Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-09-09, 16:25   #276
Avjo
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 38
Avjo er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Her er et par linker til tips jeg har lagt inn tidligere:
http://forum.lavkarbo.no/showpost.ph...&postcount=226
http://forum.lavkarbo.no/showpost.ph...&postcount=248

Sånn på tampen vil jeg bare oppfordre deg til å prøve de ulike rettene minst to ganger, gjerne med ulike krydder, før du forkaster dem helt. De fleste faller ned på noen få produkter som de kan leve med etter litt prøving i starten.

Krydder krydder krydder - dette redder mange produkter for min del. Bruker gjerne hvitløk, tørket chilli og andre smakssterke krydder i middagsrettene. Kanel og kardemomme fungerer i de fleste desertene og i alle fall i sjokolade-rettene.

Grønnsaker grønnsaker grønnsaker - husk at disse kan spises rå, kokt, stekt, grillet og woket. Blomkål-brokkoli-selerirot-mos er en grei grønnsaksrett til både suppe, omelett og risotto.

Her blir jeg ivrig igjen ser jeg , og kunne sikkert ha skrevet side opp og side ned. Skal gi meg nå, men kommer gjerne tilbake hvis du ønsker mer (selvsikkerheten på topp her ja.....)

Ønsker deg i alle fall lykke til, les masse her på forumet, og ta dette en og en dag i gangen

Hvordan lager du den blomkål-brokkoli-sellerimosen? Vil gjerne lære.

__________________
Avjo - som har laaaangt til mål.


Avjo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet/Lindbergs Svar med sitat
Gammel 19-09-09, 16:32   #277
Avjo
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 38
Avjo er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

noen som vet om det fins en lege i vestfold som driver med eurodiett

og hvor mye betaler dere som har gått hos lindbergklinikken i oslo

Gubban - så utrolig flink du har vært da! Du er jo nesten i mål allerede du jo. Det hadde vært deilig det. Kan jeg spørre hvor lang tid det har tatt?

Jeg vet ikke hva Lindbergs koster, men jeg går på 4M-klinikken i Oslo - midt i sentrum, og er strålende fornøyd med Katarina der. Jeg betaler 950 kroner per time. Skal vel gå en gang i måneden først, og så annehver måned tenker jeg.

__________________
Avjo - som har laaaangt til mål.


Avjo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet/Lindbergs Svar med sitat
Gammel 19-09-09, 20:44   #278
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

noen som vet om det fins en lege i vestfold som driver med eurodiett

Ring 22 92 60 00 (Eurodiet skandinavia) og spør etter kontaktinfo til nærmeste Eurodiet-lege til der du bor.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 19-09-09, 21:38   #279
Lotta67
Medlem
 
Lotta67 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Alder: 57
Innlegg: 420
Lotta67 er ny på veien

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

1. dag - meny:
Frokost: Sjokolademüsli - gled greit ned
Lunsj: Soyanøtter og salat fra salatbaren - mye snacks for pengene
Mellommåltid: Sjokobar - helt grei
Middag: Paella - bob-bob. Stor porsjon blomkål/brokkoli/purre ved siden av
Kvelds: Kakao - drakk den kald, helt grei

Etter første dag kjente jeg allerede en ganske vond smak i munnen, men det skal jo betyr at det går rette veien. Tørst og tørr i munnen.

2. dag - meny:
Frokost: Pannekake + kanel. Hadde problemer med siste biten
Lunsj: Skinkeomelett. YAK! Måtte kaste og tok sjokoladekjeks istedet, de var "gode"
Mellommåltid: Müslibar røde frukter - helt grei
Middag: Couscous - bob-bob. Var jo så flytende! Stor porsjon blomkål/brokkoli ved siden av
Kvelds: Brownie. YAK. Så lang tid for å lage noe så vondt! Men det gled ned med min tilmålte halvliter med TAB Xtra per dag...

