Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Ned 10.7 kg på en måned med Kimkins!

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-02-08, 13:41   #26
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Ned 10.7 kg på en måned med Kimkins!

Kimkins er ikke en perfekt diett. Og man kan tilpasse den sitt indivduelle behov, ikke bare høre på alle andre. Jeg kjører fortsatt et Kimkins-lignende opplegg, (riktignok avbrutt av bulimiske anfalle) og har ikke merket noen bivirkninger.

Det finnes mange måter å gjøre Kimkins på. Jeg valgte en "sane" versjon, synd at ingen av "skrekkemseplnene" for anti-kimkins har gjort det.

Mitt store vekttap skyldes mye vann. Ikke alle kan vente et slikt resultat.

Kimkins er ikke en dårlig diett. Bare synd at all anti-kimkinspropagandanen ødelgger for det som er utgankspunktet for en ok diett.

Jeg spiser mer fett enn Kikmikins anbefaler, og det fungerer utmerket for meg.

Det har vært kontrosversielle epioder, blant annet om Kimmer selv er en fake, men dietten er faktisk så ille. Jeg savner en mer nyansert debatt.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 15:38   #27
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Ned 10.7 kg på en måned med Kimkins!

hvordan spiser du? altså hvordan ser en dagsmeny ut for deg?

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 17:44   #28
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Ned 10.7 kg på en måned med Kimkins!

Det var varøt en dek konstrovesielt i meda om Kikins-dietten .Mye er skrekkshistorier, som vi kan vunne nok av når vi utførsker Atins- dietten også.

Kim kiins extreme, som det har vært fokusert på i media, er skadelig. Men en mer foruftig tilnæmringen til dietten, som jeg utforsket, er ikke så forskjellig fra blant annet Eurodiett.

Kimkins er, bottom linem igen dårlig diett om man modiserer den litt.

Og det er et veldig godt alteraivt ilå dem som har fått nok av for mye fett på andre dietter.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 20:22   #29
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Ned 10.7 kg på en måned med Kimkins!

Jeg kjenner (pesonlig) for mange som har vært involvert i Kimkins saken som går i det amerikanske rettsvesenet nå til å kunne være det miste positiv til dietten. Bl.a Christin som har vært Kimmers "poster child".

Jeg har sett og hørt om bivirkningene på nært hold. Jeg har sett hva Heidi Diaz (aka. Kimmer) svarer folk som spør.

Jeg har studert dietten NØYE. Helt til jeg ble ekskludert fra forumet. Og den er like sunn som anoreksi - og gir de samme resultatene - om du følger den slik Kimmer utgangspunktet prediker. Etter at hun ble "rettsforfulgt" har hun endret dietten igjen. Det hjelper svært lite. Det er nå i basis Atkins - det er derfor Kimmer kaller det KimKINS.

At den funker betyr jo slett ikke at den er sunn. Det funker å lavære å spise også........

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 20:25   #30
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ned 10.7 kg på en måned med Kimkins!

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Jeg kjenner (pesonlig) for mange som har vært involvert i Kimkins saken som går i det amerikanske rettsvesenet nå til å kunne være det miste positiv til dietten. Bl.a Christin som har vært Kimmers "poster child".

Jeg har sett og hørt om bivirkningene på nært hold. Jeg har sett hva Heidi Diaz (aka. Kimmer) svarer folk som spør.

Jeg har studert dietten NØYE. Helt til jeg ble ekskludert fra forumet. Og den er like sunn som anoreksi - og gir de samme resultatene - om du følger den slik Kimmer utgangspunktet prediker. Etter at hun ble "rettsforfulgt" har hun endret dietten igjen. Det hjelper svært lite. Det er nå i basis Atkins - det er derfor Kimmer kaller det KimKINS.

At den funker betyr jo slett ikke at den er sunn. Det funker å lavære å spise også........

Mener å erindre at noe ved kimkins bivirkninger var håravfall....

Jeg kjører ketolyse og mister mye hår... er jeg kanskje for ekstrem i min ketolyse da???? At det blir ala kimkins?

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 20:43   #31
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Ned 10.7 kg på en måned med Kimkins!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Mener å erindre at noe ved kimkins bivirkninger var håravfall....

Jeg kjører ketolyse og mister mye hår... er jeg kanskje for ekstrem i min ketolyse da???? At det blir ala kimkins?


Håravfall er ikke unormalt når man slanker seg. Uansett måte. Det er ikke noe som fremkalles av ketosen. Det som er spesielt med Kimkins er at det ikke stopper. Det - i tillegg til alle de andre bivirkningene som dukker opp etter en måned og to og tre er det verdt å være obs på ! Ketolysekuren er laget på grunnlag av forskning og av en lege. Kimkins er "funnet opp" av en svindler som bare ville tjene penger - en person uten kunnskap om kosthold i det hele tatt. Den eneste legen hun klarte å knytte til seg var en som hadde kjøpt "degreen" sin på postordre. Og han forsvant brått da rettsvesenet banka på

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 00:52   #32
sma
Seniormedlem
 
sma sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Sverige
Alder: 45
Innlegg: 949
sma er en juvelsma er en juvelsma er en juvel

Sv: Ned 10.7 kg på en måned med Kimkins!

Håper virkelig at folk holder seg unna dette svineriet!

__________________
sma når målet......til slutt....
Min Journal

sma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert 08.02.2011 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
Om starten på dagen ssskaldeman Spis deg ned i vekt med Skaldeman 5 29-06-07 09:04
En liten själ talar med Gud Fedonisten Livets lyse side 1 05-05-04 19:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no