Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hulk hulk (vektoppgang)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-01-08, 11:42   #1
Jojodama
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: i nord
Innlegg: 273
Jojodama er på en erverdig vei

Hulk hulk (vektoppgang)

Jeg var så glad og fornøyd før jul, hadde gått ned 7 kilo på 6 uker og alt var bare velstand... Så kom jula, og jeg var i fråtsemodus i en uke. resultet var selvfølgelig vektoppgang, og det hele 5 kilo!!!! Nå har jeg vært på rett kjøl igjen i 6 dager, men synes det går så sakte nedover...1 kg er borte nå. Trodde jo i min enfoldighet at minst 3 av disse 5 kiloene var vann, og at det skulle forsvinne like fort som når jeg begynte på ketolyse, men den gang ei.

Er det bare jeg som er utålmodig? Jeg spiser det samme som før jul, og da raste jeg ned i vekt.

__________________
Jojodama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 11:57   #2
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: hulk hulk

du er nok like utolmodig som meg
hadde også vektoppgang på 5 kilo i jula, men tror ikke det er mulig å legge på seg 5 kilo fett i løpet av en uke så mye av det er nok vann. Litt mer tolmodighet, mer trening, og masse vann så skal vi se vi fort er inne på sporet igjen

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 12:18   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: hulk hulk

Det meste er vann og avfallstoffer Og en lettere forvirret kropp som holder på vannet Gi den litt mer tid, så skal du se at den plutselig slipper .....

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 12:25   #4
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: hulk hulk

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Det meste er vann og avfallstoffer Og en lettere forvirret kropp som holder på vannet Gi den litt mer tid, så skal du se at den plutselig slipper .....

Signerer Gerd!

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg


Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 12:44   #5
sjokoman
Medlem
 
sjokoman sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: rogaland
Alder: 52
Innlegg: 349
sjokoman har en fantastisk aura rundt segsjokoman har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hulk hulk

Håper det gjelder for meg også, jeg gikk også opp nærmere 5 kg i desember. Hulk hulk og ikke mye ned ennå.....

sjokoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 12:53   #6
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: Hulk hulk

Gjort er gjort, og spist er spist. Vannet slipper jo, vent og se!

Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 19:23   #7
Jojodama
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: i nord
Innlegg: 273
Jojodama er på en erverdig vei

Sv: Hulk hulk

åååå, takk for oppmuntrende svar allesammen!!! Jeg vet jo at det ikke er mulig å legge på seg 5 kg i kroppsfett på en uke, men det er jo det vannet da. Ja det er nok bare å vente på at vannet renner av meg. Tror det er begynt å forsvinne i løpet av dagen, for det har gått hardt utover blæra idag. Juhuu!!!

__________________
Jojodama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 19:38   #8
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Hulk hulk

Vet ikke om det er noen trøst, men jeg gikk kun 1 kilo opp i jula, og jeg spiste som en gris. Det halve kilo forsvant på fem dager. Så var jeg på venninnebesøk nå i helgen hvor jeg koste meg, men på ingen måte overdrev. Og da gikk jeg opp 1,5 kg.....??? Kroppen reagerer forskjellig, men uansett så tror jeg det hele forsvinner fort igjen.

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 08:04   #9
Jojodama
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: i nord
Innlegg: 273
Jojodama er på en erverdig vei

Sv: Hulk hulk (vektoppgang)

Jepp, det er akkurat det, når man er på besøk og fristelsene står i kø.
Hjemme har man jo mulighet til å mekke sammen "lovlig" snop og slik begrense skaden. Huff huff.
Og jeg opplever at når jeg først tar f.eks en bit kjeks e.l, så trigger det søtbehovet til de grader......


Men alt er ikke lenger bare elendighet, jeg hadde rett igår om at vannet er på vei ut. Enda ett kg var borte i morrest. Så dette klarer vi!!!

__________________
Jojodama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 12:46   #10
solsikke
Seniormedlem
 
solsikke sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Hordaland
Alder: 43
Innlegg: 565
solsikke er ny på veien

Sv: Hulk hulk (vektoppgang)

Signerer de over...
Tenkte jeg skulle si at også jeg gikk opp 3 kg i jula...hadde bestemt meg for 2 uker ketolyse siden det var jul..
Når jeg begynte på ketolyse igjen tok det bare 3 dager igjen før jeg var nede under vekten før jul, og dette uten trening...!!!
Så det meste er nok bare vann...så vi reagerer forskjellig...
du må bare holde ut, og være tålmodig, så kjem nok resultatet fortere enn svint
Lykke til vidare

Klem

solsikke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert for tida!!! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vektoppgang den første tiden? lillekine Ketolysekuren 5 17-07-07 22:49
Vektoppgang og Ketolysekuren Summer Ketolysekuren 1 05-07-05 17:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no