Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Kake/dessert og snacks

Sjokolade med 0 karb

Kake/dessert og snacks Her kan du poste dine lavkarbo-oppskrifter av desserter, snacks, lavkarbokaker og andre lavkarbovennlige godterier.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-11-10, 16:50   #1
mindreogmindre
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 61
mindreogmindre er på en erverdig vei
Thumbs up

Sjokolade med 0 karb

Var i Charlottenberg nå, og der hadde de fått inn lav-karb sjokolade med 0 karb i seg....den smakte veldig godt til ettermiddagskaffen nå )

http://www.carbzone.se/low_carb_morkchoklad.html

mindreogmindre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 09:20   #2
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Sjokolade med 0 karb :))

Den lette jeg etter i stockholm, men fant den ikke... irriterende å høre at den var god!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 13:14   #3
mindreogmindre
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 61
mindreogmindre er på en erverdig vei

Sv: Sjokolade med 0 karb :))

haha..sorry..men den var faktisk god...smakte ikke som de mørke sjokoladene i hele tatt
Men nå får du jo tak i den på grensa...så løp og kjøp

mindreogmindre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 14:44   #4
mallilen
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 288
mallilen er ny på veien

Sv: Sjokolade med 0 karb

hvilken butikk i ch.berg?

__________________


mallilen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 15:58   #5
mindreogmindre
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 61
mindreogmindre er på en erverdig vei

Sv: Sjokolade med 0 karb

Opprinnelig lagt inn av mallilen, her.

hvilken butikk i ch.berg?

Maximat inne på Thon-sentret....der har de hele sortimente til low-carb....både brødet og pasta'n og sjokolade nå

mindreogmindre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 16:23   #6
sæterjenta
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 170
sæterjenta er på en erverdig vei

Sv: Sjokolade med 0 karb

Opprinnelig lagt inn av mindreogmindre, her.

Maximat inne på Thon-sentret....der har de hele sortimente til low-carb....både brødet og pasta'n og sjokolade nå

Nei nei neeeei....hva har jeg gått glipp av?! Var der i går jeg også. Fant godteriet Visste ikke at det fantes brød og pasta

Fant forøvrig melkesjokoladen til Cloetta på Eurocash, og den var goooood!

__________________



Desembertrening 295/1000
sæterjenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse - lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 16:55   #7
mallilen
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 288
mallilen er ny på veien

Sv: Sjokolade med 0 karb

Whaaat? Hvor i butikken finnes dette nå da? Spredd, eller samlet i spesialhylle? Var der på torsdag, men da hadde de ikke engang cloetta sukkerfri sjokkis.. Alt jeg fant av interesse var da alfalfafrø og psyllium (mye billigere enn å kjøpe ferdig fiberhusk!).
På överskotten fant jeg masse sukkerfritt godis fra deBron, men ble så inni granskauen dårlig i magen av det, noe jeg ikke har blitt av annen sukkerfri sjokkis til nå..

__________________


mallilen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 17:07   #8
mindreogmindre
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 61
mindreogmindre er på en erverdig vei

Sv: Sjokolade med 0 karb

Opprinnelig lagt inn av mallilen, her.

Whaaat? Hvor i butikken finnes dette nå da? Spredd, eller samlet i spesialhylle? Var der på torsdag, men da hadde de ikke engang cloetta sukkerfri sjokkis.. Alt jeg fant av interesse var da alfalfafrø og psyllium (mye billigere enn å kjøpe ferdig fiberhusk!).
På överskotten fant jeg masse sukkerfritt godis fra deBron, men ble så inni granskauen dårlig i magen av det, noe jeg ikke har blitt av annen sukkerfri sjokkis til nå..

Brødene ser du med engang du kommer inn i butikken, de står i egen hylle ved siden av de vanlige brødene, men du ser de med en gang altså

Pasta'n ligger ved den vanlige pastaen, står low-carb på den, de har forskjellige typer pasta.

Sjokoladen ligger i den hyllen som er lengsr til venstre før kassene, der er all sukkerfri godis også.

