Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone?

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-07-10, 21:25   #51
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone?

TRENING DAG 11
1.dag på level 2
JA, i dag startet jeg på neste level. synes treningen gikk superraskt i dag!! Når hun sa vi var ferdige trodde jeg bare vi var halvveis..måtte sjekke om denne var mye kortere i minuter enn level 1, men den var akkurat like lang..hmm. så det er jo en bra ting. Super trening også level 2. Men jeg svettet ikke like mye som level 1..men hun hadde lagt inn mye mer styrke også i kardio-øvelsene, så jeg kjente det godt i musklene.
spennende å se om jeg får gangsperre i morgen etter bruk av nye muskler
Strålende fornøyd med at jeg har klart å henge med hver dag disse 11 dagene.. over en tredjedel av "planen"(som Jillian sier)er unnagjort. Men jeg er overbevist om at jeg kommer til å trene mer etter disse 30 dagene. Om ikke hver eneste dag..vi får se.

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-07-10, 21:30   #52
barbasterk
Medlem
 
barbasterk sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Rogaland
Alder: 48
Innlegg: 265
barbasterk har en fantastisk aura rundt segbarbasterk har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone?

Så utrolig flink du er fofa, 11 dager i strekk er jo kjempebra. Heier på deg , du kommer til å få skikkelige resultater

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!
barbasterk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-07-10, 21:35   #53
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone?

Tusen takk Barbasterk
Det går veldig bra, det her!!
Og litt skryt hjelper jo alltids på motivasjonen Takk

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 21:24   #54
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone?

TRENING DAG 12
I dag var det ikke en eneste celle i kroppen min som hadde lyst til å trene...Hadde bare lyst til å sove. Bestemte med først(i halvsøvne)at jeg kunne utsette det til etter nattevakta i morgen tidlig..Men så slo heldigvis fornuften til, og jeg dro meg ut av senga.
Treninga gikk forsåvidt greit, men vektene kjentes SÅÅ mye tyngre ut i dag. Men, det gikk bra, og jeg unngikk å snike meg unna dagens økt!
Har sålangt jobbet 50 timer denne uka, og har 20 timer igjen. sikkert litt det som gjør at jeg ikke er så veldig keen på annet enn å sove når jeg er hjemme ..men men.. I did it

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-07-10, 23:27   #55
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone?

Ser ut til at jeg har mistet alle her.... Er det ingen som har fortsatt treninga???

Jeg har drevet og bakt i hele dag...noe som jo har ført til småspising hele dagen..MÅ jo smake på verkene.. Har ikke laget noe middag eller noe som helst som jeg vil definere som et måltid..kun fyllt dagen med småspising jevnt over.. Har mista oversikten på karber her... Alt jeg har laget er jo lavkarbo, så det er ikke noen stor krise.. Men skal jeg ta litt i når jeg tipper, så har jeg kanskje spist 15-18gram karbo i løpet av dagen... Jeg skal jo ligge på max 15...så nå skal jeg sette igang med trening her...vurderte å kanskje ta level 1 OG 2... får se hva jeg orker

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 08:05   #56
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone?

jeg var og veldig ivrig første gang jeg gjorde denne her, har trent så og si daglig etter det så har tatt fri denne helga med god samvittighet!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-07-10, 04:14   #57
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone?

TRENING DAG 14
Hehe..en litt anderledes trening i dag. Jeg har endelig ferie nå...og har bakt og styrt i hele dag..rydda, vaska, pakka osv osv. Satte meg ned å leste litt på forumet, og kom over den tråden om cider.. Så, jeg tenkte; ja, en cider, det kan jeg unne meg(har lavkarbo varianten!)Husker ikke siste gang jeg drakk cider..så jeg tenkte at denne skulle jeg virkelig nyte. Helte den i glasset over masse isbiter, tok et par gode slurker...før det plutselig slo meg; jeg har ikke trent i dag...ahhhrrrg... Sta som jeg er..har jeg lovet meg selv å trene hver dag i 30 dager, så skal jeg gjøre det. Hoppet i treningsklærne og satte igang.. Det var TUUUNGT... Kjenner spesielt at skuldrene mine er svake. Men det kommer seg vel. Svetta silte..og jeg bare kasta et lite blikk på glasset med cider som sto å ventet på meg:-)
SÅ, nå er jeg ferdigtrent, og kan endelig nyte min kjære eplecider!!

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-07-10, 13:16   #58
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone?

Ser ut til at jeg trener alene nå...men men, jeg oppdaterer nå likevell her..om ikke annet for meg selv og min samvittighet

Så, da er jeg nøyaktig halvveis!!!! Akkurat ferdig med :

TRENING DAG 15
Da jeg skal reise bort tiiidlig i morgen, har jeg massevis av ting jeg må få gjort i dag. (skal være borte i 7 uker) Så derfor tenkte jeg at det ville være lurt å få treningen unna så tidlig som mulig i dag. Dermed sagt så gjort!
Treningen er hard..mine stakkars muskler får virkelig kjenne det!! Og jeg har aldri vært noe fan av "planken"..ikke fordi den ikke funker, men fordi den er så tung å gjennomføre at jeg alltid har unngått den. Det er imidlertid ikke mulig i level 2, da det er mange ulike øvelser med utg.pkt i planken. Det går vel noe lettere nå enn dag 10..men det er tungt!!
Uansett; jeg er glad jeg klarer å henge med, og er veldig stolt over at jeg faktisk har gjennomført halve planen til punkt og prikke
Da gjenstår bare en aldri så liten halvpart

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-07-10, 13:20   #59
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone?

