Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Noen som går på EAT-dietten nå?

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-01-07, 21:37   #1
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Noen som går på EAT-dietten nå?

Jeg har meldt meg på kurs og satser på å være i gang fra mandagen av

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 17:10   #2
hellea1
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 75
Innlegg: 3
hellea1 er på en erverdig vei

Sv: Noen som går på EAT-dietten nå?

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Jeg har meldt meg på kurs og satser på å være i gang fra mandagen av

Hei Titti! Endelig kom jeg meg inn. Jammen er du produktiv. Dette er et interessant og levende forum, så takk for tipset. Jeg skal prøve og være litt aktiv jeg også, men akkurat nå skal jeg spille bridge. Ja jeg går på Eat-internettkurs og anbefaler det videre. Hilsen Helle

hellea1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Blodtypedietten/Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 21:44   #3
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Noen som går på EAT-dietten nå?

Hei Helle, der var du! Koselig å se deg, tipper du vil trives her

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 12:05   #4
SusieBlues
Seniormedlem
 
SusieBlues sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 46
Innlegg: 3.854
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Noen som går på EAT-dietten nå?

Jeg følger Eat-dietten nå. Jeg og mannen min er i uke 5 nå. Jeg er veldig fornøyd med å få så bra oppfølging av Kenn Hallstensen, han svarer på epost i løpet av et par timer. Veldig bra når man har litt spesielle spørsmål om kombinasjon trening og kosthold, eller bare vil ha litt ekstra info.

Det er samtidig utrolig motiverende å være innom dette forumet og få råd, oppmuntring, oppskrifter og ha så mange som er enig med meg i at vi må holde oss unna karbohydrater!!

Det hadde vært interessant å høre fra de som følger/har fulgt Eat-kurset!

SusieBlues

SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 22:42   #5
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Noen som går på EAT-dietten nå?

Lykke til Susie.

Jeg har dessverre ikke samme positive erfaringer som deg, men godt å høre at du er fornøyd med kursleder og oppfølgingen

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sukker - en ulv i fåreklær HP Artikler 15 03-04-09 09:23
Noen her som går på Atkins som kan legge liste over hva de spiser de forskjelige dag? Aadna Spørsmål og svar 4 11-08-06 19:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no