Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-07-07, 23:46   #51
kokkeline
Medlem
 
kokkeline sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Alder: 65
Innlegg: 60
kokkeline er ny på veien
Smile

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Ja lykke til du også ,,,,,,,, har lest at noen får problemer m magen hvist de byner m for mye ,,, ha en god natt

__________________
kokkeline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vekt operert, ,,,,,,,,, Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 11:06   #52
kelly
Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 56
Innlegg: 155
kelly er ny på veien

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Opprinnelig lagt inn av Csilla, her.

Jeg hører også hjemme her. Selv om jeg foreløpig bare tenker 13 kilo ned. Tror jeg trenger et delmål som føles litt mer overkommerlig, før jeg går løs på resten av herligheten Så, mitt første mål er å komme ned i 2-sifret. Kanskje kan jeg klare det innen 1. september? Jeg tør nesten ikke si sånne ting, for det har jeg bomma på så mange, mange ganger... Men, jeg hører hjemme her inne - det er det ingen tvil om Er glad for at det finnes en sånn tråd her, for jeg vet at det er godt å være sammen med noen om dette. Er glad for at dere deler erfaringer med oss, og jeg skal prøve å gjøre det samme.

Sender hver og en av dere en god klem og mange styrke-tanker! Jeg har virkelig troen på dere etter å ha lest litt her inne


En god klem til deg og, vennen

__________________
Kelly
Min journal


kelly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 18:00   #53
kokkeline
Medlem
 
kokkeline sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Alder: 65
Innlegg: 60
kokkeline er ny på veien
Question

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Hei lurte bare på hvordan mann får inn alle de morsomme smilene, bamsene etc. kan noen forklare meg??????? og ikonene på siden inn her ( trenger det m teskje) mvh meg

__________________
kokkeline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vekt operert, ,,,,,,,,, Svar med sitat
Gammel 08-07-07, 17:28   #54
01jun07
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 44
Innlegg: 74
01jun07 er ny på veien

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Melder meg inn her jeg Har rundt 40 kg som burde bort.

Har satt første delmål på 125kg, og neste på 110. Etter det har jeg ikke satt mer. Er 195cm høy å tror jeg skal se det litt an før jeg eventuellt går videre.... hvis jeg noengang kommer så langt da.
Starta på kuren 1 juni på ca 150kg. var på fredag nede på 142,9, og i dag oppe på 146kg.

Litt nedtur, men som jeg ser i en annen tråd her der jeg startet om dette så er dette med å gå opp noen kg på dagtid ikke unormalt... Men det føles ikke så bra.

Har en mistanke om at dette kommer til å bli en laaang høst. Er allerede dritlei kjøtt, egg og sånne ting. har funnet ut at jeg skal erstatte frokosten med proteinshake med sånn olje i.. Så får man se, er ikke veldig sulten om morran, og har uansett lite motivasjon til å lage mat da.

Selv om jeg er drit lei "slankematen" i ketolysekure min, så nar jeg motivasjon i bøtter å spann.. Var nettopp i ett sosialt arrangemang der noen damer sto å diskuterte folk, deiblant meg. Jeg satt rett bak hun som snakket, og hun visste antagenligvis ikke det.
Disuksjonen gikk på hvem single menn som var "bra", og da kom det noen sikkert sanne, men ikke hyggelige facts frem. så.. nå skal jeg ut å gå tur.

Er skikkelig kjipt å få slengt sånn etter seg, vet at hun ikke mente det, vet også at mesteparten av jentene som satt der er jenter jeg kjenner godt. De var ikke uenig, men "han er jo sååå snill" og sånt kom jo, men.. hjelper jo å motivere iallefall..

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wfOr0eL/]
01jun07 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 05:11   #55
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Opprinnelig lagt inn av 01jun07, her.

Melder meg inn her jeg Har rundt 40 kg som burde bort.

Har satt første delmål på 125kg, og neste på 110. Etter det har jeg ikke satt mer. Er 195cm høy å tror jeg skal se det litt an før jeg eventuellt går videre.... hvis jeg noengang kommer så langt da.
Starta på kuren 1 juni på ca 150kg. var på fredag nede på 142,9, og i dag oppe på 146kg.

Litt nedtur, men som jeg ser i en annen tråd her der jeg startet om dette så er dette med å gå opp noen kg på dagtid ikke unormalt... Men det føles ikke så bra.

