Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Mengde av div oppskrifter

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-11-09, 08:41   #1
nordlendingen
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 2
nordlendingen er på en erverdig vei

Mengde av div oppskrifter

Hei.
Jeg er ny i dette gamet med lavkarbo. Har gått ned 25 kg med Grete Roede og den siste tiden med bruk av mindre karbo.
Jeg har prøvd forskjellige oppskrifter som jeg har funnet her.
Kan noen gi meg tips på hvor mange av ost- og skinke muffins man spiser til frokost/lunsj?
Hva kan man ha i CC, og mengde?
Hvor mye fisk kan man spise til middag, sånn ca g.
Jeg vet at i lavkarbo så regner man ikke vekt, men det er bare litt sånn pekepinne for meg.

Mvh

nordlendingen.

PS: et supert sted dette her

nordlendingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 09:05   #2
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Mengde av div oppskrifter

Avhenger jo av om du har laget dem i store eller små former. Og om man er vant til store eller små måltider.. Spiser lite sånt, siden jeg kan reagere på egg, men en, stor, muffins var nok for meg til frokost. (Av de som er laget i amerikanske muffinsformer.) Men, så er jeg heller ikke spesielt flink til å spise frokost, vanligvis. Kan ikke gi et bedre svar, dessverre!
CC er kjempegodt med noen bringebær, eller med kanel og ørlite stevia (andre søtningsmidler er nok mer vanlige)
Fisk spiser jeg til jeg blir mett, null karbo.. Blir sånn ca 2 filetstykker av laks, for eksempel.
Lykke til

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mengde koffein i kaffe, te, pepsi max? mofe Spørsmål om matvarer og oppskrifter 8 18-01-10 11:29
Torskelever i begrenset mengde? Lille-Lulle Spørsmål og svar 5 16-12-08 11:35
Mengde grønnsaker? The Cat Ketolysekuren 1 28-08-08 22:26
Mengde mat, trening og forbrenning Marianne Generell ernæringsdebatt 4 18-05-05 15:20
O Orakel....ang. mengde mat.. konepone Ketolysekuren 4 30-03-05 16:14


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no