Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-06-10, 21:39   #1526
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Slektskap så fin du var Sier det samme som Namba det ser ikke ut som du er på slanker'n. Du er så tynn og flott

Så kjekt Namba Jeg har lovet meg selv at jeg ikke skal kjøpe meg klær før jeg er nede i ca 70 kg, men må nok krype til korset å kjøpe litt klær til å ha i spania for jeg var høygravid i fjor sommer så ikke noen av de klærne som passer.. ;p

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 21:43   #1527
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Ja, litt klær trenger man. Det er nesten så det er dessverre. Man føler jo seg bedre også når man går i klær som passer. Buksene mine i størrelse 44 kunne godt ha blitt byttet ut med størrelse 42 snart, men målet mitt er jo 40(38) så da frister det ikke å bruke penger på bukser i str 42. Jeg har bestemt meg for å gå i de to buksene jeg har i 42 så får jeg heller bruke tights og litt for store bukser i mellomtiden. Dessverre føles det som om denne "mellomtiden" blir veldig lang. *ler*

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 21:57   #1528
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Ja mellomtiden går litt tregt her og Men ser endelig lyset i den andre enden Stresser ikke så mye lenger med å bli fort tynn for nå er jeg snart der jeg var før jeg ble gravid og da føler jeg meg normal og ikke tjukk Men vil bli litt tynn før jeg er fornøyd

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 22:07   #1529
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg nærmer meg vekten jeg hadde da jeg ble gravid jeg også, og i prøverommet i dag bestemte jeg meg for at jeg skal tørre å gå i tights uten å ha en genser utenpå for å dekke rumpa. Det ser ikke bra ut, men det er innenfor grensen for hva som er greit nå. Det er neppe noen som gransker rumpa mi så nøye likevel. Selv om jeg heller mer og mer mot å leve lkhf når jeg blir slank så kan jeg liksom ikke vente med å være ferdig med å slanke meg likevel. Jeg begynner å føle meg normal jeg også, men lårene mine gnisser sammen fortsatt, og det kan jeg ikke fordra. Det legger en demper for hvor normal jeg føler meg det også.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 08:59   #1530
slektskap
Medlem
 
slektskap sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 48
Innlegg: 153
slektskap er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

Jeg synes du ser slank og fin ut jeg, slektskap! Du ser jo slank og velproposjonert ut på bildet, så jeg hadde aldri gjettet at du ikke var ferdig slanket.
74 kg på 170 cm og uten å være i form/ha trent noe nevneverdig jevnlig de siste 15 åra, så har jeg litt igjen ja. Men det er gøy at jeg fant noen plagg som gjør at jeg både ser og føler meg slankere.

Jeg gleder meg til å ha på meg drømmebeltet på drømmebuksa og beseire alle klesbutikkene med min nye slanke kropp. Kan ikke den dagen komme snaaaaaaaart?!!

Den kommer for oss alle håper jeg!!

Har ellers minket i cm:
Overarm: 3.5 cm
Liv: 9 cm
Magen v/navlen: 12 cm
Rumpe/hofter: 8 cm
Rundt låret: 5 cm (!!)
Over kne: 3,5 cm
Rundt halsen: 1 cm

__________________


slektskap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 09:08   #1531
slektskap
Medlem
 
slektskap sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 48
Innlegg: 153
slektskap er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av 65kgmamma=perfekt, her.

Slektskap så fin du var Sier det samme som Namba det ser ikke ut som du er på slanker'n. Du er så tynn og flott

Takk, takk, men det er bare et bra bilde.

Opprinnelig lagt inn av 65kgmamma=perfekt, her.

Ja mellomtiden går litt tregt her og Men ser endelig lyset i den andre enden Stresser ikke så mye lenger med å bli fort tynn for nå er jeg snart der jeg var før jeg ble gravid og da føler jeg meg normal og ikke tjukk Men vil bli litt tynn før jeg er fornøyd

Kjenner meg igjen ja, jeg veier nå det samme som jeg gjorde sist jeg ble gravid, og et par kg mer enn første gangen. så nå føler jeg meg rimelig "normal". Men jeg var jo egentlig ikke fornøyd med vekta og fasongen den gangen heller så har nok litt igjen. I tillegg så var jeg altså nesten fem kg lettere enn jeg er idag, sommeren for to år siden, inkludert ammepupper. Det er litt surt altså, at jeg faktisk ble kvitt alle kiloene etter sist fødsel, men så satt og spiste på meg nærmere 15 kg sjokolade (satt på spissen).
Jeg vet vel at det som må til for at jeg skal få den fasongen/formen jeg ønsker er å trene, men det har jeg bare ikke særlig overskudd og tid/konsentrasjon til nå. Håper det blir bedre når huset er ferdig osv.

