Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Juli-startere 2011

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-07-11, 16:23   #151
LittForTung
Seniormedlem
 
LittForTung sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 1.128
LittForTung har en fantastisk aura rundt segLittForTung har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juli-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av stormann, her.

Hei, jeg er visst en julistarter jeg og JEg har valgt å prøve meg på et LCHF kosthold. Jeg har lest meg opp på bøkene til Annika Dahlqvist og Andreas Eenfeldt og har blitt opplyst og inspirert. Nå har jeg holdt på i fire dager og "so far so good".

Jeg ønsker å gå ned 40 kg. Fra 126 til 86 kg. Det skal bli en STOR utfordring, men jeg skal få det til.

For å motivere meg selv har jeg bestemt meg for å prøve å være litt aktiv på forumet her, samt skrive en blogg med erfaringer og framgang +++ Sjekk den gjerne ut på http://locarb.tumblr.com

Tidligere slankeprosjekt har jeg ikke blitt holdt ansvarlig av noen andre enn meg selv, kanskje forumet og bloggen kan hjelpe?

Uansett. Kjør på!

Det er deilig å være godt i gang! Forumet hjelper meg veldig.. alt fra å lese solskinnshistorier til å på tips, støtte og råd er god medisin mot dårlig motivasjon. Jepp, 40 kilo er en del. Jeg har 55 kilo å gå ned. Eller 47 nå Det er mye. Men vi har god tid! Resten av livet, faktisk. Og klarer man den verste overvekten - så kan resten bli en sjarmøretappe som heller varer en stund. Jeg tenker litt det. Mindre tungt å gå på fjellet, turklær som passer. Joda - blir bra!!

Dette skal vi klare!!!

__________________
Hilsen LittForTung
Min journal: På vei mot mitt endelige jeg!


LittForTung er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 25-07-11, 03:42   #152
uglefrøken
Nytt Medlem
 
uglefrøken sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 6
uglefrøken er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Hei! Hiver meg på jeg og min tredje dag på ketolysekuren og jeg synes det har gått kjempebra Siden jeg er ny i dette og det er veldig mye å sette seg inn i synes jeg det er flott med en tråd som dette

__________________


uglefrøken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-07-11, 09:23   #153
stormann
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 143
stormann er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Da har jeg hatt en vannvittig framgang første uken. Jeg veier nå 120,6 kg. Ned fra 126. Jeg har altså mistet 5,4 kg ila 7 dager!
All erfaring viser at de første ukene kan være på den måten, og at ting vil roe seg ned etterhvert, men snakk om motivasjon I motsetning til når jeg har gått ned 4 kg på en uke med kaloritelling og trening, har jeg ikke vert sulten. Spist mye, har tilogmed måtte takke nei til god mat flere ganger, fordi jeg rett og slett har vert for mett fra forrige måltid.
Dette blir spennende å følge videre!

__________________
Besøk bloggen min på http://locarb.tumblr.com!


stormann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-07-11, 10:06   #154
stormann
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 143
stormann er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av stormann, her.

Da har jeg hatt en vannvittig framgang første uken. Jeg veier nå 120,6 kg. Ned fra 126. Jeg har altså mistet 5,4 kg ila 7 dager!
All erfaring viser at de første ukene kan være på den måten, og at ting vil roe seg ned etterhvert, men snakk om motivasjon I motsetning til når jeg har gått ned 4 kg på en uke med kaloritelling og trening, har jeg ikke vert sulten. Spist mye, har tilogmed måtte takke nei til god mat flere ganger, fordi jeg rett og slett har vert for mett fra forrige måltid.
Dette blir spennende å følge videre!

HAr skrevet litt mer om det på bloggen min

http://locarb.tumblr.com/post/803650...0-6-kg-ned-5-4

__________________
Besøk bloggen min på http://locarb.tumblr.com!



Sist redigert av stormann : 25-07-11 kl 10:13.
stormann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-07-11, 14:02   #155
chippy
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Alder: 45
Innlegg: 73
chippy er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

LYKKE TIL stormann!