Har en mistanke om at dette kommer til å bli en laaang høst. Er allerede dritlei kjøtt, egg og sånne ting. har funnet ut at jeg skal erstatte frokosten med proteinshake med sånn olje i.. Så får man se, er ikke veldig sulten om morran, og har uansett lite motivasjon til å lage mat da.

Selv om jeg er drit lei "slankematen" i ketolysekure min, så nar jeg motivasjon i bøtter å spann.. Var nettopp i ett sosialt arrangemang der noen damer sto å diskuterte folk, deiblant meg. Jeg satt rett bak hun som snakket, og hun visste antagenligvis ikke det.
Disuksjonen gikk på hvem single menn som var "bra", og da kom det noen sikkert sanne, men ikke hyggelige facts frem. så.. nå skal jeg ut å gå tur.

Er skikkelig kjipt å få slengt sånn etter seg, vet at hun ikke mente det, vet også at mesteparten av jentene som satt der er jenter jeg kjenner godt. De var ikke uenig, men "han er jo sååå snill" og sånt kom jo, men.. hjelper jo å motivere iallefall..

(*Sniker meg inn her uten tretti kg overvekt...*)
Huff, det var ikke noe særlig, har opplevd lignende selv. Det er ikke ålreit.
F.eks på byen en gang for noen år siden, noen jeg kjente perifert som sa noe a la "synd hun er så feit, for hun er veldig pen i ansiktet"... Det var rett hjem og hylgrine!!
At jeg liksom skulle være så pen, drukna i hele feit-greia..

Men jeg er mektig imponert over at du tar det som en motivasjon! Heia deg for det!!

Men om du er så lei av maten, har du ikke sjekka oppskriftforumet her? Det er jo sååå mye sinnsykt god mat her inne som er perfekt på ketolysekuren, bare sammenlign varer med hva som er tillatt. Man kan faktisk variere i det uendelige!
Lavkarbo har fått meg til å bli en god kokk! (Før: "Hva er det til middag kjære?" "Spaghetti i tomatsaus". Nå: "Stekt kokosmarinert laks i creme fraiche med champignon, løk, squash og chilli, med blomkålsttappe med hvitløkssmør og karve". Skjønner?)

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!

Sist redigert av Photobscura : 09-07-07 kl 05:16.
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 09:40   #56
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

(*Sniker meg inn her uten tretti kg overvekt...*)
Huff, det var ikke noe særlig, har opplevd lignende selv. Det er ikke ålreit.
F.eks på byen en gang for noen år siden, noen jeg kjente perifert som sa noe a la "synd hun er så feit, for hun er veldig pen i ansiktet"... Det var rett hjem og hylgrine!!
At jeg liksom skulle være så pen, drukna i hele feit-greia..

Men jeg er mektig imponert over at du tar det som en motivasjon! Heia deg for det!!
.....

Signerer!

mvh BiB

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 12:24   #57
01jun07
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 44
Innlegg: 74
01jun07 er ny på veien

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Er jo ikke annet å gjøre å bruke det som motivasjon. Jeg skal vise dem, liksom... så da er det å gå beinhardt videre med kuren, gå masse turer og sånt.. Og prøver ikke å fokusere så mye på det som er sagt, men det som kommer.. har vært overvektig hele livet, så er jo ikke første gang jeg hører noe slikt..

En ting som faktisk sårer mer er når gode venner sier positive ting, og ikke støtter opp rundt slankingen, men heller sier at jeg er jo så grei, så de tror ikke at jeg behøver å slanke meg...
Men når jeg har gått ned 10 kg, eller 15, så kommer de og roser meg å sier ting som "ja, for du så jo helt for jævlig ut", og " føles det ikke bedre for selvtilliten nå som du kan gå ut uten å skjemmes"...
Fikk det etter meg sist jeg slanket meg, gikk fra 130 til 110... og nå er jeg 145 ca...

så jeg sier bare, takk skal du fanmeg ha for den oppmuntringa..

Synes faktisk mye bedre om folk som er åpne rundt at jeg har for mye, og heller støtter, eller iallefall ikke forteller meg hvor jævlig feit jeg var for 5 kg siden..

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wfOr0eL/]
01jun07 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 12:53   #58
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Opprinnelig lagt inn av 01jun07, her.

