Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Synspunkter (om trening)

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-01-09, 16:03   #1
lura
Medlem
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 40
Innlegg: 75
lura er på en erverdig vei

Synspunkter (om trening)

hei..lurer på om jeg er helt på jorde med det jeg driver med,derfor lufter jeg det litt her innejeg er å trener på puls annenhver dag,30 min på crosstrainer,deretter 30 min styrke..pluss at jeg er ute å går en forholdsvis kjapp tur på 30 min hver dag.. er dette for lite for mye eller passe?

lura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: spis deg slank uten sult Svar med sitat
Gammel 18-01-09, 21:48   #2
Mjauritz
Medlem
 
Mjauritz sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 51
Innlegg: 209
Mjauritz er ny på veien

Sv: Synspunkter (om trening)

Synes du er kjempeflink!! Du varierer treningen, og med tiden vil du kanskje prøve deg på sal timer? Jeg synes ivertfall at det er deilig å bli pisket rundt er ikke så flink til å pine meg selv....Men du har sikkert mer selvdisiplin enn meg!! Stå på!! No pain no gain

__________________



Mjauritz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-01-09, 22:49   #3
energibunten
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 52
Innlegg: 648
energibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjent

Sv: Synspunkter (om trening)

Variert er det :-) Men så lenge du har overskudd av treningen og tar deg igjen fra trening til trening er det helt bra. Det skal mye mye mer til for å bli skadelig !

energibunten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, hel sunn mat Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Synspunkter på strategi viggkri Spørsmål og svar 3 31-12-08 10:23
Trenger litt synspunkter fra dere ... cilemora Lavkarbo generelt 4 29-02-08 13:30
Trening nettan Ketolysekuren 5 21-08-07 13:30
Artikkel i Det Nye - synspunkter? winterblue Lavkarbo generelt 2 20-08-04 21:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no