Dere må nok ta en tur til snart

mindreogmindre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 17:13   #9
mindreogmindre
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 61
mindreogmindre er på en erverdig vei

Sv: Sjokolade med 0 karb

Opprinnelig lagt inn av mallilen, her.

Whaaat? Hvor i butikken finnes dette nå da? Spredd, eller samlet i spesialhylle? Var der på torsdag, men da hadde de ikke engang cloetta sukkerfri sjokkis.. Alt jeg fant av interesse var da alfalfafrø og psyllium (mye billigere enn å kjøpe ferdig fiberhusk!).
På överskotten fant jeg masse sukkerfritt godis fra deBron, men ble så inni granskauen dårlig i magen av det, noe jeg ikke har blitt av annen sukkerfri sjokkis til nå..

Visst du er på eurocash bør du gå inn på godis-shoppen ved siden av, der har de en hel hylle med sukkerfri godis, fra sjokolade til konfekt, du må selvfølgelig lese bakpå, men på de fleste er det sukkeralkoholer istedet for sukker

Ja man skal ikke spise mye for magen rumler....men den konfekten er bare mmmmmm deilig.....så lurt å kjøpe inn til jul og høytider når alle andre sitter der med godisen sin

mindreogmindre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 17:27   #10
mallilen
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 288
mallilen er ny på veien

Sv: Sjokolade med 0 karb

Blir en kjapp tur over i morgen Smågodtet ved Eurocash er jeg ikke begeistret for - det smaker så likt vanlig smågodt at jeg mistenker at det ikke er riktig
Sjokoladen og slik jeg har funnet der, har stort sett bare hatt fruktose i stedetfor sukker, og har dermed ikke vært interessant for min del til nå. Skal ta en titt til neste gang, for de bør jo snart få inn ekte sukkerfritt!
Jeg har forresten forelsket meg fullstendig i cavlier-sjokoladen med banan. OMG! Jeg kunne dødd for en slik plate *slafs*

Takk for tipsene, forresten, jeg håper nå jeg klarer å finne frem i butikken der - den er så himla diger at jeg går meg halvveis vill hver gang

__________________


mallilen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 17:34   #11
sæterjenta
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 170
sæterjenta er på en erverdig vei

Sv: Sjokolade med 0 karb

Opprinnelig lagt inn av mindreogmindre, her.

Visst du er på eurocash bør du gå inn på godis-shoppen ved siden av, der har de en hel hylle med sukkerfri godis, fra sjokolade til konfekt, du må selvfølgelig lese bakpå, men på de fleste er det sukkeralkoholer istedet for sukker

Ja man skal ikke spise mye for magen rumler....men den konfekten er bare mmmmmm deilig.....så lurt å kjøpe inn til jul og høytider når alle andre sitter der med godisen sin

Men er ikke den konfekten full av fruktose da? Det kan vel ikke være bra?

__________________



Desembertrening 295/1000
sæterjenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse - lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 17:35   #12
mindreogmindre
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 61
mindreogmindre er på en erverdig vei

Sv: Sjokolade med 0 karb

Opprinnelig lagt inn av mallilen, her.

Blir en kjapp tur over i morgen Smågodtet ved Eurocash er jeg ikke begeistret for - det smaker så likt vanlig smågodt at jeg mistenker at det ikke er riktig
Sjokoladen og slik jeg har funnet der, har stort sett bare hatt fruktose i stedetfor sukker, og har dermed ikke vært interessant for min del til nå. Skal ta en titt til neste gang, for de bør jo snart få inn ekte sukkerfritt!
Jeg har forresten forelsket meg fullstendig i cavlier-sjokoladen med banan. OMG! Jeg kunne dødd for en slik plate *slafs*

Takk for tipsene, forresten, jeg håper nå jeg klarer å finne frem i butikken der - den er så himla diger at jeg går meg halvveis vill hver gang

De som jobber der er skikkelig trivelige, så bare å spørre dem, det må jeg gjøre for den er som sagt diger den butikken

Brødene står i en slags papp-hylle forran de vanlige brødene, og de har 3 forskjellige farver, rød, grønn og blå...posene altså ) Det grønne er sunnest, og det rød er en slags loff, og den blå har blåbær i seg ...nam nam

mindreogmindre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 17:36   #13
mindreogmindre
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 61
mindreogmindre er på en erverdig vei

Sv: Sjokolade med 0 karb

Opprinnelig lagt inn av sæterjenta, her.

