Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Er det ingen som går på eurodiet mer?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-12-08, 17:59   #1
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Er det ingen som går på eurodiet mer?

har begynt igjen på eurodiet må få vekk de 5,6 kiloene som har sneket seg på siden i sommer
skal til syden mellom jul og nyttår
trenger råd og støtte
er det fler som går på dietten nå

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 07-12-08, 21:41   #2
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Er det ingen som går på eurodiet mer?

Jeg har jaffal gitt opp pulverhelvete
Men lykke til!

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 09:57   #3
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Er det ingen som går på eurodiet mer?

Jeg lurer på hva som gjør at folk velger Eurodiett?

Er det ikke mye bedre (både for kroppen og for psyken/velværet) å spise MAT? for meg virker det som man går like fort ned i vekt på Atkins og Ketolyse.... ? Og der er det jo baaaare GOD mat

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 10:07   #4
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Er det ingen som går på eurodiet mer?

Opprinnelig lagt inn av elian, her.

Jeg lurer på hva som gjør at folk velger Eurodiett?
Det fikk jeg lyst til å svare på. Det er dessverre slik at ikke alle går ned på å spise vanlig ketogent, eller att vektnedgangen stopper opp lenge før man er normalvektig. Så da.. ja da tyr man til den "hjelpen" det er ved å få faste tilmålte måltider

Er det ikke mye bedre (både for kroppen og for psyken/velværet) å spise MAT? for meg virker det som man går like fort ned i vekt på Atkins og Ketolyse.... ? Og der er det jo baaaare GOD mat

MEn... når det er sagt,... for min del gikk jeg også ned lite med EuroDiett og det er er begrensa hvor lange man orker.
For min del var 4 mnd NOK. Så nei.... ikke mer ED på meg

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 19:49   #5
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Er det ingen som går på eurodiet mer?

Opprinnelig lagt inn av elian, her.

Jeg lurer på hva som gjør at folk velger Eurodiett?

Er det ikke mye bedre (både for kroppen og for psyken/velværet) å spise MAT? for meg virker det som man går like fort ned i vekt på Atkins og Ketolyse.... ? Og der er det jo baaaare GOD mat

Fordi jeg ikke ante noenting som helst om lavkarbo... og det var en jeg kjente som gikk ned masse på eurodiet. Og for all del, det virka, jeg gikk ned 28 kg...
Går ikke nedover nå, på "vanlig" ketogen lavkarbomat. Men har god tid...
Vet om mange som har gått opp igjen også da, etter ed.... men det skjer nok sikkert på alle dietter da!

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 22:02   #6
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Er det ingen som går på eurodiet mer?

Opprinnelig lagt inn av indi, her.

Fordi jeg ikke ante noenting som helst om lavkarbo... og det var en jeg kjente som gikk ned masse på eurodiet. Og for all del, det virka, jeg gikk ned 28 kg...
Går ikke nedover nå, på "vanlig" ketogen lavkarbomat. Men har god tid...
Vet om mange som har gått opp igjen også da, etter ed.... men det skjer nok sikkert på alle dietter da!

desverre så funker ikke ketolyse på meg av en eller annen grunn ,,men euro virker ,,vekten går nedover

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 23:46   #7
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Er det ingen som går på eurodiet mer?

Er euromaten god? Verdt pengene?

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 08:48   #8
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Er det ingen som går på eurodiet mer?

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

Er euromaten god? Verdt pengene?

Ikke alle produktene er gode men noen av de er helt greie for en periode syns jeg. Funker det godt, så ja... da er det verdt pengene. Værre med legetimene egentlig de er alt for dyre, 1500 første gang og 750 de neste

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 09:09   #9
kikja
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Skjetten (Nedre Romerike)
Innlegg: 193
kikja er ny på veien

Sv: Er det ingen som går på eurodiet mer?

