Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Strekkmerker ...

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-06-11, 22:31   #26
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Strekkmerker ...

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Skal liksom ikke være lov til å bli eldre og bære spor etter svangerskap og fødsler. Ikke lett for oss med døtre heller syns jeg. Vil jo ikke at hun skal bli tykk(mine anlegg skinner gjennom bigtime), men tør jo knapt nevne noe som har med vekt å gjøre selv om hun og venninnene på 12 år allerede er helt klare på at tynn er idealet!

Jeg er gammel nok til å gi blaffen for min egen del til en viss grad, men kjenner veldig på slankehysteriet på min datters vegne, ja!

Jeg er snart 44 år gammel, har en BMI på 37, har arr etter bukplastikk og andre operasjoner, hengepupper og ødelagt, tykk ankel. Jeg har psoriasis og rosacea, bruker briller og farger mitt grå hår!
Likevel finner min mann meg attraktiv og sexy!
Bare fordi jeg er meg!
Er det rart jeg elsker den mannen?

fantastisk,herlig lesing!!

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 12:28   #27
utolmodig
Seniormedlem
 
utolmodig sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 51
Innlegg: 1.432
utolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snill

Sv: Strekkmerker ...

Da jeg endelig våget meg på stranda, ble jeg overrasket over alle ulike fasonger som spradet rundt. Jeg var da ikke alene!! Og full av respekt for de som var enda større enn meg.
Og en annen oppdagelse var at det ikke nødvendigvis er en likhet mellom slank kropp og fin kropp. Hva som er fint er jo en smaksak da, og ikke min sak heller.
Jeg hadde nok med meg selv - satt ikke å glante på andres kropper - trodde bare at andre gjorde det med min....
Skal ikke påstå at det er så veldig kjekt og at jeg føler meg komfortabel akkurat. Men å oppleve det samme som andre og følge barna sine på strand og bading er viktigere! Og livet blir rikere.

__________________




min journal Kunsten å glede andre, krever bare et ønske om å gjøre det ♥
utolmodig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Strekkmerker Elinee Spørsmål og svar 38 23-03-10 11:20
Strekkmerker Egg hver dag Mer enn 30 kg overvekt 6 28-07-09 13:31
Strekkmerker Egg hver dag Generell diskusjon 1 28-07-09 13:22
Strekkmerker! (av medisiner!) Lotusia Fysisk og mental helse 3 21-09-07 17:16
Strekkmerker og kakaosmør Sturemmt Spørsmål og svar 11 31-05-06 23:22


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no