Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-10-11, 11:59   #851
mamma87
Medlem
 
mamma87 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: trondheim
Innlegg: 412
mamma87 har en fantastisk aura rundt segmamma87 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

merket veldig godt når jeg ikke tok udos så ble hendene og føttene veldig tørre, nuppe på albuene og ansiktet. Har begnnte med Udos igjen nå, får håpe det blir raskt borte

__________________
mamma87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 13:09   #852
Appelsinpiken
Medlem
 
Appelsinpiken sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 36
Innlegg: 369
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Takk Appelsinpiken. Jeg tok cocosaen bar, uten å steke i den. Mener å huske du bruker å steke i den? Jeg har prøvd en gang, og da ble stekepanna ødelagt (teflonen sprakk). Meget mulig den ville blitt ødelagt likevel, men jeg koblet det slik da iaf.

Går helt fint å bruke den brune til steking hvertfall (den grønne blir jo ikke anbefalt til å brukes til sånt).Jeg syns den er bedre til å forhindre at ting blir fastbrent enn det smør er også. Bare trist at jeg bare har 1/3 igjen av krukka. Må snart kjøpe mer.

__________________




Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 15:43   #853
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

Går helt fint å bruke den brune til steking hvertfall (den grønne blir jo ikke anbefalt til å brukes til sånt).Jeg syns den er bedre til å forhindre at ting blir fastbrent enn det smør er også. Bare trist at jeg bare har 1/3 igjen av krukka. Må snart kjøpe mer.

Og jeg stekte med den grønne varianten den gangen....
Forresten selges både Udos og cocosa på www.shopping4net.com til ok priser hvis alternativet er helsekost. Og i følge sidene er det ganske kjapp levering.

  Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 16:17   #854
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Hei! har ikke orket lese gjennom hele tråden, men lurte på om noen lure sjeler kunne hjelpe meg fundere ut en ting. Har sett (mener jeg) at noen kjøper(på iherb) : feks

Jarrow Formulas, Coconut Oil,(evnt extra virgin)


er det det "samme" som cocosa?
Venter på litt etterlengtede feriepenger som kommer til uka, så vil bare sjekke at jeg da bestiller riktig hehe.

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 16:21   #855
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

Går helt fint å bruke den brune til steking hvertfall (den grønne blir jo ikke anbefalt til å brukes til sånt).Jeg syns den er bedre til å forhindre at ting blir fastbrent enn det smør er også. Bare trist at jeg bare har 1/3 igjen av krukka. Må snart kjøpe mer.

Hvorfor sies det egenltig at man ikke skal bruke den grønne til å steke i? Gjør det egentlig noe? Det er jo mettet fett... Hva skjer som ikke er bra hvis man steker i det?

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 16:33   #856
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av silje21, her.

Hei! har ikke orket lese gjennom hele tråden, men lurte på om noen lure sjeler kunne hjelpe meg fundere ut en ting. Har sett (mener jeg) at noen kjøper(på iherb) : feks

Jarrow Formulas, Coconut Oil,(evnt extra virgin)


er det det "samme" som cocosa?
Venter på litt etterlengtede feriepenger som kommer til uka, så vil bare sjekke at jeg da bestiller riktig hehe.

Det er extra virgin kokosolje, akkurat som cocosa, så ja! Noen mener den smaker annerledes, men jeg lurer på om det ikke har noe med at Jarrows kommer i plastbeholder, mens cocosa er i glass. Det påvirker også hvor lett den blir flytende. Sånn sett holder den "formen" bedre i plast.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 16:33   #857
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av amritam, her.

Hvorfor sies det egenltig at man ikke skal bruke den grønne til å steke i? Gjør det egentlig noe? Det er jo mettet fett... Hva skjer som ikke er bra hvis man steker i det?

Med mindre du ikke vil at maten din skal smake kokos, så er det ingenting i veien for å steke i extra virgin kokosolje.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 16:37   #858
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Med mindre du ikke vil at maten din skal smake kokos, så er det ingenting i veien for å steke i extra virgin kokosolje.

Takk, greit å få det bekreftet!

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger Svar med sitat
Gammel 08-10-11, 00:32   #859
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Med mindre du ikke vil at maten din skal smake kokos, så er det ingenting i veien for å steke i extra virgin kokosolje.

Så lenge man ikke steker så hardt. Extra virgin'en tåler ikke varme like bra som pure.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 08-10-11, 09:52   #860
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Så lenge man ikke steker så hardt. Extra virgin'en tåler ikke varme like bra som pure.

Hvorfor?

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger Svar med sitat
Gammel 08-10-11, 10:44   #861
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Se på denne siden for mer info om cocosnøttoljene http://soma.no/produkter/cocosa/

Den grønne varianten tåler varme dårligere enn den brune varianten.

  Svar med sitat
Gammel 08-10-11, 11:27   #862
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av amritam, her.

