Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-02-11, 20:03   #126
FrøkenBianca
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Skreia
Alder: 39
Innlegg: 74
FrøkenBianca er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Har veiedag torsdag hittil gått ned 3,5 på 3 uker, mest borte fra magen
er ikke særlig overvektig og skal ikke så mange kiloene ned, gjør dette for å få bedre helse Har diabetes som jeg har slitt med i mange år og nå har jeg endelig funnet en livsstil som jeg tror jeg skal klare å leve med er rett og slett veldig spennende og motiverende når man ser resultater på så kort tid
Er usikker på om jeg er i ketose, men burde være det da jeg har vært under 20 kh/dag.. men ingen aceton-ånde og har ikke sjekka med stix.. MEN, det jeg ser er at blodsukkeret mitt ligger mye mer stabilt nå enn før! Er sånn at jeg gleder meg til neste legebesøk for å sjekke hvordan ting ser ut!!! Mindre hyggelig var at jeg var hos endokrinolog og fikk utskrevet respet på kolestrol-senkende medisiner og noen som skulle stabilisere nyrene da urinen inneholdt for mye protein.. Dette kom vel ikke akk uventa da jeg har kjørt kroppen min hardt i mange år, men jeg håper endringa i kostholdet skal gjøre utslag Etter å ha lest litt rundt har jeg også bestemt meg for å kutte multivitaminene jeg tar om dagen, da jeg får i meg det jeg trenger gjennom kostholdet tror eg..skal skaffe meg ketolyse-tablettene etterhvert, men skal se om det blir noe forandring av å kutte MV først!
Jeg har ihvertfall troa!
Har også funnet frem min nedstøva og ubrukte crosstrainer og plassert den midt i stua, OG BRUKT DEN! hehe.. forandringer skjer, og jeg tror de er positive!

FrøkenBianca er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo og ph-balanse.. diabetiker Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 20:43   #127
100til75
Medlem
 
100til75 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 66
100til75 er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Opprinnelig lagt inn av mov, her.

Tok akkurat en ketostix, og den viste positiv Er fornøyd med å være i ketose etter andre dag! Gleder meg faktisk til å veie meg til mandag, og deeeet er lenge siden jeg har gjort, hehe. Er i alle fall veldig positiv! Hva med dere andre? Hvordan går det så langt?

hei!
Så flink du er, begynte i går jeg også. Syntes ikke det er så lett å finne på noe å spise... Alt inneholder så mange karber... Vi får støtte hvarandre å se hvor langt vi kan nå.
heia oss !!!

__________________


100til75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 21:57   #128
hope10
Seniormedlem
 
hope10 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 656
hope10 er ny på veien

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Må bare anbefale dere noen KNALLGODE oppskrifter som jeg har prøvd,anbefales på det sterkeste :

Baconsurret kylling, med mozarella


Ostelasagne

Disse elsket ungene,mannen,samt kamerater av han, så de har vært på bordet mer enn 1 gang allerede

__________________


hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 23:01   #129
IKJ
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bodø
Alder: 42
Innlegg: 390
IKJ er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Jeg har 39,5 i feber, og 2 syke barn... Jeg som var så klar denne uken til å trene og alt.... Men får hvertfall ikke i meg karbohydrater, da jeg ikke klarer å spise noen ting.....

__________________


IKJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 23:50   #130
Dingsemor
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 4
Dingsemor er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Jeg vil også være med
Startet på Ketolyse 31.01.2011.
Koser meg og spiser godt har også oppdaget at jeg ikke er så gale på matlaging

__________________


Dingsemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 07:56   #131
hope10
Seniormedlem
 
hope10 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 656
hope10 er ny på veien

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Opprinnelig lagt inn av IKJ, her.

Jeg har 39,5 i feber, og 2 syke barn... Jeg som var så klar denne uken til å trene og alt.... Men får hvertfall ikke i meg karbohydrater, da jeg ikke klarer å spise noen ting.....

God bedring

Jeg har også 2 syke barn, samt 2 som ikke er det som skal kjøres overalt på aktiviteter, en mann som er sykmeldt hele uken pga nakke og ryggsmerter, og som er temmelig lite bevegelig nå,dermed faller endel på meg, å meg selv som fikk dobbel pencilinkur igår pga bihulebetennelse, samt tannverk, å som i tillegg til det igår ble satt opp på operasjon på tannen, som tannlegen har knekt av deler av instrumentet sitt nedi. og operasjon på bihulene....så denne uken var langt fra kjekk ja

Opprinnelig lagt inn av Dingsemor, her.

