Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Spise ute i Bergen

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-01-07, 13:23   #1
michelle_a
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bergen
Alder: 41
Innlegg: 82
michelle_a er på en erverdig vei

Spise ute i Bergen

Jeg har fått spørsmål om jeg vil spise ute før vi skal på kino i kveld. Jeg har ikke spist ute etter jeg begynte på Atkins...

Jeg har sett at det er en del fra Bergen her, så jeg lurer på om dere har noen tips til meg?

michelle_a er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse... Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 14:11   #2
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Spise ute i Bergen

Du finner alltid et eller annet.
Jeg har bare vært og spist to steder i Bergen etter at jeg begynte på lavkarbo. Kyllingvinger med rømmedressing på peppes og fajitas på tex mex, 2 et på Zachen (Sånn som de kommer med hele stekepannen på bordet, lar lefsene ligge og spiser det andre.)

Mange som sier de har god mat på Egon/kjøttbasaren. Der kan du jo be om å få bare grønnsaker som tilbehør.

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 14:53   #3
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Spise ute i Bergen

Steakhouse på bryggen har god mat.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 15:18   #4
Goggen
Seniormedlem
 
Goggen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 998
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Spise ute i Bergen

Buffalowings på peppes er både godt,billig og nærmest uten karbohydrater. Det er flere peppes i Bergen, men det er felles meny, slik at det spiller ingen rolle hvem av dem du går på. Men lavkarbo-øl har de ikke.

De har Redlight Beer hos Lerøy mat på Galleriet. (men jævlig dyrt!)


God tur på byen!

__________________



Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 15:20   #5
wannabeslim
Juniormedlem
 
wannabeslim sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Alder: 44
Innlegg: 16
wannabeslim er ny på veien

Sv: Spise ute i Bergen

Hva med å gå på Mongolian restaurant? Der kan du selv velge hva du skal spise (om du velger en spis-alt-du-vil-meny, tror det koster rundt 170 kr). Der er det en slags buffet det du selv tar oppå kjøtt, grønnsaker og saus og går bort til kokken som steker det for deg. Dette kan du gjøre så mange ganger du vil. Dermed kan du spise ulike retter/tilbehør. Det står også en stor riskoker der slik at du kan forsyne deg med ris hvis du vil, men det er jo ikke særlig lav-karbo akkurat, men du kan jo uansett velge selv hvor mye du vil forsyne deg med. Kan love deg at du blir god og mett!

__________________









wannabeslim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 15:22   #6
Goggen
Seniormedlem
 
Goggen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 998
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Spise ute i Bergen

Skal du kjøpe øl er Rema1000 kanskje plassen. Jeg har ikke sjekka i bergen, men de litt større Rema-ene har lavkarboøl. "Bright" fra Grans bryggeri.

__________________



Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 15:27   #7
Fridolina
Seniormedlem
 
Fridolina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.514
Fridolina er en juvelFridolina er en juvelFridolina er en juvel

Sv: Spise ute i Bergen

Tapas reasaurant ..da kan du velge va du vill ha,ost,pølser,grønnsaker osv..

Men må upplyse ang. mongolisk mat som var ett tips her i tråder,,Asiatisk mat inneholder mye sukker, speciellt i sausene..

__________________
1/6 -5/10 Nådd mitt mål 65 kg

Er på mine siste "ønskekilon" nå Mål: 60 kg
ca 3,5 år senare och uppe i 73 kg igensucks
[/IMG]
Fridolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 15:44   #8
wannabeslim
Juniormedlem
 
wannabeslim sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Alder: 44
Innlegg: 16
wannabeslim er ny på veien

Sv: Spise ute i Bergen

Har ikke satt meg så godt inn i hva sausene inneholder... Sikkert greit å være litt forsiktig med å ta for mye av de,ja. Det er hvertfall litt ulike sauser å velge mellom. Litt lettere å regne ut grønnsakene...

__________________









wannabeslim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 16:47   #9
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Spise ute i Bergen

håper du holder deg unna risen iallefall jeg bor i Bergen og spiser overalt egentlig bare ber om å få salat i stedenfor potet,ris osv. noen ganger bestiller jeg dobbel porsjon kjøtt (eks biff snadder) blir ikke mye mett på salaten kos deg da...

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 19:55   #10
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Spise ute i Bergen

Escalon (tapas), de to indiske i Marken (husker ikke hva de heter) og Nama (sushi og andre japanske greier) er mine favoritter!

Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 27-01-07, 11:00   #11
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Spise ute i Bergen

foresten så må jeg si at harbour har de BESTE kylling vingene ever..den sausen de har på er sååååå god mmmm...

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor mye fett kan du spise..... Caxa Nyheter / media 8 15-03-06 10:20
Men hva i all verden skal jeg spise? Georgine Lavkarbo generelt 18 24-02-06 15:07
Det er skadelig å spise mer enn 1-2 egg daglig! Iset Lavkarbo generelt 6 29-12-05 20:06
Spise hva man vil én gang i uken? Sturemmt Lavkarbo generelt 20 07-11-05 13:40
Kan man spise rugsprø dersom en ønsker å være på induksjon? Amygdala Induksjonen 0 18-07-04 17:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no