Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Udo's Choice?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-01-12, 17:50   #1
TomleTone
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 20
TomleTone er på en erverdig vei

Udo's Choice?

Ja, tenkte jeg ville bestille meg en flaske på iHerb, men er jo så mange forskjellige.
Er det noen som vet hva forskjellen er, og hvem jeg burde bestille?

TomleTone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 17:52   #2
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Udo`s Choice?

Opprinnelig lagt inn av TomleTone, her.

Ja, tenkte jeg ville bestille meg en flaske på iHerb, men er jo så mange forskjellige.
Er det noen som vet hva forskjellen er, og hvem jeg burde bestille?

500ml oljen uten DHA, DLA eller noe slikt bruker jeg, Den gir "best bang for bucks"

Smaker pyton, men etter den første flaska så venner du deg kanskje til smaken. Jeg har nå gjort det, og nå går det rett ned 30ml daglig

  Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 18:08   #3
Bik
Seniormedlem
 
Bik sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 796
Bik har en fantastisk aura rundt segBik har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Udo`s Choice?

Trenger vi Udo's? Vi får jo gjerne for mye omega 6 i forhold til omega 3. Vil det ikke være nok å ta tilskudd av omega3, evt spise en del fet fisk?
http://www.prgmea.com/10/2011/12/kil...g-omega-6.html

__________________


Bik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 18:13   #4
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Udo`s Choice?

Opprinnelig lagt inn av Bik, her.

Trenger vi Udo's? Vi får jo gjerne for mye omega 6 i forhold til omega 3. Vil det ikke være nok å ta tilskudd av omega3, evt spise en del fet fisk?
http://www.prgmea.com/10/2011/12/kil...g-omega-6.html

Sikkert ikke, men for meg som ikke orker lese om alt hva jeg putter i meg, så har jeg valgt å stole på den gemene hop her inne. Udo`s Choice er "mirakelmiddelet" og inntil noen forteller meg, eller jeg blir dårlig av det, ja da tar jeg denne.
Lesing får jeg ta i ettertid

  Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 18:31   #5
TomleTone
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 20
TomleTone er på en erverdig vei

Sv: Udo`s Choice?

Det er nok forsåvidt sant. Men sliter med at huden er veldig tørr, håret er sprøtt ol.
Etter å ha lest litt rundt, har jeg skjønt at Udo`s og cocosa kan hjelpe mot dette. Tenkte kanskje jeg ville prøve dette.

Men jeg tar gjerne imot andre forslag.
Mitt problem nå er nemmelig at huden er tørr og sprø. Håret er sprøtt og tørt. Ble sånn etter jeg la om til et lavkarbokosthold.

TomleTone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 18:34   #6
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Udo`s Choice?

Opprinnelig lagt inn av TomleTone, her.

Det er nok forsåvidt sant. Men sliter med at huden er veldig tørr, håret er sprøtt ol.
Etter å ha lest litt rundt, har jeg skjønt at Udo`s og cocosa kan hjelpe mot dette. Tenkte kanskje jeg ville prøve dette.

Men jeg tar gjerne imot andre forslag.
Mitt problem nå er nemmelig at huden er tørr og sprø. Håret er sprøtt og tørt. Ble sånn etter jeg la om til et lavkarbokosthold.

Etter at jeg begynte med udos (noen mnd siden)Er tørr hud og sprøtt hår, en saga blott

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 18:37   #7
Bik
Seniormedlem
 
Bik sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 796
Bik har en fantastisk aura rundt segBik har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Udo`s Choice?

Okei, får bøye meg i støvet og prøve dette da

__________________


Bik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 18:41   #8
TomleTone
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 20
TomleTone er på en erverdig vei

Sv: Udo`s Choice?

http://www.iherb.com/Flora-Udo-s-Cho...-ml/15792?at=0

Er denne grei å bruke?

TomleTone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 19:41   #9
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Udo`s Choice?

Opprinnelig lagt inn av TomleTone, her.

http://www.iherb.com/Flora-Udo-s-Cho...-ml/15792?at=0

Er denne grei å bruke?

Bruker denne:http://www.iherb.com/Flora-Udo-s-Cho...0-ml/4774?at=0

  Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 16:15   #10
ketoseprinsen
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 338
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Udo`s Choice?