Hvorfor?

Fordi man ødelegger fettsyrene. Da kunne man nesten likesågodt brukt margarin. Så steker man for hardt, så er ikke cocosaen så sunn lenger. Mettet fett tåler mer varme enn de umettede, men ikke uendelig varme. Jeg hadde ikke brukt extra virgin i stekepanna (med mindre man tok i en klatt i det man satte av plata eller noe), men jeg har brukt den flere ganger når jeg steker i ovnen. Men jeg bruker den vanligvis i te eller tilsetter i mat når det er ferdig. F.eks. Bali kyllingryte smaker godt med cocosa extra virgin oppi når den er ferdig.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 08-10-11, 12:12   #863
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Se på denne siden for mer info om cocosnøttoljene http://soma.no/produkter/cocosa/

Og der står det faktisk:
"Cocosa Extra Virgin kan også benyttes til steking. Selv om noen av plantenæringsstoffene eks fettsyrer vil gå til grunne, gir de også ekstra antioksidantbeskyttelse under stekeprosessen. Det viktigste er å ikke steke med for høy varme, uansett hvilken av disse to oljene du benytter. Hvis det ryker av oljen er det for høy temperatur. Da ødelegger du lett den umettede andelen av fettet."

Så egentlig virker det ikke som det er så stor forksjell på hvilken man velger å steke i - ingen av dem tåler for høy varme pga de 1% umettede fettsyrene.

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger Svar med sitat
Gammel 08-10-11, 12:42   #864
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av amritam, her.

Og der står det faktisk:
"Cocosa Extra Virgin kan også benyttes til steking. Selv om noen av plantenæringsstoffene eks fettsyrer vil gå til grunne, gir de også ekstra antioksidantbeskyttelse under stekeprosessen. Det viktigste er å ikke steke med for høy varme, uansett hvilken av disse to oljene du benytter. Hvis det ryker av oljen er det for høy temperatur. Da ødelegger du lett den umettede andelen av fettet."

Så egentlig virker det ikke som det er så stor forksjell på hvilken man velger å steke i - ingen av dem tåler for høy varme pga de 1% umettede fettsyrene.

Ah, så det var mest på grunn av det umettede fettet at det blir ødelagt. Men fortsatt, mettet fett tåler ikke uendelig høy temperatur det heller.

Sitat:

Cocosa Pure Coconut Oil: Bytt ut din vanlige stekeolje med denne. Den er uten smak og lukt, tåler høyere temperaturer og er ideell til matlaging.

Cocosa Extra Virgin Coconut Oil: Er kaldpresset av ferskt kokoskjøtt og har et bredt spekter av vitaminer, mineraler og antioksidanter. Den har en nydelig duft og smak av kokos og er derfor god å innta bar, på brødskiven, i shaker/ smoothies, bakverk, til baking og steking ved lave temperatur - kan også blandes med smør eller annet stekefett.

Som sagt, jeg ville ikke brukt extra virgin i stekepanna (som regel høyere temperatur), men steking i ovn (lavere temperatur) går.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 08-10-11, 13:47   #865
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Ah, så det var mest på grunn av det umettede fettet at det blir ødelagt. Men fortsatt, mettet fett tåler ikke uendelig høy temperatur det heller.

Som sagt, jeg ville ikke brukt extra virgin i stekepanna (som regel høyere temperatur), men steking i ovn (lavere temperatur) går.

Neida, mettet fett tåler selvfølgelig ikke uendelig høy temperatur, men vi steker da i det likevel - hva skulle vi ellers steke i?

Det stod at temperaturen er for høy hvis det ryker av oljen - så høy temperatur bruker jeg ikke steke i.

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger Svar med sitat
Gammel 08-10-11, 22:25   #866
Laelli
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Ser at en del har kommentert hvilken god effekt Udo's har hatt på nupper rundt omkring på kroppen.. og det har jeg også erfart! Har ''alltid'' hatt små, irriterende nupper på begge overarmene mine. Har prøvd forskjellige ting mot det, men ingenting har fungert. Etter noen uker på Udo's var de helt borte, og nå har jeg helt babymyk hud

  Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 00:07   #867
Appelsinpiken
Medlem
 
Appelsinpiken sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 36
Innlegg: 369
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Noen som har noen tips til hvordan man kan få i seg udos gjennom dagen?
Jeg er student og er gjerne ute av døra fra 0730 - 2030 - noen ganger lenger. Hadde vært herlig om det fantes en snedig måte å få meg seg litt udos på skolen, så jeg kunne tatt litt påfyll etter lunsjen, feks.

__________________




Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 08:20   #868
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

Noen som har noen tips til hvordan man kan få i seg udos gjennom dagen?
Jeg er student og er gjerne ute av døra fra 0730 - 2030 - noen ganger lenger. Hadde vært herlig om det fantes en snedig måte å få meg seg litt udos på skolen, så jeg kunne tatt litt påfyll etter lunsjen, feks.

