Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Bakst Her finner du, og poster du oppskrifter på lavkarbovenlig bakst, som lavkarbo-brød, pannekaker, vafler, muffins, og andre gode ting du kommer på som kan bakes på et lavkarbokosthold. |
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
23-05-16, 07:10 | #26 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
|
Sv: Oppskrifter, lavkarbo!
Stevia smaker da ikke lakris??? Du får jo flytende stevia med alskens smaker (vanilje, sjokolade, nøytral, kokos osv...) og stevia-suketter med nøytral smak. Jeg liker ingen av dem man får kjøpt i dagligvaren i Norge, synes alle har en ekkel ettersmak, men har kjøpt flere ulike typer på Iherb som er veldig gode.
23-05-16, 15:03 | #27 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
|
Sv: Oppskrifter, lavkarbo!
Helt naturlig stevia har en lakrisaktig ettersmak og det du snakker om med "alskens smaker" er at det finns makssatt Stevia for å eventuelt skjule den. Selv den konsentrerte hvite pulvere har denne ettersmaken og jeg har naturlig flytende stevia og som har den samme smaken. Begge er kjøpt på iHerb.
Emneord |
andre bloggere?, blogg, lavkarbo, ny i gamet, oppskrifter |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Samling av oppskrifter for Lavkarbo.no | sstorebo | Annen mat | 138 | 23-05-17 23:59 |
Vegetariske lavkarbo-oppskrifter | Marianne | Oppskrifter | 10 | 29-12-12 17:17 |
Lavkarbo -Inspirasjon og Oppskrifter | HerbaLinn | Generell diskusjon | 0 | 07-11-12 00:30 |
Lavkarbo-oppskrifter.. | Fjonken | Oppskrifter | 3 | 28-08-06 18:52 |
Diverse oppskrifter på lavkarbo | Hege_ | Annen mat | 13 | 29-07-06 12:48 |