Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Skeiet en del ut den siste uken

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-12-11, 22:38   #1
Nyttogbedreliv
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 69
Nyttogbedreliv er på en erverdig vei

Skeiet en del ut den siste uken

Var på julebord i forrige uke, holdt meg til pinnakjøtt ( uten poteter ) . Smakte litt på en dessert og drakk alkohol ( men det gikk rett i hodet på meg )
Var også ute med familien på middag. Var flinke med middagen, men tok igjen litt dessert... og igjen ute med jobben i dag. Jeg er ellers flink med maten, men kjenner at jeg er blitt litt mer søtsugen.
Målet mitt er å holde meg på denne vekten frem til nyttår. Men fra nyttår av så er jeg i full gang igjen.
Har bakt litt sukkfritt snop. Vi er ellers flinke i helgene med å ikke spise snop osv.

Jeg har i utgangs lyst til å klare å gå ned 5 kilo til.

trenger bare litt motivasjon nå

Nyttogbedreliv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 22:51   #2
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Skeiet en del ut den siste uken

Opprinnelig lagt inn av Nyttogbedreliv, her.

Var på julebord i forrige uke, holdt meg til pinnakjøtt ( uten poteter ) . Smakte litt på en dessert og drakk alkohol ( men det gikk rett i hodet på meg )
Var også ute med familien på middag. Var flinke med middagen, men tok igjen litt dessert... og igjen ute med jobben i dag. Jeg er ellers flink med maten, men kjenner at jeg er blitt litt mer søtsugen.
Målet mitt er å holde meg på denne vekten frem til nyttår. Men fra nyttår av så er jeg i full gang igjen.
Har bakt litt sukkfritt snop. Vi er ellers flinke i helgene med å ikke spise snop osv.

Jeg har i utgangs lyst til å klare å gå ned 5 kilo til.

trenger bare litt motivasjon nå

Motivasjon er herved sendt

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-12-11, 09:27   #3
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Skeiet en del ut den siste uken

Opprinnelig lagt inn av Nyttogbedreliv, her.

trenger bare litt motivasjon nå

Hos meg går det på rutine, så du kan få min motivasjon også!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skeiet ut! Krise? hakkespett Spørsmål og svar 1 26-05-11 21:48
Skeiet ut angel82 Spørsmål og svar 0 06-11-10 18:48
Siste dag, siste 2 dager.. Fjonken Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 5 08-06-06 12:39
Ferdig med induksjon - gått opp siste uken!? Fisken Atkins kosthold 4 27-03-06 13:12
I dag skeiet jeg ut!! Miriam Lavkarbo generelt 20 12-05-04 16:04


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no