Men er ikke den konfekten full av fruktose da? Det kan vel ikke være bra?

Nei det var en slags sukkeralkohol, ikke fruktose...nå husker jeg ikke hva den het, for det er lenge siden jeg kjøpte den, men den står sammen med alt det nadre sukkerfrie godisen..

mindreogmindre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 17:41   #14
sæterjenta
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 170
sæterjenta er på en erverdig vei

Sv: Sjokolade med 0 karb

Opprinnelig lagt inn av mindreogmindre, her.

Nei det var en slags sukkeralkohol, ikke fruktose...nå husker jeg ikke hva den het, for det er lenge siden jeg kjøpte den, men den står sammen med alt det nadre sukkerfrie godisen..

Ok, så bare at det sto fruktose på det dem hadde i går. Men de hadde sukkerfri Werthers original NAM

__________________



Desembertrening 295/1000
sæterjenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse - lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 17:42   #15
mindreogmindre
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 61
mindreogmindre er på en erverdig vei

Sv: Sjokolade med 0 karb

Opprinnelig lagt inn av mindreogmindre, her.

Nei det var en slags sukkeralkohol, ikke fruktose...nå husker jeg ikke hva den het, for det er lenge siden jeg kjøpte den, men den står sammen med alt det nadre sukkerfrie godisen..

Glemte å si at konfekten selvfølgelig er cavalier-konfekt...men husker ikke hva mer den sto på esken....men som sagt lenge siden jeg har kjøpt den, for den er farlig god....skal gjøres mye for å ikke spise opp hele pakka....så skal kjøpe den inn til jul igjen

mindreogmindre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 17:43   #16
sæterjenta
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 170
sæterjenta er på en erverdig vei

Sv: Sjokolade med 0 karb

Opprinnelig lagt inn av mindreogmindre, her.

De som jobber der er skikkelig trivelige, så bare å spørre dem, det må jeg gjøre for den er som sagt diger den butikken

Brødene står i en slags papp-hylle forran de vanlige brødene, og de har 3 forskjellige farver, rød, grønn og blå...posene altså ) Det grønne er sunnest, og det rød er en slags loff, og den blå har blåbær i seg ...nam nam

Må visst over igjen snart da Har du noe formening om hvor mye kh det er i brødene og pastaen?

__________________



Desembertrening 295/1000
sæterjenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse - lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 17:54   #17
mindreogmindre
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 61
mindreogmindre er på en erverdig vei

Sv: Sjokolade med 0 karb

Opprinnelig lagt inn av sæterjenta, her.

Må visst over igjen snart da Har du noe formening om hvor mye kh det er i brødene og pastaen?

Det brødet jeg spiser (grønn plastpose) har 2.7 karb pr skive...
Sender den siden fra low carb, der står alle produktene og karb-innhold i de forskjellige varene Det står alt under produkter...

http://www.carbzone.se/

mindreogmindre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 22:20   #18
mallilen
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 288
mallilen er ny på veien

Sv: Sjokolade med 0 karb

Og viktigst: Er brødet GODT? Kjøpte to brød fra lowcarbselection.no forrige uke, og ble mektig skuffa...

__________________


mallilen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 22:40   #19
mindreogmindre
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 61
mindreogmindre er på en erverdig vei

Sv: Sjokolade med 0 karb

Opprinnelig lagt inn av mallilen, her.

Og viktigst: Er brødet GODT? Kjøpte to brød fra lowcarbselection.no forrige uke, og ble mektig skuffa...

