Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Tips og råd, utenom det vanlige ...

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-05-07, 14:59   #1
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk
Wink

Tips og råd, utenom det vanlige ...

Ja, en slik tråd vi ha!!

Her kan vi samle tips og råd som vi ikke finner f.eks i noen oppslagsverk, ting vi prøver ut og som faktisk gjør nytten (selv om det ikke er helt A4)

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 15:02   #2
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Tips og råd, utenom det vanlige...

*HVITE TENNER: Puss tennene i natron!!

*BLØDENDE NEGLEBÅND: en dråpe neglelim!!

*EXTENSJONS: skyll med skyllemiddel (balsameffekt)

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 15:09   #3
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Tips og råd, utenom det vanlige...

*SMÅRYNKER: hermoridersalve

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 15:35   #4
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Tips og råd, utenom det vanlige...

God gammeldags Lakserolje på øyenvippene for å få dem lengre og tettere.

(Skikkelig grisete og klissete, men det virker.)

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 16:26   #5
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Tips og råd, utenom det vanlige...

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

*SMÅRYNKER: hermoridersalve

Eh...ja dette har jeg lest. Hvilken salve da? Scheriproct?

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 16:29   #6
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Tips og råd, utenom det vanlige...

Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.

Eh...ja dette har jeg lest. Hvilken salve da? Scheriproct?

Jeg vet ikke, har bare hørt om det...

Men så lenge salven har egenskaper som virker på hermoriden, så skal den vel kunne gjøre det samme på rynkene!?

Altså, må sheriproct kunne være brukende! skulle jeg tro...

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 16:32   #7
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Tips og råd, utenom det vanlige...

Natron på tennene? Funker det altså?

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 16:33   #8
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Tips og råd, utenom det vanlige...

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Jeg vet ikke, har bare hørt om det...

Men så lenge salven har egenskaper som virker på hermoriden, så skal den vel kunne gjøre det samme på rynkene!?

Altså, må sheriproct kunne være brukende! skulle jeg tro...

Ikke hørt det at det virker mot rynker, men mot hovne/posete øyenlokk...

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 16:34   #9
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Tips og råd, utenom det vanlige...

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Natron på tennene? Funker det altså?

hehehe....

Ja, det gjør faktisk det!! (ikke dermed sagt at det er så bra, det vet jeg ikke...Men hvite blir de iallefall!!)

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 16:35   #10
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Tips og råd, utenom det vanlige...

Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.

Ikke hørt det at det virker mot rynker, men mot hovne/posete øyenlokk...

Jeg har iallefall hørt at det hjelper på smårynkene rundt øynene og munnen!

Hovne/posete øyelokk: agurk (eller kirurgen.......)

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 17:43   #11
Hanssi
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6
Hanssi er på en erverdig vei

Sv: Tips og råd, utenom det vanlige...

Ovesterin vaginalkrem skal være fin som antirynkekrem, har jeg hørt... Fås visstnok kjøpt reseptfritt på apoteket.

Hanssi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 17:53   #12
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Tips og råd, utenom det vanlige...

Hahahha, vaginalkrem. (Too much coffee, i say...)

Dere, dette er jo nesten akkurat det samme som velvæææære-tråden, nesten?!?! Eller sånn den begynte i alle fall. Kanskje vi skal slå dem sammen og bytte navn? Bare et forslag altså. Nå skal jeg på bandøving. Et forslag utenomdet vanlige kan være å ikke lakke neglene rett før du skal spille på stålstrengsgitar...!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 20:03   #13
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Tips og råd, utenom det vanlige...

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Jeg vet ikke, har bare hørt om det...

Men så lenge salven har egenskaper som virker på hermoriden, så skal den vel kunne gjøre det samme på rynkene!?

Altså, må sheriproct kunne være brukende! skulle jeg tro...

Ikke lurt å bruke for mye for lenge på de tynne huden rundt øynene sier hudlegen..... Men har man f.eks. poser under øynene er det visst greitt innimellom.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 23:00   #14
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Tips og råd, utenom det vanlige...

Når det gjelder hemoroidekrem, så tenker jeg at krem jeg smører på sprekkferdige åreknuter i rompa, må da også ansiktet mitt tåle... Eller?!?!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 15:50   #15
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Tips og råd, utenom det vanlige...

Jordbær kan brukes som tannbørste i krisetilfelle

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 16:28   #16
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Tips og råd, utenom det vanlige...

Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.

Eh...ja dette har jeg lest. Hvilken salve da? Scheriproct?