Ikke at jeg trodde denne "maten" skulle være så god, men det var verre enn jeg hadde tenkt. Har prøvd å sprite opp med diverse krydder og sånt som jeg har lest dere har anbefalt, men... noe sier meg at jeg kommer til å leve litt på sjokodrikker, barer, soyanøtter og sjokoladekjeks. Suppe har jeg ikke smakt ennå, men jeg tror jeg gruer meg. Omeletten til lunsj i dag, holdt jeg på å kaste opp av.

Skal prøve å ikke være så negativ, men kommer gjerne med innspill og råd fra dere som har/har hatt det på samme måte...

I morgen ser menyen slik ut, men jeg har en følelse av at den kan bli forandret...

3. dag - meny:
Frokost: Pannekake
Lunsj: Skinkeomelett
Mellommåltid: Sjokobar
Middag: Kyllingsuppe
Kvelds: Fersken-/aprikosdessert


Sist redigert av Lotta67 : 19-09-09 kl 21:48.
Lotta67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 19-09-09, 23:46   #280
Lotta67
Medlem
 
Lotta67 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Alder: 57
Innlegg: 420
Lotta67 er ny på veien

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Da jobber vi bra sammen! Stå på!

Opprinnelig lagt inn av Avjo, her.

Da er vi i samme båt gitt. Jeg startet 1.september, og skal ned minimum 30 men helst 35 kilo. 40 kilo ned ville også være innenfor en normal BMI. Bare å håpe på det beste i månedene fremover.

__________________
Journalen min
Lotta67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 20-09-09, 11:19   #281
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Lotta67, her.

men... noe sier meg at jeg kommer til å leve litt på sjokodrikker, barer, soyanøtter og sjokoladekjeks. Suppe har jeg ikke smakt ennå, men jeg tror jeg gruer meg. Omeletten til lunsj i dag, holdt jeg på å kaste opp av.

Du er i båt med mange her, de fleste ender opp med noen få produkter som fungerer ok.

For min del er det sjokoladekjeks, sjokolademüsli, kakao, grønnsakssuppe, potet-purre-linsesuppe, spinat-karse-brokkolisuppe og pasta som gjelder. Bestiller også 1 pk pannekaker og 1 pk ost- og gressløk omelett i hver andre bestilling, rett og slett for å ikke gå lei av mine faste produkter. For meg så fungerer omelettene fint med hvitløkspulver eller hvitløkssalt, da smaker de så og si bare hvitløk

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 11:32   #282
Kitty77
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 5
Kitty77 er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hei. Imorgen skal jeg til legen for å (forhåpentligvis) starte med Eurodietten... Jeg er kjempemotivert og spent! Blir insiprert av å lese hva dere deler her inne - og kan se for meg at jeg kommer til å trenge dette forumet i opp & nedturer

Jeg lurer på følgende: hvor bestiller man produketene og tar det lang tid før man får dem? (får jo svaret fra legen imorgen da... men er så klar for å komme igang nå)

Hold motet opp folkens!

__________________
Kitty77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 13:00   #283
Biola
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 226
Biola er ny på veien

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hei!

Første halvannet døgn på ED er unnagjort. Og hva skal man si? Er vel ingen kulinarisk höjdare, men skal vel alltids få svelga unna. Mat må man jo ha.. (Men må si jeg ser fram til fase to, og i alle fall ETT normalt måltid i løpet av dagen.) Ser for meg det blir mye kjeks, sjokoladebarer og pasta. Suppene og pannekake har jeg ikke fått prøvd enda, blir spennende å se hvordan smaken er på dem.

Har drømt halve natten om at hele opplegget går i dass fordi jeg hele tiden glemmer meg og spiser brød, pasta, ris, og alt annet med masse karbohydrater i.

Men når jeg ser resultatene til dere andre her inne tenker jeg at DETTE SKAL JEG JAMMEN KLARE!

Biola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 13:02   #284
Biola
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 226
Biola er ny på veien

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Kitty77, her.

Jeg lurer på følgende: hvor bestiller man produketene og tar det lang tid før man får dem? (får jo svaret fra legen imorgen da... men er så klar for å komme igang nå)

Hold motet opp folkens!