Jeg er på ED, og klarer meg fint
Nettopp begynt på min 12. uke, og er i fase 3A. Syns det går greit, men har gjort en del tilpasninger sjøl, så følger det ikke slavisk lenger...
Men har funnet ut at så lenge jeg fortsatt går nedover så er jo det det viktigste

__________________
~ Kikja ~
... har pause ...


kikja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen for øyeblikket... Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 17:54   #10
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Er det ingen som går på eurodiet mer?

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

Er euromaten god? Verdt pengene?

vel har jo smakt bedre mat da ,, men det smaker greit noen av produktene
og så lenge vekten går nedover , er jeg fornøyd og så absolutt verdt hver krone ,,men du må være veldig strukturert
kan jo også spise masse grønnsaker ,,,jeg lager grønnsakssuppe av lovlige grønnsaker ,, blir veldig godt med litt buljong oppi krafta

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 17:58   #11
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Er det ingen som går på eurodiet mer?

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

Ikke alle produktene er gode men noen av de er helt greie for en periode syns jeg. Funker det godt, så ja... da er det verdt pengene. Værre med legetimene egentlig de er alt for dyre, 1500 første gang og 750 de neste

betalte bare 170 kr for hver time jeg hos vanlige lege som har tilgang til eurodiett

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 20:59   #12
Stinen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.055
Stinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlys

Sv: Er det ingen som går på eurodiet mer?

Har lyst å prøve meg på ED nå- Har vært litt on/off på lavkarbo en stund- opp og ned i vekt.. og har virkelig ikke lyst å sette i gang med kyllingvinger eller "vanlig" mat nå. hatt en lang periode med høykarbo=lagt på meg en god del.
Drit lei av mat nå - Vil ha produkter, barer og "mat" . frister meg veldig altså!!..
Er det dyre produkter og kan man bare velge å spise barer?

Stinen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarb Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 17:47   #13
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Er det ingen som går på eurodiet mer?

nei du kan kun spise en bar om dagen
det koster 125 kr for en pakke som tilsvarer 5 måltider
og du skal ha 4 måltider om dagen

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 17:26   #14
sweet
Medlem
 
sweet sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 51
sweet er på en erverdig vei

Sv: Er det ingen som går på eurodiet mer?

Jeg begynte på Eurodietten etter ferien min i sommer - uke 33. Nå er det uke 50 og jeg starter min andre uke i fase 3C. Jeg synes det går veldig greit:-)
Det var veldig vanskelig de første ukene -- med vondt i hodet og trangen til å spise mye mer enn jeg skulle osv. Men jeg kjørte på med grønnsaker og har kjørt et hardt program - jeg har fulgt alle reglene og spist kun ED mat med lovlige grønnsaker. Jeg har ikke skeia ut og det har betalt seg. Til nå har jeg gått ned ca 29 kilo og jeg fortsetter å gå ned selvom jeg er i stabiliseringsfasen 3. Forhåpentligvis er jeg nede i tosifra etter nyttår
Uansett. Det er noen produkter som absolutt ikke smaker, men må jeg få lov til å si at det siste jeg har kjøpt - musli og crispy chocolatebar er nydelig!!
Jeg anbefaler Eurodietten, men den vil kun vise resultater dersom du følger kuren og ikke tar for mange snarveier . Det som har gjort sitt til at jeg har klart å holde meg på den "rene" vei er at jeg har ikke bestilt alle varer fra dag en. jeg har bestilt nye produkter etterhvert og da fått nye smaker å prøve. Det har iallefalla fungert for meg:-)
tips til skatten . siden dette er kun å få kjøpt med lege henvisning er det mulig å få dette trekt fra på skatten neste år. sørg for at legen skriver ut bekreftelsesskjema til deg og legg ved kvitteringer, så får du trekt ifra

__________________


sweet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 23:15   #15
skatcat
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 21
skatcat er på en erverdig vei

Sv: Er det ingen som går på eurodiet mer?

Jeg begynte i uke 29, 1 juli 2008.

Synes Eurodiet er genialt!

Er nå i fase 3, spiser 2-3 Eurodietmåltid pr dag, alt etter hvor god tid jeg har.
Det går hovedsakelig i den hot chocolate, men jeg drikker den kald, hver morgen. Den holder meg mett i mange timer!! De kjeksene spiser jeg ofte til lunsj, viss jeg ikke har en salat på lur Om kvelden syns jeg der er greit å kose meg med den sjokolade-bar'en.

