Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Hva går Libra-dietten ut på?

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-05-07, 10:53   #1
Tette80
Medlem
 
Tette80 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Alder: 44
Innlegg: 69
Tette80 er ny på veien

Hva går Libra-dietten ut på?

Ble anbefalt den som vedlikeholdsdiett etter endt ketolyse, men aner ikke hva den går ut på? Kan noen svare meg på det?

__________________
Tette80
Tette80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 12:43   #2
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva går Libra-dietten ut på?

Libra er veldig likt grete roede. Jeg så også at du ble anbefalt den, men jeg vil ikke anbefale det... Hovedpoenget er å spise 4 eller 5 måltider om dagen, og du har strenge gram-tilpasninger på alt du kan spise. De tillater også ett glass brus i uka (kun lettbrus, farris regnes også som brus hos de. )
Jeg syns libra er det strengeste jeg har gått på med unntak av pulverdietter, og den var veldig vanskelig å få til å fungere. Kanskje fordi jeg jobba mye overtid og hadde mye stress den perioden, men som sagt, jeg vil ikke anbfale den.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 19:42   #3
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hva går Libra-dietten ut på?

Følger du Libra kan jeg nesten love deg at du går opp i vekt igjen etterpå. Å gå fra 15-20 gram karbo og plutselig over på 2-300 gram daglig, er lite lurt i mine øyne. Da ville jeg heller gått gradvis over på Fedon eller noe lignende, men det kan godt hende du legger på deg igjen da også, avhengig av hvorf mye karbo du putter i deg.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva ønsker du deg? Fedonisten Livets lyse side 28 02-10-11 22:29
Hva går nå egentlig Eurodiett ut på? Kalorine Eurodiett 3 29-05-05 17:34
Utdanningstråden! mofe Generell diskusjon 44 16-04-05 21:58


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no