Bruker dere journal og blogg her inne forresten?

__________________


slektskap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 09:45   #1532
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Det er nesten litt godt å høre at det var et flatterende bilde og klær, for jeg oppdaget at jeg har nøyaktig samme bmi som deg, og jeg ser ikke sånn ut!

Jeg har endelig gått ned det jeg gikk opp og 100 gram til på ei uke. Nå håper jeg at det fortsetter nedover i god fart frem mot ferien.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 13:48   #1533
pheona
Medlem
 
pheona sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 145
pheona er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg synes du ser helt fantastisk ut jeg... Og håper at jeg kommer til å se like bra ut når jeg er nærmere målet... Jeg liker spesiellt godt den flotte hatten din!!!!

__________________

pheona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 15:35   #1534
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

Det er nesten litt godt å høre at det var et flatterende bilde og klær, for jeg oppdaget at jeg har nøyaktig samme bmi som deg, og jeg ser ikke sånn ut!

Jeg har endelig gått ned det jeg gikk opp og 100 gram til på ei uke. Nå håper jeg at det fortsetter nedover i god fart frem mot ferien.

Ser ikke sånn ut jeg heller med nesten samme bmi ..!

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 11-06-10, 01:08   #1535
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

Jeg synes du ser slank og fin ut jeg, slektskap! Du ser jo slank og velproposjonert ut på bildet, så jeg hadde aldri gjettet at du ikke var ferdig slanket.

I dag har jeg vært på shoppingrunde, men egentlig var det øvelse-gjør-mester-prøverunde! Jeg har vært overvektig så lenge at jeg har handlet 1) så lite som mulig 2) levd i kosebukse 3) brukt så store størrelser at jeg har slitt med å finne meg fine klær som passet. Nå begynner jeg endelig å komme ned på normale størrelser, og det betyr at jeg kan handle i hele butikken og i alle butikkene!! Dette er en ny og fremmed verden som jeg skal prøve å komme meg tilbake inn i, og i dag gjorde jeg mitt første forsøk. Jeg vil ikke kjøpe så mye enda siden jeg langt i fra er fornøyd med kroppen min, men jeg vil finne ut av hvilken stil jeg har. Til nå har jeg jo stort sett kjøpt klær som passet. Nå vil jeg kjøpe klær jeg også liker godt, men som tykk så har jeg falt helt av moten og aner ikke hvor jeg skal begynne hen. Jeg har prøvd vilt mye i dag, selv kjoler som jeg visste at jeg ikke kom til å kjøpe, bare for å prøve. Jeg har faktisk hatt det ganske så kjekt. Jeg så meg selv i speilene fra alle vinkler og kunne med glede slå fast at dobbelthaka mi nesten er vekk. Jeg endte opp med ei t-skjorte i størrelse 40 (! jeg begynte med 44) og en pirat tights som passet til. Jeg fant også "drømmebeltet". jeg kjøpte det for lite og har planer om å ha det på "drømmebuksa" som jeg kjøpte for en stund tilbake. Nå er det bare å glede seg, og det gjør jeg. Jeg gleder meg til å ha på meg drømmebeltet på drømmebuksa og beseire alle klesbutikkene med min nye slanke kropp. Kan ikke den dagen komme snaaaaaaaart?!!

Som om jeg skulle skrevet nesten alt selv! Så amen til det!
Jeg begynte på 48-50 så jeg har ennå et lite stykke til jeg kan kalle meg normal størrelse og kan hanle alt =( men er vel nede i 46 enkelte ting til og med 44 usj 400g igjen til 17 kilo..