Jeg vil også være med
Startet på Ketolyse 31.01.2011.
Koser meg og spiser godt har også oppdaget at jeg ikke er så gale på matlaging

Velkommen Å lykke til

__________________


hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 09:08   #132
Shadow
Medlem
 
Shadow sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Sør-Odal
Innlegg: 85
Shadow er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Flott å lese tips om forskjellige matretter, det gir inspirasjon
Jeg har vært flink med trimming så langt denne uka og er veldig spent på neste veiing, jeg håper det vil synes på vekta etter kun en uke
Håper å få til trening nesten hver dag, veksler mellom spinning, styrketrening og gåturer ute i det fri, satser på godt skiføre til helga.

Stå på folkens!!

__________________

Det går litt trått nå


Shadow er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 17:55   #133
Dingsemor
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 4
Dingsemor er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Kan det være riktig at jeg kan spise såååå mye???
Kan jeg spise så mye jeg vil bare jeg er under 15karbs per dag???

__________________


Dingsemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 22:54   #134
Hildemor på slanking
Medlem
 
Hildemor på slanking sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Jeg bor i Dimmelsvik i Kvinnherad kommune
Alder: 53
Innlegg: 221
Hildemor på slanking er ny på veien

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Du skal spise til du er passelig mett til hvert måltid. Hvis måltidet består av både proteiner, en god dose fett og litt karbohydrater vil det nok begrense seg hvor mye man orker å presse i seg. I tillegg er det vanlig at sultfølelsen begrenser seg betraktelig på ketolysekuren. Hvis du drikker 2-3 liter vann til dagen føler man heller ikke behov for å spise så mye. Jeg er strålende fornøyd med denne kuren så langt og veldig glad vi er flere i samme båt her inne

__________________


Jeg er vel ikke overvektig- bare underhøy
Hildemor på slanking er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 08:03   #135
rosarose
Juniormedlem
 
rosarose sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Sverige
Alder: 39
Innlegg: 15
rosarose er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Hei dere!
Begynte på lchf for en uke siden, men har de siste dagene opplevd å være både kvalm&svimmel, svetter mer&er irritabel..har dere merket noe lignende? Spiser til jeg er mett, mye bacon, kylling, egg, fete meieriprodukter, frømüsli, bær og low carb grønnsaker, drikker nok tror jeg også. Håper dette gir seg snart, for føler meg generelt piggere i kroppen(om man ser bort i fra plagene over..)

Tenkte også å tipse om en fantastisk god&mettende grateng:

http://www.lchfrecept.com/ShowRecepy.aspx?ID=167

Masse gode oppskrifter på den siden!

Lykke til alle dere

__________________



rosarose er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo med enkelte utskeielser Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 09:08   #136
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Opprinnelig lagt inn av rosarose, her.

Hei dere!
Begynte på lchf for en uke siden, men har de siste dagene opplevd å være både kvalm&svimmel, svetter mer&er irritabel..har dere merket noe lignende? Spiser til jeg er mett, mye bacon, kylling, egg, fete meieriprodukter, frømüsli, bær og low carb grønnsaker, drikker nok tror jeg også. Håper dette gir seg snart, for føler meg generelt piggere i kroppen(om man ser bort i fra plagene over..)

Gratulerer.... dette er tegn på at kroppen din er i ferd med å kvitte seg med karbohydratavhengigheta.... abstinenser, altså

Det går over etter en kortere periode. Hang in there.

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 11:27   #137
mov
Medlem
 
mov sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 64
mov er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Rosarose: Det er nok helt normalt, har vært sånn selv de siste dagene, men idag kjenner jeg at det er noe forandring. Ble veldig fort mett til frokost, er ikke like svimmel og tenker ikke på sjokolade hele tiden. Hehe

__________________
FØRSTE DELMÅL
7.november - 14. desember



mov er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 11:29   #138
mov
Medlem
 
mov sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 64
mov er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Også har jeg snik veid meg idag. Minus 1,7 kg siden mandag

__________________
FØRSTE DELMÅL
7.november - 14. desember



mov er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 11:52   #139
FrøkenBianca
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Skreia
Alder: 39
Innlegg: 74
FrøkenBianca er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Opprinnelig lagt inn av mov, her.

Også har jeg snik veid meg idag. Minus 1,7 kg siden mandag

Gratulerer
Veiedag for meg i dag og ned totalt 5 kg siden start for 4 uker siden! happyhappy!

FrøkenBianca er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo og ph-balanse.. diabetiker Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 11:55   #140
mov
Medlem
 
mov sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 64
mov er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Opprinnelig lagt inn av FrøkenBianca, her.

Gratulerer
Veiedag for meg i dag og ned totalt 5 kg siden start for 4 uker siden! happyhappy!

