Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Bønder i byen - stormote i Oslo sentrum?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-10-12, 20:24   #1
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Bønder i byen - stormote i Oslo sentrum?

Ja, overskriften taler vel for seg selv..... Jeg og en venninne skal ha jentehelg i Oslo, og vil gjerne benytte anledningen til å shoppe litt klær. Vi er imidlertid ikke så godt kjent i Tigerstaden, så vi kunne trenge litt eksperthjelp fra erfarne hovedstadsbeboere

Hvilke butikker i sentrum (gjerne gangavstand) fører stormote, og hvor finner vi de? Foreløpig vet jeg hvor jeg finner Zizzi, Alexis(?) og PM, men det hadde vært fint med flere å velge mellom når vi først er der.

Innspill anyone?

P.S. Hvis dere vet om gode (lavkarbo)kafeer eller restauranter tar vi mot alle tips med takk

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 15-10-12, 22:22   #2
Señora
Seniormedlem
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 806
Señora har en fantastisk aura rundt segSeñora har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bønder i byen - stormote i Oslo sentrum?

http://www.lowcarbandcoffee.no

Jeg aner ikke hvor stormoteforretningene er i Oslo.

Señora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med telling av kalorier Svar med sitat
Gammel 15-10-12, 22:55   #3
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Bønder i byen - stormote i Oslo sentrum?

Tusen takk for kjapp respons - her blir det garantert lunch en av dagene

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 16-10-12, 12:23   #4
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bønder i byen - stormote i Oslo sentrum?

De fleste kommersielle kleskjeder har stormoteavdeling. I sentrum; både Lindex i Grensen, H&M ved Stortorvet, Kapp Ahl i Karl Johan, ellers vet jeg ikke så mye, men et enkelt Google-søk forteller om Wilhelmine, Marina Rinaldi, Xin osv. Denne siden kan være til nytte, kanskje?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 16-10-12, 23:11   #5
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Bønder i byen - stormote i Oslo sentrum?

Tusen takk for linken - den skal finleses på hotellrommet fredag kveld

Jeg bor i Bergen, så vi har jo de vanlige som HM og sånn, men håper på et bredere utvalg i Oslo. Her er det bare nitrist og jeg blir superprovosert av kjedene. Hvem er det som bestemmer at tykke folke ikke vil være fine liksom!?!?

Men nå skled jeg helt ut, Photo - skal ikke plage deg med mine private korstog Takk igjen

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 16-10-12, 23:18   #6
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bønder i byen - stormote i Oslo sentrum?

Opprinnelig lagt inn av Festina lente, her.

Tusen takk for linken - den skal finleses på hotellrommet fredag kveld

Jeg bor i Bergen, så vi har jo de vanlige som HM og sånn, men håper på et bredere utvalg i Oslo. Her er det bare nitrist og jeg blir superprovosert av kjedene. Hvem er det som bestemmer at tykke folke ikke vil være fine liksom!?!?

Men nå skled jeg helt ut, Photo - skal ikke plage deg med mine private korstog Takk igjen

No problem! Du har min sympati på dette! Husker selv hvor trøstesløst sekkete alt i store størrelser var ...! (Med det sagt syntes jeg H&M i Bergen sentrum var langt bedre enn noen av de i Oslo, men jeg handla jo ikke på stormoteavdelinga den gangen jeg var der ... )

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mangler du smør? (I oslo sentrum) imsdal Lavkarbo generelt 0 23-11-11 18:46
Lunsj på byen... Nordpia Lavkarbo generelt 1 01-12-10 09:50
Lavkarbo i Oslo sentrum? AnnaV Spørsmål og svar 2 16-02-06 11:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no