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 11-06-10, 10:04   #1536
slektskap
Medlem
 
slektskap sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 48
Innlegg: 153
slektskap er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Puh! I dag såg jeg 73-tallet! Og igår var jeg jammen innom en tidligere favorittklesbutikk. Og kom ut igjen med en bukse som passet!
I str. 38!!!! Yiiiiha! Måtte få min 14 år yngre søster til å prøve den og den satt bare bittelitt strammere på meg, jeg er nå i samme klasse som en passe slank 20-åring!! Ble mye ego-skryt dette, men det er jo ingen som forstår så godt som dere og kan sette pris på det på samme måte.
Idag drog mannen på jobb, så får vi klare oss alene noen uker. Like greit for meg, da lager jeg noe middag barna liker, og så noe ketolysevennlig til meg selv.

__________________


slektskap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig Svar med sitat
Gammel 11-06-10, 10:57   #1537
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Det er virkelig deilig med en ny verden av klær. Jeg skulle bare ønske at jeg ikke var så lenge borte fra den... Den føles så fremmed. Jeg gleder meg til neste gang jeg skal på en sånn bli-kjent-runde. Jeg har ingen slanke, shoppegale venninner rundt meg som kan introdusere meg heller, så det blir litt ekstra vanskelig. Jeg føler meg så på fremmed territorie.

Så var det helg igjen da. Hva skal dere gjøre for noe i helgen? Her er det dårlig vær så det begrenser seg litt. Jeg tror nesten at jeg tør håpe på at svigersene kan passe barna våre en kveld/natt i helga så mannen og jeg får litt tid alene og får kommet oss ut blandt folk. Det er så lenge siden sist at jeg kan ikke huske det engang. Det hadde vært godt. Kryss fingrene for at de sier ja.

God helg!

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 11-06-10, 12:41   #1538
slektskap
Medlem
 
slektskap sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 48
Innlegg: 153
slektskap er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

Så var det helg igjen da. Hva skal dere gjøre for noe i helgen? Her er det dårlig vær så det begrenser seg litt. Jeg tror nesten at jeg tør håpe på at svigersene kan passe barna våre en kveld/natt i helga så mannen og jeg får litt tid alene og får kommet oss ut blandt folk. Det er så lenge siden sist at jeg kan ikke huske det engang. Det hadde vært godt. Kryss fingrene for at de sier ja.

God helg!

Krysser i vei! Tror vi har vært "ute" på noe sammen, uten barn hele to ganger det siste året. Siste gang i februar tror jeg det var... Takk og pris for nettvenner og klubbvenninnene mine.
Jeg har tenkt meg på et loppemarked i morgen, en nabojente er hyret inn til å passe barna. Det er litt luksus for meg altså, å kunne gå alene på noe slikt eller gå på butikken uten to små trøtte eller utålmodige. Ellers blir det vel å prøve å få hodet over vannet med husarbeidet, det har virkelig blitt neglisjert nå som det har vært så bra vær.

__________________


slektskap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig Svar med sitat
Gammel 11-06-10, 13:42   #1539
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Svigers har sagt ja, så i morgen blir den store dagen. Minstejenta er sju måneder nå, og på den tiden har vi ikke vært ute sammen. Da jeg var gravid hadde jeg konstante smerter og plagdes med å gå, så jeg lå på sofaen når jeg kunne for det var ikke verdt det å være sosial, så det er veldig, veldig lenge siden vi hadde muligheten til noe sånt.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 11-06-10, 14:08   #1540
slektskap
Medlem
 
slektskap sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 48
Innlegg: 153
slektskap er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Så flott Namba! Har du noe å ha på deg?! *knis* Kanksje du må ut og shoppe...

__________________


slektskap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig Svar med sitat
Gammel 11-06-10, 17:10   #1541
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Ja, jeg har faktisk mye å ha på meg. Jeg har handlet inn til slankere tider på salget jeg, skjønner du.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 10:07   #1542
slektskap
Medlem
 
slektskap sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 48
Innlegg: 153
slektskap er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Sjekk tickeren da jenter! Trodde vekta var ødelagt idag!!! -0,8 kg siden igår og omsider passert -10 kg!!!!!

Nå håper jeg jeg finner noen skatter på loppis - snakkes alle sammen!