Smoothie?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 08:36   #869
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

Noen som har noen tips til hvordan man kan få i seg udos gjennom dagen?
Jeg er student og er gjerne ute av døra fra 0730 - 2030 - noen ganger lenger. Hadde vært herlig om det fantes en snedig måte å få meg seg litt udos på skolen, så jeg kunne tatt litt påfyll etter lunsjen, feks.

Få tak i deg en liten sånn reiseflaske som rommer inntil 1 dl (til fly du vet), fyll på og du har udos for flere dager. Bare sørg for at flaska er tett så går det bra. Jeg gjør det samme med cocosaen; men den har jeg i boks siden den er i fast form.

  Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 09:06   #870
Appelsinpiken
Medlem
 
Appelsinpiken sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 36
Innlegg: 369
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Få tak i deg en liten sånn reiseflaske som rommer inntil 1 dl (til fly du vet), fyll på og du har udos for flere dager. Bare sørg for at flaska er tett så går det bra. Jeg gjør det samme med cocosaen; men den har jeg i boks siden den er i fast form.

Gjett hva jeg skal kjøpe i dag!

__________________




Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 10:57   #871
Okie
Medlem
 
Okie sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: lite tettsted
Innlegg: 276
Okie er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Jeg har ikke minket etter jeg fikk kyssesyke. Vet ikke om det har noe med saken å gjøre eller ei. Men jeg lurer på å øke fra to til fire ss om dagen. Tenker spes på at det går mot vinter og mørkere tider..

Hvor mangen her tar mer en to ss dagen?

__________________

Okie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ LCHF Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 15:19   #872
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Okie, her.

Jeg har ikke minket etter jeg fikk kyssesyke. Vet ikke om det har noe med saken å gjøre eller ei. Men jeg lurer på å øke fra to til fire ss om dagen. Tenker spes på at det går mot vinter og mørkere tider..

Hvor mangen her tar mer en to ss dagen?

Hvilken olje mener du? Jeg tar bare kokosolje og prøver å ta ca. 4 ss om dagen (fordelt på 2 ggr.). Jeg leste et sted at man burde opp i den mengden for at det skulle ha god effekt på vektreduksjon, men det var for kokosolje, altså. Husker ikke hvor jeg leste det, dessverre. Men jeg husker at Sally Fallon og Mary Enig faktisk anbefaler 2 ss før måltid 3 ganger om dagen. Jeg har ikke helt kommet opp i den mengden ennå.

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 15:24   #873
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Jeg fikser ikke 2 ss om dagen en gang nå, men så er jeg forkjøla og hoster jeg en del, og det er rett og slett forferdelig å hoste opp den oljen, får nesten reflukser. Men ellers er jo dette ikke et problem. Jeg tar vanligvis 1 ss Udo's og 1 ss cocosa på morran, og det samme på kvelden.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 16:07   #874
r.o
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 188
r.o er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choise og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Nå er ikke jeg noen god målestokk, ettersom jeg synes mye rart som folk mener smaker grevling, faktisk smaker godt (som tran, pultost, supergreenpulver etc ... ), men den Udo's-oljen smakte nesten ingenting, med et liiiite hint av linolje. (Ja, jeg har putta penselen i munnen ved uhell noen ganger mens jeg har malt bilder med olje. Sikkert kjempesmart!) Jeg spiser en del medisiner og kosttilskudd i både kapsel- og pilleform hver dag, men unngår det der jeg kan, da jeg tidvis har vondt for å svelge på grunn av struma. Og så er det vel i mengde billigere med olje enn kapsler, vil jeg tro!

Som sagt; Gøy om det er flere som henger seg på!

Hvordan har det gått med dere og Udos/coccosa eksperimentet? Gi resultater, please! Er villig til å gjøre hva som helst....

r.o er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 16:13   #875
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choise og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av r.o, her.

Hvordan har det gått med dere og Udos/coccosa eksperimentet? Gi resultater, please! Er villig til å gjøre hva som helst....

Jeg har ikke gått ned noe, så vidt jeg vet, men så måtte jeg ha et opphold en stund også, for jeg hadde ikke råd til oljer i en periode. Men håret mitt er blankere, kroppstemperaturen høyere, og jeg har knapt en nupp på kroppen!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har du klart å redusere lipoprotein a ved hjelp av kostholdsendringer? bettyblue Fysisk og mental helse 0 02-06-11 19:53
Mettet fett i kokosolje MarianneSB Spørsmål og svar 1 25-05-11 11:25
Mettet fett og Udo's Choice kamp Spørsmål og svar 28 31-12-10 11:47
Lavkarbo- redusere fett? supha Lavkarbo generelt 10 26-05-09 22:32
Redusere proteiner i forhold til fett - tips til matvarer SusieBlues Spis deg ned i vekt med Skaldeman 16 26-04-09 12:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no