
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 50
Innlegg: 97
hegekat er på en erverdig vei

Sv: Hmm ...

Jeg har gått fjelltur med familien, på 4 km hver vei...med en gutt på 1 1/2 år på ryggen med meis....Og nå har vi spist middag...Kyllingvinger, og salat til meg, og med pomfri til resten av familien.....

__________________

Jeg gleder meg til å bli en finere utgave av meg selv.
Start: 28.06.07
hegekat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 18:01   #17
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hmm ...

...er på jobb jeg.
men i går kveld (etter jobb) strøk jeg en haug med klær mens jeg så på TV (jeg er ei sånn som må stryke t-skjorter og topper - haaaater krøllete klær)

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 18:27   #18
geysirland
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 56
Innlegg: 155
geysirland er på en erverdig vei

Sv: Hmm ...

Heia...jeg har sliti idag... har vært så elendig form i det siste...hetebølgene har slått innover meg og urven i kroppen..følt meg sikkelig sliten...Dette har snart vart i en uke..pluss mensen da.

Nesten så jeg har gått meg på en storsprekk idag... har skeidd ut med en neve ostepop...klarte ikke å la være når gubben satt og spiste foran meg.

Har en tosca kake også liggende..jævlig dumt å kjøpe noe sånt, men har hatt snekkere og tenkte på å servere litt kaffe og kaker, men kom aldri så langt og nå ligger den der på bordet og skriker etter meg... hater å sloss med min egen kropp...

Akkurat nå er det ingen ketose mat som frister meg. Har en pizza liggende, men syns ikke den ble like god som vanlig pizza...

__________________
Første delmål er 90 kg ca 7,8 kg ned! Complete!
Andre delmål er 85 kg ca 4,2 kg ned!


geysirland er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 dag om gangen 1 dag om gangen! Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 18:44   #19
KrissiFontaine
Medlem
 
KrissiFontaine sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 282
KrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snill

Sv: Hmm ...

Opprinnelig lagt inn av geysirland, her.

Heia...jeg har sliti idag...

Stor trøsteklem! Sånne dager går jeg tidlig og legger meg, vil liksom bare at dagen skal bli ferdig - og med håp om at dagen i morgen skal bli bedre... Synger: "Du skal få en dag i mårå....."

Krissi

__________________
Mine Tanita-tall


KrissiFontaine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hmm, nå lurer jeg på dette med Ketose Lollypop! Ketolysekuren 15 19-09-07 23:24
Hmm... Hvor lang tid? tinamh Ketolysekuren 2 06-10-06 09:41
Hmm... rdalen Spis deg ned i vekt med Skaldeman 4 06-02-06 11:18
Hmm Mila Eurodiett 8 13-01-05 21:14


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no