Jeg selv gikk opp 300g denne uken, mistenker pepsi max,for mye salt (bacon hver dag), og for mye trening (5-7 dager i uka). Denne uken startet jeg prosjekt "detox pepsi max"

__________________


chippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-07-11, 14:34   #156
Superk
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Lillehammer
Innlegg: 6
Superk er på en erverdig vei
Smile

Sv: Juli-startere 2011

Er med. Skal ned fra 74 til 68. det bør vel kunne gå..? ikke på kur, men kutter ned på karb generelt. Altfor flink til å putte i meg søtsaker og andre usunne ting. Statoilboller er også en favoritt.. Men nå skal j først og fremst kutte ned på sukker, potet, melprod, pasta, ris ol. Ikke gått ned ett gram enda, men startet vel egentlig ikke før onsdag-torsdag, så det tar kanskje noen fler dager å komme igang? Dessuten ble det noen kakebiter i bursdag i går. Lyst til å kunne unne meg sånne ting, men MÅ være flink utenom. Kan ikke mye om lavkarbo, men kommer meg

Superk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-07-11, 16:45   #157
stormann
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 143
stormann er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av chippy, her.

LYKKE TIL stormann!

Jeg selv gikk opp 300g denne uken, mistenker pepsi max,for mye salt (bacon hver dag), og for mye trening (5-7 dager i uka). Denne uken startet jeg prosjekt "detox pepsi max"

Mange ting som spiller inn. Selv har jeg drukket en del Max denne uken selv. Bør kanskje tenke på å slutte, men føler også at det hjelper meg når fristelsene blir store.

__________________
Besøk bloggen min på http://locarb.tumblr.com!


stormann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-07-11, 17:15   #158
chippy
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Alder: 45
Innlegg: 73
chippy er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Jepp jeg også, drakk pepsi max når jeg følte lysten på noe kom. Men etter å ha stagnert ganske mye i det siste har jeg bestemt meg for å kutte denne en periode framover. Samt kutte ned på bacon pga saltet.

Trening blir jeg ikke å stoppe med, fordi p90x er gøøøøy

__________________


chippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-07-11, 22:46   #159
mamz
Medlem
 
mamz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 310
mamz er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av etaeb, her.

hei.. håper det går bra med deg Nå vet jeg ikke helt hvordan jeg skal klare å "hjelpe", men jeg kan jo kanskje prøve å motivere litt?? Hvordan føler du deg med høykarbo vs lavkarbo da? Du skriver du er oppblåst osv, og det er kanskje maten? Er det noe jeg har merket etter disse 8 dagene på ketolyse, så er det overskudd, energi og metthetsfølelse. Føler også bedre velvære med meg selv kan du kanskje kjenne deg igjen i noe av det, og prøve å finne veien tilbake igjen? Du har jo klart det før, og vet jo kanskje hvor bra det er for kropp, og ikke minst sjel ? Vet ikke om dette var til noe hjelp, men håper det da

Hei og takk til deg er visst i gang igjen, heldigvis, føler meg så mye bedre når jeg lever på lavkarbo, og det hjelper også på å være litt aktiv her inne Godt at noen bryr seg

mamz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 26-07-11, 09:30   #160
megog
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 13
megog er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Så var det offisiell veiedag... Og -300 g på ei uke. Mindre enn jeg håpet på - og mindre enn det lå an til midt i uka. Da var det -1 kg. Men etter ei helg med å være på besøk og å ha besøk så ble det kake, kake og pizza med dessert. Og det var ikke særlig lavkarbo... Så sett i det lys er -300 g greit nok. MEN: prøvde å komme i ketose fra tirsdag og utover. Fikk ikke utslag på stix. Men vekta gikk ned litt. Hvor lang tid pleier det å ta å komme i ketose? Hvis glukogenlager i lever og muskler er fulle (dvs ikke trent eller slanket seg i dagene før man prøver å komme i ketose), vil det ta lengre tid da?

megog er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nybegynner Svar med sitat
Gammel 26-07-11, 10:07   #161
emilita
Medlem
 
emilita sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Manchester
Innlegg: 62
emilita er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av megog, her.