Hei! Jeg var hos legen og tok div. prøver på en torsdag, tirsdagen etter var prøvesvarene klare, jeg hadde en ny time, og da bestilte vi produktene. De henta jeg lørdagen etter, så for min del tok det litt over en uke fra første legebesøk til jeg hadde produktene.

Biola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 20:40   #285
Lotta67
Medlem
 
Lotta67 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Alder: 57
Innlegg: 420
Lotta67 er ny på veien

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Jeg har funnet redningen for meg: Grillet squash og/eller aubergine! Skjærer i skiver og krydrer med løksalt og andre ting, f eks chilikrydder, Da følr jeg at jeg har noe som både fyller og som jeg kan tygge på. Kokt blomkål og brokkolig er jo også godt. Men ellers svelger jeg unna mange av produktene. I dag var jeg på dagstur til Oslo og da ble det soyanøtter, müslibar og sjokoladekjeks i veska. Så ble det en shake og squash da jeg kom hjem. I veska hadde jeg også en pakke sukkererter å knaske på, så jeg er stolt over denne dagen! :-)

__________________
Journalen min
Lotta67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 22-09-09, 09:57   #286
Biola
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 226
Biola er ny på veien

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hørtes godt ut med grillet squash! Det skal jeg prøve. Ellers er karristekt blomkål en favoritt i heimen. Tar en liten teskje med meierismør (etter tips fra legen - kan steke i LITT smør) i teflongryta, når smøret har smelta har jeg i masse karri, bryter blomkål i bittesmå buketter, og freser den i karrismør. I går ville mannen heller ha det enn kokte gulrøtter til middagen. (Men risottoen min fikk jeg ha i fred...)

Men lurer litt. For å friske opp salaten litt, kan jeg bruke soltørka tomater? (Ikke 250g, dah) Og er det noen som vet hvor mye frisk tomat en teskje eller spiseskje med soltørka tilsvarer?

Biola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-10-09, 21:27   #287
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hei til dere som er nye på ED - vil bare ønske dere lykke til og minne om at det ikke finnes dumme/rare spørsmål i forhold til dietten

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 04-10-09, 22:03   #288
Lotta67
Medlem
 
Lotta67 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Alder: 57
Innlegg: 420
Lotta67 er ny på veien

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Ja, jeg er innom her hver dag/kveld og sjekker om det er noe nytt i trpden, men vi er vel ikke så mange som holder på? Eller? Jeg er godt inne i min tredje uke av fase 1 ;-)

__________________
Journalen min
Lotta67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 04-10-09, 22:56   #289
Biola
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 226
Biola er ny på veien

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Lotta67, her.

Ja, jeg er innom her hver dag/kveld og sjekker om det er noe nytt i trpden, men vi er vel ikke så mange som holder på? Eller? Jeg er godt inne i min tredje uke av fase 1 ;-)

Jeg er her i alle fall. Og blir i fase 1 drøye to uker til. Har vært i Oslo i helga hos ei venninne som ila helga runda 30 kg ned på ED. Ganske inspirert til å fortsette nå, ja.

Sjekker også som Lotta om det er noe nytt, men ofte er det ingenting. Kanskje vi skulle hatt en telletråd der vi teller oss?

__________________
Min journal


Biola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 21:46   #290
Lotta67
Medlem
 
Lotta67 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Alder: 57
Innlegg: 420
Lotta67 er ny på veien

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Så fint at du henger med! Og så flott av venninna di, altså! Snart er det vår tur! :-) Stå på!Tre dager igjen av tredje uke, juhu!

Opprinnelig lagt inn av Biola, her.

Jeg er her i alle fall. Og blir i fase 1 drøye to uker til. Har vært i Oslo i helga hos ei venninne som ila helga runda 30 kg ned på ED. Ganske inspirert til å fortsette nå, ja.