Ja jeg synes det er kjempegodt...smaker som vanlig grov-brød....du har ikke den egge-smaken som er i noen karb-brød..... det hvite brødet som heter ny-start smaker som loff...det bruker jeg og ha som pizza-bunn, så har jeg pizza-fyll fra terina som topping, det har jo bare 3 karb pr 100 gram, også masse ost på toppen

De får inn de brødene hver Torsdag, så i morgen er det helt ferskt . Det er ferdigskjært, så jeg bruker å ha de i fryseren, så tar jeg opp 3 skiver til neste dag....
Du må sende tilbakemelding visst du kjøper det hva du synes

mindreogmindre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 23:11   #20
irjo
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2
irjo er på en erverdig vei

Sv: Sjokolade med 0 karb

Er det noen av de andre butikkene ved grensen som har, feks ørje siden eller svinesund?

irjo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert - LCHF Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 23:51   #21
mindreogmindre
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 61
mindreogmindre er på en erverdig vei

Sv: Sjokolade med 0 karb

Opprinnelig lagt inn av irjo, her.

Er det noen av de andre butikkene ved grensen som har, feks ørje siden eller svinesund?

Det vet jeg ikke, tror ikke Svinesund /Strømstad har dem, men visst du sjekker web-siden deres står alle butikkene der

mindreogmindre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 00:39   #22
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Sjokolade med 0 karb

Opprinnelig lagt inn av irjo, her.

Er det noen av de andre butikkene ved grensen som har, feks ørje siden eller svinesund?

De har det på maximat i Töckfors

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 09:26   #23
mallilen
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 288
mallilen er ny på veien

Sv: Sjokolade med 0 karb

Opprinnelig lagt inn av mindreogmindre, her.

Ja jeg synes det er kjempegodt...smaker som vanlig grov-brød....
...

De får inn de brødene hver Torsdag, så i morgen er det helt ferskt . Det er ferdigskjært, så jeg bruker å ha de i fryseren, så tar jeg opp 3 skiver til neste dag....
Du må sende tilbakemelding visst du kjøper det hva du synes

Kjekt å vite, altså! Savner liksom ferskt brød litt, og hadde vært kjekt å kunne ha ei skive til f.eks egg og bacon (jeg liker bløt plomme, nemlig, men den blir jo liksom liggende igjen på tallerkenen når man ikke har noe å tørke den opp med..).
Samtidig er jeg jo litt redd for at veien tilbake til den gamle brødskiva kanskje blir noe kort om jeg overdriver, så det er bra det er oppskåret og passer i fryseren. Svenskene er jo generelt flinke til å lage brød som holder leeeenge (f.eks fiberrost - det kunne ligge på benken i mange dager uten å bli tørt) i forhold til hva man lager her til lands.

Tilbakemelding skal bli!

__________________


mallilen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 11:18   #24
sæterjenta
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 170
sæterjenta er på en erverdig vei

Sv: Sjokolade med 0 karb

Opprinnelig lagt inn av irjo, her.

Er det noen av de andre butikkene ved grensen som har, feks ørje siden eller svinesund?

Eurocash tror jeg finnes på Svinesund...

__________________



Desembertrening 295/1000
sæterjenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse - lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 11:24   #25
sæterjenta
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 170
sæterjenta er på en erverdig vei

Sv: Sjokolade med 0 karb

Siden det ble litt snakk om brød her, så vil jeg bare legge igjen en link jeg fikk på en av de andre trådene. De har visst bringing hjem enkelte plasser, og ser ut som de har levering på veldig mange plasser.

http://www.spisdegslank.no/index.php?name=Innhold

__________________



Desembertrening 295/1000
sæterjenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse - lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Karb - fiber = Karb ? Phobia Spørsmål og svar 2 28-10-10 09:33
Sukkerfritt : Mørk sjokolade. Hva er det egentlige karb.innholdet? Nupsida Ketolysekuren 17 25-08-10 09:51
Sjokolade fra Sukkerfritt, mindre enn 0,5 g karb pr 100 gram? Nivanna Spørsmål og svar 53 12-12-08 16:54
70 % sjokolade eller kunstig søtet sjokolade? donjuanwannabe Lavkarbo generelt 11 21-06-07 01:11
70 % sjokolade kontra 85 % sjokolade donjuanwannabe Lavkarbo generelt 1 28-11-04 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no