Så var det offisiell veiedag... Og -300 g på ei uke. Mindre enn jeg håpet på - og mindre enn det lå an til midt i uka. Da var det -1 kg. Men etter ei helg med å være på besøk og å ha besøk så ble det kake, kake og pizza med dessert. Og det var ikke særlig lavkarbo... Så sett i det lys er -300 g greit nok. MEN: prøvde å komme i ketose fra tirsdag og utover. Fikk ikke utslag på stix. Men vekta gikk ned litt. Hvor lang tid pleier det å ta å komme i ketose? Hvis glukogenlager i lever og muskler er fulle (dvs ikke trent eller slanket seg i dagene før man prøver å komme i ketose), vil det ta lengre tid da?

Heisann, hvor lenge har du gått på dietten? Jeg tror det tok meg 4 dager til jeg kom i ketose og fikk mørkelilla på den stixen. Men dette varierer veldig fra person til person, slik du sier så kan det hende at du hadde "lagrene" fulle før du begynte. Men holdt motet oppe så skal du se ;-)

emilita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-07-11, 10:49   #162
megog
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 13
megog er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Startet igrunnen forrige mandag. Og alle lagrene mine er nok fulle. Utrolig godt å høre at det tok deg 4 dager, men at det skjedde :-) Da satser jeg på å være standhaftig litt til. Uansett: Får jeg fokus på hva jeg spiser og går sakte og sikkert ned i vekt så skal jeg være fornøyd!

megog er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nybegynner Svar med sitat
Gammel 26-07-11, 11:51   #163
Skruf
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 3
Skruf er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Hei! Jeg lurte på om jeg kunne være med på denne tråden? Jeg startet i går, altså 25.julii.

Startvekt 70 kg sharp! Vil ned til 60-62 kg. Har gått på lavkarbo før og gikk da ned 11,5 kg. Så nå henger jeg meg på for å bli kvitt de siste kiloene for å nå målet.
Veide meg i dag, (er jo så nysgjerrig) og den viste -0,5 kg. Hihi

I dag smekka jeg sammen en smoothie, men vet egentlig ikke hvor smart den var for meg på lavkarbo(kommenter gjerne om det er i lavkarbo stil smootien min var! Jeg har kommet helt ut av lavkarbo tenkingene. Men det kommer seg

Smoothie:
2 egg
en neve bringebær/skogsbær
2 dråper søtningsmiddel
2 dl kokosmelk
Resultat= egentlig litt kvalmenes, men jeg bælmet den sånn at jeg ikke smakte for mye. Hadde dårlig tid i dag morges.

Stå på alle sammen<3

Skruf er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-07-11, 12:44   #164
emilita
Medlem
 
emilita sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Manchester
Innlegg: 62
emilita er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av Skruf, her.

Hei! Jeg lurte på om jeg kunne være med på denne tråden? Jeg startet i går, altså 25.julii.

Startvekt 70 kg sharp! Vil ned til 60-62 kg. Har gått på lavkarbo før og gikk da ned 11,5 kg. Så nå henger jeg meg på for å bli kvitt de siste kiloene for å nå målet.
Veide meg i dag, (er jo så nysgjerrig) og den viste -0,5 kg. Hihi

I dag smekka jeg sammen en smoothie, men vet egentlig ikke hvor smart den var for meg på lavkarbo(kommenter gjerne om det er i lavkarbo stil smootien min var! Jeg har kommet helt ut av lavkarbo tenkingene. Men det kommer seg

Smoothie:
2 egg
en neve bringebær/skogsbær
2 dråper søtningsmiddel
2 dl kokosmelk
Resultat= egentlig litt kvalmenes, men jeg bælmet den sånn at jeg ikke smakte for mye. Hadde dårlig tid i dag morges.