__________________
Journalen min
Lotta67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 19:26   #291
Nikita
Nytt Medlem
 
Nikita sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1
Nikita er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hei.
Dette er første gang jeg skriver noe på forumet, men har lest mye her i forumet det siste året. Utrolig lærerikt, og MYE interesangt.
Gikk selv på ED i fjor høst, og gikk ned ca 6 kg på to uker. Fikk imidlertid mye problemer med mensen, så jeg sluttet. Nå i dag har jeg begynt igjen, og både gleder og gruer meg. Har funnet frem esken min med alle produktene som var igjen og har store planer om å være flink. Personlig liker jeg best de produktene jeg kan drikke, og da kalde. Ja suppene rister jeg ut i kaldt vann. Enklere enn varmt for meg.
Flere på fase 1 her nå, eller er alle over i fase 2????

__________________
Fine former i lubben forkledning
Nikita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 21:04   #292
Lotta67
Medlem
 
Lotta67 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Alder: 57
Innlegg: 420
Lotta67 er ny på veien

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Velkommen og lykke til! Jeg har to dager igjen på fase 1 og begynner på fase 2 på fredag. Håper du klarer å komme godt i gang! :-)

Opprinnelig lagt inn av Nikita, her.

Flere på fase 1 her nå, eller er alle over i fase 2????

__________________
Journalen min
Lotta67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 21:16   #293
Biola
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 226
Biola er ny på veien

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hei, Nikita, og velkommen i fase 1-gjengen! Og grattis med flott vektnedgang fra tidligere! Jeg har ei uke igjen på fase 1, har da holdt på i tilsammen fire uker. Gleder meg stort til fase to og et normalt måltid om dagen. Men selv om jeg snart skal over på fase to, kommer jeg til å snike i kulissene i fase en en stund til.

Lykke til med runde to med ED!

__________________
Min journal


Biola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 19:19   #294
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

det som redder meg om dagen ,, er raspa blomkål,, raspa løk,raspa paprika,, steker alt i panna med sopp i småbiter ,,,pluss forskjellig krydder ,,,det trengs mye salt
smaker veldig bra

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 08:16   #295
Bindy
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 22
Bindy er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

det som redder meg om dagen ,, er raspa blomkål,, raspa løk,raspa paprika,, steker alt i panna med sopp i småbiter ,,,pluss forskjellig krydder ,,,det trengs mye salt
smaker veldig bra

Det har jeg ikke testet. Høres godt ut, så det må jeg prøve. Varierer du hvilket krydder du bruker på? Hvilket krydder synes du er best på?

Bindy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 20:26   #296
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

salt , er det viktiske ,,,bruker også litt chili.og gjerne litt basilikum..og pepper,,sikkertt mye annet du kan slenge oppi av krydder

jeg blir skikklig tørr på hendene , knusktørr ,,,noen andre som blir det

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 17-10-09, 23:57   #297
Bindy
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 22
Bindy er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

salt , er det viktiske ,,,bruker også litt chili.og gjerne litt basilikum..og pepper,,sikkertt mye annet du kan slenge oppi av krydder

Prøvde i dag. Hadde i et par-tre spiseskjeer med hermetisk tomat. Kjempegodt!!

Bindy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 00:42   #298
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

det med hermetisk tomat var kjempelurt da blir det ikke så tørt ,, kjøpe det på mandag

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 09:58   #299
Biola
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 226
Biola er ny på veien

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Juhuuuuuu!! Under 120!! Og mangler bare fattige 100g på første ti kilo!

Klar for de siste to dagene med fase 1, og så over i fase to. Åh, hjelpe meg som jeg gleder meg til ett vanlig måltid om dagen! (og hvisker lavt at jeg tyvstarta i går, med tacokjøtt i salaten)

Dette går rette veien, og jeg er MOTIVERT! Kom igjen, alle fase en'ere! Heier på oss!

__________________
Min journal


Biola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 10:07   #300
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

gratulerer

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst Mrs. Big Eurodiett 806 22-10-10 11:30
Hjelp, jeg trenger motivasjon! Tittentei Ketolysekuren 10 17-11-07 09:20
Hjelp..er bedt bort i kveld og er i fase 1 Atkins Felix Induksjonen 10 09-11-04 21:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no