Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

DHA - kapsler for barn

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-03-05, 17:58   #1
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

DHA - kapsler for barn

Jeg har en pode som har fått Eskimo kids fra han var 4 uker. Han liker det, ser det ut som. Men han har bestemt at han ikke skal ha det lenger! Noen dager kan jeg "lure" han, og gi han det imellom 2 yoghurtskjeer.

Han har blitt veldig interessert i kosttilskuddene jeg tar, Jeg har lett etter noe kapsler for barn, og kom over Nordic Naturals Children's DHA. Ulempen er at disse skal brukes fra 4 år. 4-8 kapsler daglig. Så hvis jeg gir 3 kapsler til en 1,5 år, så går det bra?

Lurer på om Iset vet noe om dette? Eskimo kids skulle heller ikke brukes før 1 år ifølge etiketten. Og du svarte på DB at de ikke hadde lov (?) til å trykke noe annet, men at det bare var å gi. Huff, forferdelig setning dette. Men du skjønner hva jeg mener?

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Omega 3 kapsler? Begod Kosttilskudd 4 14-01-05 14:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no