Stå på alle sammen<3

Den smoothien hørtes ganske så kvalm ut.... Jeg bruker å lage smotthies noen ganger og da tar 2 eggePLOMMER, jordbær, skogsbær og litt kokosolje og den er faktisk jummy med masse næring. Ellers kan du lage deg et lavkarbo brød og koke egg kvelden før.

emilita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-07-11, 12:55   #165
Skruf
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 3
Skruf er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Ja, den var noe kvalmhehe.. Men det var ikke for mye karbs i den? Lavkarbo brød orker jeg absolutt ikke, lagde utallige brød forrige gang jeg gikk på lavkarbo. Og de syntes jeg ikke ble noe gode. Jeg lagde derimot Nannahs knekkebrød, og de var helt supre. Men velger å holde introduksjonen veldig strengt. Så på forumet at flere opplevde de knekkebrødene som partystoppere.. Kanskje du har en oppskrift som er spiselig? Tar imot alt jeg kan

Skruf er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-07-11, 13:03   #166
emilita
Medlem
 
emilita sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Manchester
Innlegg: 62
emilita er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av Skruf, her.

Ja, den var noe kvalmhehe.. Men det var ikke for mye karbs i den? Lavkarbo brød orker jeg absolutt ikke, lagde utallige brød forrige gang jeg gikk på lavkarbo. Og de syntes jeg ikke ble noe gode. Jeg lagde derimot Nannahs knekkebrød, og de var helt supre. Men velger å holde introduksjonen veldig strengt. Så på forumet at flere opplevde de knekkebrødene som partystoppere.. Kanskje du har en oppskrift som er spiselig? Tar imot alt jeg kan

Jeg har en på lavkarbo som er faktisk veldig god, kan sende den til deg senere

emilita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-07-11, 13:04   #167
emilita
Medlem
 
emilita sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Manchester
Innlegg: 62
emilita er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Og søtningsmidler bør unngås!

emilita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-07-11, 22:29   #168
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juli-startere 2011

Tittei! Så flinke dere er her inne
Innom for å se hvordan dere har det, og ser dette med brød.
Prøvde leeenge og maaange oppskrifter til jeg fikk en oppskrift av en venninne Var skeptisk, men gud bedre så glad jeg er for at jeg forsøkte!

Kan brukes til pizzabunn, muffinser, boller osv - men modifiser gjerne etter egen smak. Smør form godt med fett og ha gjerne ost på toppen.

Gi meg gjerne tips til eventuelle endringer i ingredienser for å få fettandelen enda høyere :-)

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 27-07-11, 15:54   #169
Skruf
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 3
Skruf er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Hei igjen!

Jeg har et spørsmål til dere. Kan man drikke et glass biola om dagen? Jeg har begynt på pencillin, og vet av erfaring at jeg blir veldig løs i magen av disse pillene. Jeg kan heller ikke bruke Imodium tabletter da jeg får veldig mageknip Eller vet dere om noe annet jeg kan drikke som kan forebygge dette?

Skruf er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-07-11, 17:40   #170
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juli-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av Skruf, her.

Hei igjen!

Jeg har et spørsmål til dere. Kan man drikke et glass biola om dagen? Jeg har begynt på pencillin, og vet av erfaring at jeg blir veldig løs i magen av disse pillene. Jeg kan heller ikke bruke Imodium tabletter da jeg får veldig mageknip Eller vet dere om noe annet jeg kan drikke som kan forebygge dette?