Kjempebra!! Håper det går like bra for meg, som det har gjort for deg!
Det er så moro når det går bra, jeg blir så motivert

__________________
FØRSTE DELMÅL
7.november - 14. desember



mov er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 12:02   #141
Hildemor på slanking
Medlem
 
Hildemor på slanking sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Jeg bor i Dimmelsvik i Kvinnherad kommune
Alder: 53
Innlegg: 221
Hildemor på slanking er ny på veien

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Jeg har snikveid meg i dag og jaggu har jeg kommet under 70 kg, riktignok 69,9 men ble så glad når jeg så et 6 tall først på vekten

__________________


Jeg er vel ikke overvektig- bare underhøy
Hildemor på slanking er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 12:22   #142
FrøkenBianca
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Skreia
Alder: 39
Innlegg: 74
FrøkenBianca er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Jeg må forresten komme med en liten "innrømmelse".. Sukk.. Fikk for lavt blodsukker i natt, så da måtte man jo ty til sterkere saker enn grønnsaker.. Prøvde å begrense meg, men ser likevel at uansett hva jeg gjør i dag så kommer eg ikke under 25 kh :/
10 g. rosiner utgjorde 6,6g karbs, 100 g naturell yougurt 5,5.. og 1 rute 70% kakao-sjokolade 2,95... og en 3g karamell-sjokolade (opprinnelig et kjekt som jeg fjerna kjeksen fra.. ) utgjorde hele 1,6.. TRE GRAM!! og så 2 små slurker med fanta var 2 g kh.. så jah.. i dag blir det å sette ned insulindosa enda mere og så blir det ny frisk start i morra.. og det er jo ikke den verste sprekken jeg kan få heller
men, tok en shot olivenolje for en times tid siden.. og jeg er kvalm enda.. føsjåfy!

FrøkenBianca er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo og ph-balanse.. diabetiker Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 12:28   #143
mov
Medlem
 
mov sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 64
mov er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Opprinnelig lagt inn av FrøkenBianca, her.

Jeg må forresten komme med en liten "innrømmelse".. Sukk.. Fikk for lavt blodsukker i natt, så da måtte man jo ty til sterkere saker enn grønnsaker.. Prøvde å begrense meg, men ser likevel at uansett hva jeg gjør i dag så kommer eg ikke under 25 kh :/
10 g. rosiner utgjorde 6,6g karbs, 100 g naturell yougurt 5,5.. og 1 rute 70% kakao-sjokolade 2,95... og en 3g karamell-sjokolade (opprinnelig et kjekt som jeg fjerna kjeksen fra.. ) utgjorde hele 1,6.. TRE GRAM!! og så 2 små slurker med fanta var 2 g kh.. så jah.. i dag blir det å sette ned insulindosa enda mere og så blir det ny frisk start i morra.. og det er jo ikke den verste sprekken jeg kan få heller
men, tok en shot olivenolje for en times tid siden.. og jeg er kvalm enda.. føsjåfy!

Det går nok bra skal du se Må man, så må man!

__________________
FØRSTE DELMÅL
7.november - 14. desember



mov er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 12:45   #144
Heidi Iren
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Nes på Romerike
Innlegg: 5
Heidi Iren er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Jeg går på Easylife kurs og der skal vi lære om kosthold/diett/årsake til fedme osv. Sier "skal", for jeg har akkurat startet og har ikke vært på kurs enda. Holder på dag 4 uten mat, bare shake, og det går veldig bra.

Skal ikke opp igjen disse kiloene jeg skal ta av, 25 kg, så jeg skal over på lavkarbomat når vi skal over til mat. Tallerkenmodulen tillater faktisk noe pasta/potet/ris, men jeg skal forsøke å holde meg unna. Blir kun rent kjøtt og grønnsaker som vokser over jorden.

Holder på med dag 4 uten mat og det går veldig bra, samtidig som jeg trener 2 ganger i uka. Aner ikke hva jeg har gått ned, men merker at gifteringen sitter penere på fingeren og tøy som har ligget bortgjemt har kommet høyere frem i skapet.

Da jeg studerte og bodde i England gikk jeg på Cambridge-kuren og gikk ned mange kilo, men 4 barn på 7 år har satt sine spor. Veier nå 90 kg og selv om jeg er frisk, orker jeg ikke så mye jeg har lyst til.

Heidi Iren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 23:27   #145
vinterfrisk
Medlem
 
vinterfrisk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oppland
Alder: 40
Innlegg: 51
vinterfrisk er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Jeg har veiedag Tirsdager.
04.01.11: 82.0 kg
11.01.11: 79.6 kg (-2,4)
18.01.11: 78.6 kg (-1)
25.01.11: 78.5 kg (-0,1) (menstruasjon)
01.02.11: 77.3 kg (-1,2)
Sammenlagt har jeg gått ned: 4,7 kg på 4uker. Er veldig fornøyd med det

Jeg prøver å spise variert, men ikke alltid like lett... Har hvert litt lei av Egg til frokost, så i dag ble det smør grøt veldig god! Der får man i hvertfall i seg nok fett! Har pøst på med ekstra grønnsaker til middagen for å kompansere.