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Bruker denne:http://www.iherb.com/Flora-Udo-s-Cho...0-ml/4774?at=0

Hva er egentlig greia? Drikker folk det eller har det i maten? Haha. Nei, jeg er ikke veldig opplest på andre ting enn det som står i ketolyseboka og prøver å tilpasse meg mer "vanlig" lchf. Så kall meg gjerne dum, jeg vet du vil, Hypah!

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 16:26   #11
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Udo's Choice?

Jeg tar en skje, kaster den i munnen og står klar med vannglass for og skylde det vekk fort som fy!
Folk tar det også i maten, blander i yoghurt, havregrøt, strø litt over salat etc... hvordan de klarer fortsår jeg ikke, for jeg syns smaken IKKE er god!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 16:29   #12
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Udo`s Choice?

Opprinnelig lagt inn av TomleTone, her.

http://www.iherb.com/Flora-Udo-s-Cho...-ml/15792?at=0

Er denne grei å bruke?

Det er iallefall den jeg bruker

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 16:41   #13
ketoseprinsen
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 338
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Udo's Choice?

Opprinnelig lagt inn av Victory, her.

Jeg tar en skje, kaster den i munnen og står klar med vannglass for og skylde det vekk fort som fy!
Folk tar det også i maten, blander i yoghurt, havregrøt, strø litt over salat etc... hvordan de klarer fortsår jeg ikke, for jeg syns smaken IKKE er god!

Thank you. Får bestille en flaske jeg også da.

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 19:20   #14
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Udo`s Choice?

Opprinnelig lagt inn av ketoseprinsen, her.

Hva er egentlig greia? Drikker folk det eller har det i maten? Haha. Nei, jeg er ikke veldig opplest på andre ting enn det som står i ketolyseboka og prøver å tilpasse meg mer "vanlig" lchf. Så kall meg gjerne dum, jeg vet du vil, Hypah!

En som har slanket seg så målbevisst og gjennom trening og viljestyrke er sjelden dum....hehe.

neida, som jeg har svart andre her inne på hvordan man tar Udo`s Choice: Du måler opp et målebeger, heller oppi og deretter svelger unna...hehehe

Smaken er jo temmelig ugrei synes jeg, men du blir vant til det. Finnes verre ting å hive innpå.

  Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 19:25   #15
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Udo`s Choice?

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

En som har slanket seg så målbevisst og gjennom trening og viljestyrke er sjelden dum....hehe.

neida, som jeg har svart andre her inne på hvordan man tar Udo`s Choice: Du måler opp et målebeger, heller oppi og deretter svelger unna...hehehe

Smaken er jo temmelig ugrei synes jeg, men du blir vant til det. Finnes verre ting å hive innpå.

Vet... OG du er ikke dame engang!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 00:23   #16
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Udo`s Choice?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Vet... OG du er ikke dame engang!

Du får tenke på at det er bare litt ekstra proteiner...

  Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 07:28   #17
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Udo`s Choice?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Vet... OG du er ikke dame engang!


Ha ha ha du er ikke sann altså - men må innrømme at jeg tenkte akkurat det samme

Sånn ellers er jeg veldig fornøyd med resultatet av Udos, har aldri hatt samme effekt av tran/krill/sel osv osv som jeg har tatt i ulike kombinasjoner, samt at tran er så tungt fordøyelig at jeg "hilser på" i opptil et døgn senere, det gjør jeg ihvertfall ikke med Udos

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 19:11   #18
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Udo's Choice?

Skal jeg ta UDO`s blander jeg den i FUN light (uten vann). Ellers synes jeg smoothie eller proteinshake skjuler smaken godt nok.

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Udo's choice Zahir Spørsmål og svar 36 06-03-12 17:36
Udo's Choice i kapsler ToreH Kosttilskudd 16 18-01-12 20:24
Udo's choice kapsler Sara_salamander Kosttilskudd 0 07-09-11 16:36
Best før dato på Udo's Choice Cyan Kosttilskudd 29 08-07-11 21:10
Udo`s Choice Lille-Lulle Spørsmål og svar 1 30-09-08 07:17


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no