Flink du er! Hvor reiser du hen?

Er nok ikke så lett å få folk til å henge med på noe sånn som dette mitt i fellesferien, får prøve igjen til høsten, så får du nok mer selskap!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-07-10, 13:23   #60
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone?

Jeg skal til Spania
Har bodd der i noen år tidligere, og nå jobber jeg der noen mnd i året... Men NÅ er det bare ferie
(Pluss litt trening ca 27 minutter om dagen, da..hehe)

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-07-10, 14:30   #61
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone?

God tur hvertfall!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-07-10, 15:45   #62
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone?

Takk skal du ha
Ikke mye som minner om sommer i Tromsø ihvertfall...så det skal bli godt med litt sol og varme

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 15:17   #63
MinaMarie85
Juniormedlem
 
MinaMarie85 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lommedalen
Alder: 38
Innlegg: 23
MinaMarie85 er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone?

Jeg er med jeg altså! Men fikk ikke DVD'en i posten før IGÅR!! Posten er helt vanvittig treg om dagen! Men første økt er gjennomført Synes det gikk helt greit, vektene mine er på 2,5 kg så eneste som ble litt tungt var sidelunchen der man skulle løfte strake armer opp og ned....Kjenner det på kroppen i dag at jeg er litt småstøl, men ille er det ikke....enda *bank i bordet*

Jeg synes vekta har stått stille lenge nå tross heftig hard innsats på matsiden, så får vi se om denne her får litt fart på sakene Flink er du Fofa. Hvordan gjør du det i Spania da?

__________________
"Whether you think you can or think you can't, either way you are right" Henry Ford

MinaMarie85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 23:07   #64
MinaMarie85
Juniormedlem
 
MinaMarie85 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lommedalen
Alder: 38
Innlegg: 23
MinaMarie85 er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone?

Dag 2:

I dag var det hakket mer slitsomt og er nå megastiv i leggene av alle kroppsdeler!! Svetter som bare det, men synes det er akkurat passe utslitende enda...får se når det gjentas daglig fremover :P

__________________
"Whether you think you can or think you can't, either way you are right" Henry Ford

MinaMarie85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-07-10, 19:50   #65
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone?

Så bra du er med!!!
Wow..2,5 kg vekter?? HAHAHA...jeg bruker 1 kg..hihi
Har vært uten internet i 2 dager, men nå er det i orden. HAr kommet meg til Spania..og her er det VARMT!! For å klare å gjennomføre treninga, må jeg sette på aircondition, og trene rett under
Må også sørge for at jeg får i meg nok vann..hvis ikke tror jeg at jeg kommer til å gå i bakken... men men, vi får se! Håper jeg klarer å fortsette å være like flink som jeg har vært til nå, selv på ferie
Jeg skal være her i 2 mnd..hehe, så unnskyldningen "jeg er jo på ferie" kan jeg jo ikke bruke..

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-07-10, 22:22   #66
MinaMarie85
Juniormedlem
 
MinaMarie85 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lommedalen
Alder: 38
Innlegg: 23
MinaMarie85 er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone?

Yes, da var dag 3 gjennomført! Jeg har hatt en såpass dårlig dag at jeg egentlig ville gi faen i ALT, men så kom super fat vs super skinny på tv'en og da gikk jeg opp og trente i ren panikk modus :P Synes fremdeles det går greit, er stiv og støl om dagen (fremdeles gangsperre i leggene, kan ikke skjønne at de blir brukt så lite til vanlig at det skal gi utslag, men men) og svetter som en sil!

Har gått opp 0,6 kg så var litt deppa over det i dag, men tror jeg bare kan veie meg en dag i mnd jeg altså, for hormonene mine regjerer kroppen fremdeles tydeligvis :P

DET tror jeg på, herre min hatt, dør nesten av svette her på rommet mitt i lille Norge :P All creds til deg for det, kanskje du svetter ekstra mye så du får ut enda mer? Nei, det kan du vel ikke da. Er du på språk reise eller noe sånt skøy siden du skal være der så lenge??

__________________
"Whether you think you can or think you can't, either way you are right" Henry Ford

MinaMarie85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-07-10, 03:45   #67
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone?

Herreguuuuud så svett..heheheh
TRENING DAG 17
Å trene her nede er nok hakket hardere enn i kalde Tromsø, ja
Det er tungt å bare eksistere..så det å skulle hoppe rundt og løfte vekter er ikke en enkel sak..men men, må man så må man
Er veldig glad du er med MinaMarie!! Lettere når man kan motivere hverandre!!
Det var sånn treningsmessig tungt i dag, men det har nok også mye å si på tempen..
Forøvrig, så har jeg vekter her nede og. Jeg brukte 1 kilos vekter i dag, men fant ut at de var lettere enn de jeg har brukt i Norge..så da har de kanskje vært 1,5 kg eller noe sånt. Og det var jo en god overaskelse. Så da skal jeg prøve meg på 2 kilos i morgen
I level 2 bruker man vektene på færre øvelser enn level 1, så jeg tror det skal gå bra!