Det må i hvertfall være en type uten kortison ellers tar man knekken på den tynne huden under øynene...

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 01:09   #17
Vixen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Stavanger
Alder: 49
Innlegg: 23
Vixen er på en erverdig vei

Sv: Tips og råd, utenom det vanlige ...

Hei.
Jeg ble så lykkelig da jeg så du hadde startet denne tråden Lokkebiff. Hadde skumle planer selv og hadde tenkt å kalle den kjerringråd og tips.
Her er mine første bidrag;
1. Youghurt Naturell smøres i ansiktet ca. fem min. før dusj (el vask). Det er litt klissete, men youghurten som er langs kantene el på lokket er alltid litt tykkere og bedre å bruke. Dette gir en utrolig glatt og renset hud. Og det skal hjelpe mot rynker hvis det brukes regelmessig.
(Fikk tipset da jeg for mange år siden intervjuet en dame på 85 år med en helt fabelaktig hud for alderen. Hun så mye yngre ut enn sin 10 år yngre søster). Jeg synes det fungerer veldig bra selv. Det har iallefall hjulpet mot fjortiskvisene jeg har pådratt meg i voksen alder og ansiktet er glatt som ei barnerumpe. Og ikke minst; billig!!!!!!!
2. Sun Ultra mot fett! Da snakker vi oppvaskmaskinpulver. Strø litt på toppen av kjøkkenskapet (el. prob.omr) ta en fuktig klut og gni vekk lekende lett. Du tror det ikke før du prøver det.
Noen som har noen tips for sprengte blodkar, særlig i fjeset? Kan hemoroidekrem hjelpe her også?

__________________





Vixen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 11:38   #18
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Tips og råd, utenom det vanlige ...

Sukker og olivenolje mot tørre hender. Blandes og brukes som skrubbekrem. Skylles av med varmt vann og klappes tørt mens det fortsatt er bittelitt olje igjen på hendene.
Helt heeerlig følelse etterpå!!!!

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 12:32   #19
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Tips og råd, utenom det vanlige ...

Opprinnelig lagt inn av nalana, her.

Sukker og olivenolje mot tørre hender. Blandes og brukes som skrubbekrem. Skylles av med varmt vann og klappes tørt mens det fortsatt er bittelitt olje igjen på hendene.
Helt heeerlig følelse etterpå!!!!

Men lukter ikke det litt spesielt?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 12:38   #20
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Tips og råd, utenom det vanlige ...

Næh.. hva da? Olivenolje lukter vel ikke så ille, og det er lov å vaske det helt bort etter en stund hvis man plages

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 12:56   #21
moinx
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Tips og råd, utenom det vanlige...

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

hehehe....

Ja, det gjør faktisk det!! (ikke dermed sagt at det er så bra, det vet jeg ikke...Men hvite blir de iallefall!!)

Oh, stilig!!
Hvor ofte??

  Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 20:26   #22
Fru R
Medlem
 
Fru R sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Veldig nær Bergen
Alder: 49
Innlegg: 492
Fru R har en fantastisk aura rundt segFru R har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tips og råd, utenom det vanlige ...

Salt og olivevolje kan brukes som skrubb på kroppen. Salt kornene er litt mindre enn sukker og "rasper" ikke så mye...


Ett tips til er å ha sitronsaft i håret før man soler seg, det gir blondt hår

__________________
Fru R er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for gravide.... Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 20:28   #23
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Tips og råd, utenom det vanlige...

Opprinnelig lagt inn av moinx, her.

Oh, stilig!!
Hvor ofte??

Ca hver annen uke, eller ved behov!!

<-- Gliser med HVITE tenner, hehehe....

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 20:31   #24
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Tips og råd, utenom det vanlige ...

*Fastbrente matrester i f.eks kasseroller: La stå i bløtt med oppvaskmaskinpulver etpar timer.

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 20:48   #25
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Tips og råd, utenom det vanlige ...

Yoghurt naturell er uuuutmerket mot brannsår av ymse årsaker.... brennmaneter, brennesle, solbrent, strykejernbrent, osv osv

Smør på og la tørke!

Fikk det selv som tips fra amk sentralen etter at guttungen hadde brent seg på en brennmanet mens han badet i havet. Med vilje (fyyy) lot jeg et liiiite sted vær uten yoghurt, de andre stedene ble bleke og fine ganske fort. Der jeg IKKE hadde smurt var det rødt fremdele, måtte bare smøre på der også og borte ble det røde

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En liten själ talar med Gud Fedonisten Livets lyse side 1 05-05-04 19:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no