Er jo ikke annet å gjøre å bruke det som motivasjon. Jeg skal vise dem, liksom... så da er det å gå beinhardt videre med kuren, gå masse turer og sånt.. Og prøver ikke å fokusere så mye på det som er sagt, men det som kommer.. har vært overvektig hele livet, så er jo ikke første gang jeg hører noe slikt..

En ting som faktisk sårer mer er når gode venner sier positive ting, og ikke støtter opp rundt slankingen, men heller sier at jeg er jo så grei, så de tror ikke at jeg behøver å slanke meg...
Men når jeg har gått ned 10 kg, eller 15, så kommer de og roser meg å sier ting som "ja, for du så jo helt for jævlig ut", og " føles det ikke bedre for selvtilliten nå som du kan gå ut uten å skjemmes"...
Fikk det etter meg sist jeg slanket meg, gikk fra 130 til 110... og nå er jeg 145 ca...

så jeg sier bare, takk skal du fanmeg ha for den oppmuntringa..

Synes faktisk mye bedre om folk som er åpne rundt at jeg har for mye, og heller støtter, eller iallefall ikke forteller meg hvor jævlig feit jeg var for 5 kg siden..

Jeg tror mange blir skremt når vi går ned i vekt, det viser vilje og evne til å statse på seg selv (sjøl om det ikke betyr at overvekt skyldes mangel på det). Dessuten, om vi er så fantastiske som vi sier, og bli rtynnere, risikerer de jo at vi utkonkurrer dem fullstendig Merke ri alle fall at noen av de som har vært mest "kritiske" til det jeg holde rpå med, er de som trives best med å kunne uteluykke meg som "konkurrent", på alle områder.

Nei, jeg sie rnok en gang at det står all respekt av at du klarer å se sånn på det, fortsatt lykke til!!

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 00:01   #59
Den Lille Mulvarpen
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2
Den Lille Mulvarpen er på en erverdig vei
Smile

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Hei alle sammen

Jeg tror dette er rette plassen for meg også. Jeg har tenkt meg ned 40 kg eller mer. Har ikke satt endelig mål, men bruker tid som mål. Til å begynne med 6 månder så sakl jeg ta det der i fra. Regner med å måtte holde på i det minste 6 måneder til etter nyttår også.

Jeg har nettopp startet opp på lavkarbo. Følger ingen spesiell metode enda, men en miks av de fleste. Jeg har tenkt å slå over på Skaldemans når det har gått noen uker. Vil ikke starte opp for fort siden jeg har en autoimmun lidelse og kan få reaksjoner på grunn av det. Har vært på lavkarbo i 1 uke, så har nettopp startet på et meget langt prosjekt Var å kjøpte Ketostix i dag og er allerede i ketose selv om den ikke er så sterk. Lite utslag mener jeg det stod. 2 av 5 mulige positive svar. Synes det var kjekt etter bare noen dager på kur. Hadde egentlig trodd det ville være mye verre å oppnå.

Godt at det er flere som skal gå den lange veien, så kan vil gjerne holde følge

Den Lille Mulvarpen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 00:16   #60
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Opprinnelig lagt inn av Den Lille Mulvarpen, her.

Hei alle sammen

Jeg tror dette er rette plassen for meg også. Jeg har tenkt meg ned 40 kg eller mer. Har ikke satt endelig mål, men bruker tid som mål. Til å begynne med 6 månder så sakl jeg ta det der i fra. Regner med å måtte holde på i det minste 6 måneder til etter nyttår også.

Jeg har nettopp startet opp på lavkarbo. Følger ingen spesiell metode enda, men en miks av de fleste. Jeg har tenkt å slå over på Skaldemans når det har gått noen uker. Vil ikke starte opp for fort siden jeg har en autoimmun lidelse og kan få reaksjoner på grunn av det. Har vært på lavkarbo i 1 uke, så har nettopp startet på et meget langt prosjekt Var å kjøpte Ketostix i dag og er allerede i ketose selv om den ikke er så sterk. Lite utslag mener jeg det stod. 2 av 5 mulige positive svar. Synes det var kjekt etter bare noen dager på kur. Hadde egentlig trodd det ville være mye verre å oppnå.