Bland litt sukkerfri saft med en teskje-halvannen JBKM, da det tykner litt og gir magen noe å jobbe med. Eventuelt kan du late som om du ikke har tatt noe piller og prøve lure kroppen på den måten. Det er viktig å spise når du tar antibiotika. God bedring

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 17:27   #171
chippy
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Alder: 45
Innlegg: 73
chippy er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Huff vært i ketose i 6 uker nå og har stagnert så det holder de 2 siste ukene, og jeg har nok av kilo å ta bort. Har trent ca hver dag de siste 6 ukene, og har merket masse på midjemål (11cm) og andre mål. Men vekten står bom stille nå.

Har kuttet ut aspartan, har begrenset meg til 3k kalorier om dagen, og trener for minst 4k, følger p90x (1-2timer hver dag) som er ganske intenst samt en god del styrke. Men har litt vanskeligheter til å tro at alt er bare muskler som bygges.
Energi: 3163 Goal: 1909 Fett: 262.34 Karbohydrat: 14.59 Protein: 181.86 Standard dag for meg 75% 25% 1%

Noen ideas hvilke tiltak jeg kan foreta meg for at vekta skal krype litt nedover. Ganske stuck akkurat nå

__________________


chippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 18:05   #172
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juli-startere 2011

Prøv å kutt ned treningen til et minimum - det anbefales sterkt å begrense fysisk aktivitet fram til kroppen er ferdig innstilt på fettforbrenningen og at den kan tåle såpass hardt stress som jeg tror kroppen din utsettes for. Dog, jeg er ingen ekspert, bare refererer til råd fra Andersen.

Kan være du også er en av dem som må passe på kaloriinntaket i tillegg.

Kan jo være verdt å prøve disse rådene noen uker for å se om det er mer passende for kroppen din

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 02-08-11, 09:44   #173
megog
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 13
megog er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Er dypt imponert over alle dere som kiloene renner av, men kanskje enda mer imponert over de som holder ut i stagnasjon. Selv gliser jeg i dag, 2,5 kg ned på 2 uker. Har mer enn nok å ta av, men 2,5 kg er en god start. Har derfor bestemt meg for å sette meg delmål; første mål er å kommer under 90 kg (dvs 89,9 kg). Neste mål "må" da bli 85 kg og så videre. Har ikke helt klekket ut en premie for måloppnåelse, i hvertfall ikke noe spiselig! Noen gode forslag?

megog er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nybegynner Svar med sitat
Gammel 02-08-11, 21:12   #174
LittForTung
Seniormedlem
 
LittForTung sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 1.128
LittForTung har en fantastisk aura rundt segLittForTung har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juli-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Prøv å kutt ned treningen til et minimum - det anbefales sterkt å begrense fysisk aktivitet fram til kroppen er ferdig innstilt på fettforbrenningen og at den kan tåle såpass hardt stress som jeg tror kroppen din utsettes for. Dog, jeg er ingen ekspert, bare refererer til råd fra Andersen.

Kan være du også er en av dem som må passe på kaloriinntaket i tillegg.

Kan jo være verdt å prøve disse rådene noen uker for å se om det er mer passende for kroppen din

Jeg har merket at nedgangen min stagnerer når jeg trener/går tur for mye. Utrolig merkelig i forhold til hva man har vært vant til fra tidligere slankekurer - men jeg prøver nå heller å ta livet med ro, og tenke at treningen kommer tidsnok tilbake når jeg kan spise litt mer karbiser. Jeg innbiller meg at det er en greie der uten at jeg har noe som helst belegg for å si det!

__________________
Hilsen LittForTung
Min journal: På vei mot mitt endelige jeg!


LittForTung er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 02-08-11, 23:30   #175
chippy
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Alder: 45
Innlegg: 73
chippy er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Nå lager kvinnen i huset lavkarbo muffins for 5gang eller noe, altfor gode

__________________


chippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
April 2011-startere? dakota Optimal Ernæring 3 19-03-12 20:06
Olsokutfordringen -3kg 29. juli Regret Lavkarbo generelt 87 29-07-11 21:23
Mars-startere! Mimosaen Ketolysekuren 138 18-06-10 16:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no