__________________


slektskap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 10:26   #1543
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Gratulerer så mye med minus ti kilo slektskap! Det er så godt å endelig ha klart det.

Jeg har justert tickeren min i dag jeg også, men ikke sånn som deg. Jeg har justert opp hvor mye jeg skal ned. Jeg har bestemt meg for å ikke gå ned 20 kg, men å ende opp på 65 kg, 20,7 kg. Jeg har gått ned 13,9 kg nå (så nært så nært 14), men skal ikke justere tickeren før på mandag. Jeg håper jeg går ned enda mer innen den tid, men man vet jo aldri på ketolyse.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 15:26   #1544
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

gratulere slektskap!!

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 16:07   #1545
slektskap
Medlem
 
slektskap sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 48
Innlegg: 153
slektskap er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

Gratulerer så mye med minus ti kilo slektskap! Det er så godt å endelig ha klart det.

Jeg har justert tickeren min i dag jeg også, men ikke sånn som deg. Jeg har justert opp hvor mye jeg skal ned. Jeg har bestemt meg for å ikke gå ned 20 kg, men å ende opp på 65 kg, 20,7 kg. Jeg har gått ned 13,9 kg nå (så nært så nært 14), men skal ikke justere tickeren før på mandag. Jeg håper jeg går ned enda mer innen den tid, men man vet jo aldri på ketolyse.

Da har vi samme mål jo! Og du leder!

Opprinnelig lagt inn av wevi, her.

gratulere slektskap!!

Takk - du er da jammen ikke langt unna?!

__________________


slektskap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 17:10   #1546
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

hehe, nei ikke på tickeren ivertfall. Men jeg hadde o store skeieuthelg forrige helg og fikk tante rød her om dagen, så jeg har ikke turt å veie meg.. Kjennes ikke så verst ut...
Har forresten en utrolig forståelsesfull gubbe. Vi er bedt i 30-årslag, og der serveres det lapskaus.. Det er jo helt håpløst å sitte å pille i den.. Jeg ble ganske fortvila, jeg skal på jobb imorgen og skal heller ikke drikke og kjente meg som en megasær krondust... Så han foreslo at han kan si at jeg måtte jobbe litt lenge i dag å sende meg en melding når de er ferdige å spise. Litt sånn feig løsning, men jeg orker ikke å forklare hvorfor jeg sitter å sutter på et glass cola zero til femti fremmede mennesker. Bursdagsparet er heller ikke så nære venner av meg, så jeg tok den lettvindte løsninga i dag...
don`t judge me...

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 19:07   #1547
slektskap
Medlem
 
slektskap sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 48
Innlegg: 153
slektskap er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Det var en helt tilgivelig liten hvit en du, Wevi! Høres ut som du har en utrolig grei mann!

__________________


slektskap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 19:10   #1548
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg skjønner deg godt, Wevi. Vi skulle egentlig ut å spise med to par i dag, men jeg feiga ut og bestemte meg for å spise hjemme så møter vi dem ute etterpå. Jeg vil heller ha kontrollen over hva jeg putter i meg og slippe å forklare meg for at jeg bestiller utenom menyen og plukker ut mat. Så da blir det biff her hjemme med ei venninne langveisfra på besøk.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 19:18   #1549
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Godt å høre at det ikke bare er meg da.
Kos deg i kveld, så skal jeg gomle litt på kjøttedeig og salat med masse bearnaisesaus. Herlige slankekuren.

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 12:10   #1550
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Da har jeg stått opp igjen etter min første tur på byen siden oktober 08. Det var kjekt. Jeg kjøpte meg ei flaske cola zero ute, men jeg klarte ikke drikke halve en gang for jeg drakk et par dl før vi dro også. Det er helt merkelig. Jeg fikk mange komplimenter i går, bl. a av en god kompis av mannen og jeg som spurte mannen om jeg er ledig på markedet nå. Litt senere spurte han meg om jeg ville bli med han hjem. Da måtte jeg le.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skulle vi hatt en egen middagstråd/oppskriftstråd for ED? Titti Eurodiett 2 23-10-10 20:11
Æsj jeg har hatt sprekk....:( Iset Atkins kosthold 5 05-04-04 12:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no