Jeg har lagd grove tekaker, som jeg har med meg som niste når jeg skal på jobb (anbefaler dem). Begrenser de til 1-2stk. 2 dager i uken. De har jeg funnet oppskrift på her:
http://lenabeatrice.net/lavkarbomat/...grove-tekaker/

Har også funnet masse annet godt på bloggen til lenabeatrice Ta en titt!

Ønsker alle lykketil videre! Dette klarer vi!!

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wvjvWGe/]


vinterfrisk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 03:37   #146
rosarose
Juniormedlem
 
rosarose sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Sverige
Alder: 39
Innlegg: 15
rosarose er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Mov: Så utrolig bra!! Åh gleder meg til å veie meg imorgen..selv om det ble litt drinker igår. Er vodka/tonic et grusomt overtramp? Var ikke rødvinsklar..

__________________



rosarose er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo med enkelte utskeielser Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 07:00   #147
hope10
Seniormedlem
 
hope10 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 656
hope10 er ny på veien

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Jeg snikveide meg på vekta tidlig i morgen timene, å da viste den 1,9 ned denne uken, å eter å ha 2 uker med nedgang og 2 med oppgang, ble jeg overlykkelig, men da jeg stod opp igjen, så viste den mer igjen, å da knappe 0,8 ned....men ned er ned, så det er ihvertfall riktig retning evt, men lurer på om det skal svinge sånn, eller om jeg bør ha en ny vekt?
Må nok snart forstå hva demente med at snikveiing aldri lønte seg...men klarer ikke å slutte med det, er altfor spennende....

Har foresten begynt på Jillian Michaels 30 day Shred, eller rettere sagt SKAL begynne ikveld, lurer på om jeg klarer med min anstrengelse astma, samt eeeeelendige konsid å komme meg gjennom det, men skal jammen meg forsøke, om det er aldri så hardt

Video fra level 1:
http://www.youtube.com/watch?v=6WSPkxYX2Xc

Det er 30 dager, å de 10 første dagene skal du bruke level 1, de neste 10 dagene level 2, å de siste 10 dagene level 3, heiv meg på denne tråden for motivasjon på det:

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=39518&page=14

Håper det strammer opp litt Men først skal jeg på møte nå, så rett på jobb frem til kl 19 ikveld, å så skal jeg kjøre eldstejenta vår på leir ikveld, så må begynne når jeg kommer hjem sent ikveld, er nok temmelig sliten da, men vil hoppe i det

Flere som blir med å starter sammen med meg? hun bruker manualer til armene, men der kan man jo også bruke flasker med vann Kjekt om vi er flere som starter på samme tid

__________________


hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 08:11   #148
1979
Medlem
 
1979 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 45
Innlegg: 174
1979 er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

God morgen
En glimrende start på helgen
Lykke til alle andre som har veiedag i dag.


Startvekt- 14.01- 70,1 kg
1. uke- 21.01- 69,3 kg -0,8 kg
2. uke- 28.01- 68,9 kg -0,4 kg
3. uke- 04.02- 68,2 kg -0,7 kg

__________________

Sist redigert av 1979 : 07-02-11 kl 08:32.
1979 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 09:01   #149
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Har veiedag på Fredager ,i fjor gikk jeg ned 10 kilo og la på meg 4 skal vi se åssen dette året blir Tickeren er ikke oppdatert siden den har stått på 70 kg lenge og jeg er 72.4 i dag


27.12.10 startvekt : 74 kilo
07.01.11 : 72.1
14.01.11 : 71.3
21.01.11 : 72.3
28.01.11 : 71.4
04.02.11 : 72.4

Som dere ser så sloss 71 og 72 om plassen og noe tviholder på fettet hos meg,men jeg klager ikke for formen er på topp og alle sykdommer borte (bare litt ustabilt stoffskifte igjen som sikkert snart gir opp) Satser på at det løsner etterhvert,men jeg har gooood tid og koser meg med maten og det stabile blodsukkeret Ha en fin helg alle sammen

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 09:31   #150
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Så deilig å se den holdninga der, Otika. Kos deg med maten og forbedret helse, så håper jeg bonusen (les: vektnedgangen) kommer flygende snart

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Handleliste til startere K`s choice Ketolysekuren 93 10-09-11 16:23
Januar-startere. Er det mange av oss der ute? Chin Ketolysekuren 456 02-02-11 13:33
Mars-startere! Mimosaen Ketolysekuren 138 18-06-10 16:09
November-startere Linda Kristin Ketolysekuren 365 02-04-10 00:04
September-startere! Lillevoff Ketolysekuren 184 14-01-10 23:29


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no