MinaMarie: Jeg er ikke på språkreise. Jeg har bodd her noen år tidligere, så spansken sitter inne allerede Min familie har hus her nede, så jeg er på "hyttetur" hehe. Har massevis av venner her, så jeg er her og catcher up hehe. Har og min gamle jobb her, så om jeg skulle føle for det, så kan jeg jobbe noen netter etterhvert.
Men akkurat nå er det soving, avslapping, soling, bading osv som gjelder!!

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-07-10, 16:40   #68
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone?

TRENING DAG 18
Fryktelig tungt å trene så hardt i varmen..men men..jeg holder ut..såvidt det er
Bare 2 dager igjen med level 2 før jeg beveger meg over mot skumle level 3..hehehe.. Har ikke ville sjekket den ut enda, så det blir en overraskelse når jeg er klar for trening dag 21

Du MinaMarie, jeg glemte vel å skrive det i går, men det med leggene hadde jeg samme som deg. Det var der gangsperra satt lengst i, uten tvil.
Har ikke hatt noe gangsperre etter oppstart på level 2

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-07-10, 21:19   #69
MinaMarie85
Juniormedlem
 
MinaMarie85 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lommedalen
Alder: 38
Innlegg: 23
MinaMarie85 er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone?

Dag 4

Var i går og ble veldig sent. Type rett før jeg la meg rundt halv tolv om natten :P Men trening er trening! Er fortsatt tøft for armene synes jeg, resten går igrunn greit. Svetter som bare det! Deilig!

Så bra, Fofa, da er det håp Var flink å strekke ut i går og da var det ganske greit idag igrunn! Når man har gjort det samme ti dager på rad er det vel bare forfriskende med litt overasskelse si

__________________
"Whether you think you can or think you can't, either way you are right" Henry Ford

MinaMarie85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-07-10, 14:59   #70
MinaMarie85
Juniormedlem
 
MinaMarie85 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lommedalen
Alder: 38
Innlegg: 23
MinaMarie85 er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone?

Dag 5 ble treningsløs Dagen bare forsvant bort, kjempe kjipt! Men bare å get over it og sette igang igjen i dag! Som straff tenker jeg å kjøre 20 min ellipse maskin etter gjennomført økt :P

__________________
"Whether you think you can or think you can't, either way you are right" Henry Ford

MinaMarie85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-07-10, 16:15   #71
MinaMarie85
Juniormedlem
 
MinaMarie85 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lommedalen
Alder: 38
Innlegg: 23
MinaMarie85 er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone?

Dag 5 på nytt! I går kveld fikk jeg ihvertfall gjennomført en fullverdig økt, ble ikke noe av straffen gitt :P Hadde laget mat i nesten tre timer da klokken plutselig var langt over leggetid så da ble det kun det obligatoriske :P

Det er fortsatt litt tungt på noen av øvelsene, men nå kjenner jeg programmet såpass godt at jeg vet nøyaktig hva det er jeg må holde ut så sånn sett går det

__________________
"Whether you think you can or think you can't, either way you are right" Henry Ford

MinaMarie85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-07-10, 18:00   #72
lise85
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: valdres
Innlegg: 39
lise85 er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone?

Hvor mye har dere gått ned ved å trene med 30 Day shreed?? Har hatt en liten pause, men tenker å starte igjen nå.. Men sliter litt med at jeg fort blir lei når det er det samme 10 dager på rad..

lise85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 26-07-10, 19:23   #73
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone?

idag fikk jeg denne 5 packen i posten


Nå har jeg pløyd meg gjennom "shape up front" og "kardio kickbox" rimelig svett! Men kjekt var det! Dette er og videoer som er gjort på 30 min, det syns jeg er veldig greit for da er det lettere å få klemt det inn i en hektisk hverdag!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-07-10, 19:24   #74
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone?

Opprinnelig lagt inn av lise85, her.

Hvor mye har dere gått ned ved å trene med 30 Day shreed?? Har hatt en liten pause, men tenker å starte igjen nå.. Men sliter litt med at jeg fort blir lei når det er det samme 10 dager på rad..

varier litt da, ta annenhver dag med level 1 og 2, deretter mellom level 2 og 3. Det burde gå helt fint!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-07-10, 20:25   #75
lise85
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: valdres
Innlegg: 39
lise85 er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone?

Takk for svar Da skal jeg begynne på igjen og prøve å variere litt mellom level 1 og 2!

Er det noen av dere som har gått ned noe av treningen??

lise85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som har prøvd 30 days shred? Pearl75 Trening 59 19-07-11 07:55
Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med? Mosepjusk Trening 390 31-05-11 16:09
~ Juli - veietråd ~ Frk.Sunshine Ketolysekuren 91 08-02-10 09:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no