Godt at det er flere som skal gå den lange veien, så kan vil gjerne holde følge

Hei og velkommen
Gratulerer med fin start!
Har ingen ting å si hvilket utslag du har på ketostiksen. Utslag er utslag!
Les mer her: http://forum.lavkarbo.no/showthread....er+vite+ketose

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 01:48   #61
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Opprinnelig lagt inn av Den Lille Mulvarpen, her.

Hei alle sammen

Jeg tror dette er rette plassen for meg også. Jeg har tenkt meg ned 40 kg eller mer. Har ikke satt endelig mål, men bruker tid som mål. Til å begynne med 6 månder så sakl jeg ta det der i fra. Regner med å måtte holde på i det minste 6 måneder til etter nyttår også.

Jeg har nettopp startet opp på lavkarbo. Følger ingen spesiell metode enda, men en miks av de fleste. Jeg har tenkt å slå over på Skaldemans når det har gått noen uker. Vil ikke starte opp for fort siden jeg har en autoimmun lidelse og kan få reaksjoner på grunn av det. Har vært på lavkarbo i 1 uke, så har nettopp startet på et meget langt prosjekt Var å kjøpte Ketostix i dag og er allerede i ketose selv om den ikke er så sterk. Lite utslag mener jeg det stod. 2 av 5 mulige positive svar. Synes det var kjekt etter bare noen dager på kur. Hadde egentlig trodd det ville være mye verre å oppnå.


Godt at det er flere som skal gå den lange veien, så kan vil gjerne holde følge


Velkommen og lykke til

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 17:40   #62
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Jeg får skrive her også, så blir det mer offisielt. Drømmen er å gå ned 50 kg, men jeg kan med fordel ta ti til. Men, vi får se. Begynner (igjen) over helga.

  Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 00:16   #63
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg får skrive her også, så blir det mer offisielt. Drømmen er å gå ned 50 kg, men jeg kan med fordel ta ti til. Men, vi får se. Begynner (igjen) over helga.

Gratulerer med offentliggjøringa, det krever mot - det gjorde det i alle fall for meg

og lykke til!!

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 23:59   #64
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Akkja...mitt første mål var 40 kg ned...har greid 23 av dem...men jeg skal nok ned ialf 20 til..dvs 37 det...men det skal jeg greie

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 23:17   #65
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Vi greier, sammen!!

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 11:36   #66
Bea
Medlem
 
Bea sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 53
Innlegg: 131
Bea har en fantastisk aura rundt segBea har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Jeg må inn hit igjen jeg!
Har gått ned 35 kilo med ketolyse, men ble gravid i fjor sommer, og la på meg 12 kilo.
Etter fødselen kom det til enda flere kilo Så nå er det på`n igjen!

Bea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 12:27   #67
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Opprinnelig lagt inn av Bea, her.

Jeg må inn hit igjen jeg!
Har gått ned 35 kilo med ketolyse, men ble gravid i fjor sommer, og la på meg 12 kilo.
Etter fødselen kom det til enda flere kilo Så nå er det på`n igjen!

for at vi får til dette!!

Fint at du vil være med i "gjengen"
beste hilsen BiB

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 12:47   #68
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Jaa! Sammen er vi supersterke! Vi skal nå våre mål

*bamseklemme*

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 22:07   #69
anneca
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 284
anneca er ny på veien

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Ja det er vel her jeg hører til. Ønsker å gå ned rundt 30 kg. Første delmål er å komme på et tosifret tall.....Har shoppet ketolyseprodukter i dag, og håper å komme igang så fort som mulig.

anneca er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ny runde med ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 22:31   #70
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Opprinnelig lagt inn av anneca, her.

Ja det er vel her jeg hører til. Ønsker å gå ned rundt 30 kg. Første delmål er å komme på et tosifret tall.....Har shoppet ketolyseprodukter i dag, og håper å komme igang så fort som mulig.

Velkommen og lykke til!! Ketolysekuren e ren flott måte å gå ned i vekt på!

Best ehilsen BiB

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Derfor må man drikke vann for å forbrenne fett Ziggy Optimal Ernæring 139 16-11-13 11:33
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
Grønnsaker - nødvendig eller ikke? slaskalainen Generell ernæringsdebatt 161 15-04-07 21:25
Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-) Caxa Åpne dagbøker 257 31-08-06 14:00
Hva syns dere om dette? CKD-diet Iset Lavkarbo generelt 15 15-07-05 14:20


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no