Jeg har en veldig fysisk jobb, og føler jeg har blitt MYE sterkere siste månedene! Tror det må være den proteinrike maten som gjør det

Takk for tips angående skatten!! Gode nyheter! Føler det begynner å bli dyre kilo etter hvert dette

__________________


skatcat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 18:55   #16
moma
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 62
moma er på en erverdig vei

Sv: Er det ingen som går på eurodiet mer?

Opprinnelig lagt inn av sweet, her.

tips til skatten . siden dette er kun å få kjøpt med lege henvisning er det mulig å få dette trekt fra på skatten neste år. sørg for at legen skriver ut bekreftelsesskjema til deg og legg ved kvitteringer, så får du trekt ifra

Vet du hvilken post det går under isåfall?

På særfradrag for sykdomsutgifter må man jo opp i 9tusen-et-eller-annet for å få fradrag..

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w3za3ir/" target=_blank>

moma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet / Fedon Svar med sitat
Gammel 24-12-08, 01:21   #17
Håp_80
Juniormedlem
 
Håp_80 sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 43
Innlegg: 48
Håp_80 er på en erverdig vei

Sv: Er det ingen som går på eurodiet mer?

Hei

Er helt ny på dette forumet, og glad for at jeg fant det. Blir kjempe inspirert av å se at eurodietten fungerer for så mange

Jeg starter opp 2 januar, 23 kg skal av totalt, og jeg håper på å nå målet mitt i løpet av et halvt år. Gleder meg til å sette igang, selv om jeg vet at det blir en stor utfordring Jeg skal mye ut å reise neste år, men skal klare å følge opp dietten for det om, trives så lite med kroppen min nå, så måltidene får være med på reisene

Håp_80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysish Svar med sitat
Gammel 25-12-08, 20:15   #18
Boffen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 18
Boffen er på en erverdig vei

Sv: Er det ingen som går på eurodiet mer?

Hei
Ny her jeg også. Men jeg valgte faktsik å begynne før jul... tenkte som så at jeg ikke hadde tid til å vente til etter nyttår. Angret ikke, for hadde veie dag på juleaften (har alltid veid meg på onsdags morgen i mange år) og resultatet var minus 3,5 kg:-)))) på en uke!!! Spiste litt ribbe på julaften og skal ha kalkun på nyttårsaften - så jeg tror det skal gå veldig bra!

Når det gjelder produktene så er det noe som ikke går ned ja... slit med omelettene og potete-purre suppen (har til salgs/bytte) men kyllingsuppen, varm sjokolade og sjokofrokosten er supre! takk og lov for det. Har stor tro jeg:-))

Boffen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 13:18   #19
Håp_80
Juniormedlem
 
Håp_80 sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 43
Innlegg: 48
Håp_80 er på en erverdig vei

Sv: Er det ingen som går på eurodiet mer?

Skulle gjerne ha begynt på dietten før jul jeg også, men fikk ikke legetime før 22 desember, så produktene kommer ikke før i romjula eller etter nyttår, hvis de ikke kommer før etter nyttår så blir start dato enda litt usatt, men da får jeg prøve å leve lavkarbo fram til produktene melder sin ankomst.

Håp_80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysish Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 15:15   #20
nissemor
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 76
nissemor er på en erverdig vei

Sv: Er det ingen som går på eurodiet mer?

Må teste ut hvordan man legger inn innlegg her, og se om det kommer frem noen signatur. Startet eurodiett 9 desember, men det blir så som så i jula. kommer sterkere tilbake etter nyttår. Kjenner allerede at buksene sitter løsrere, det er god motivasjon til å fortsette

__________________
nissemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiet Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 18:32   #21
Håp_80
Juniormedlem
 
Håp_80 sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 43
Innlegg: 48
Håp_80 er på en erverdig vei

Sv: Er det ingen som går på eurodiet mer?

Prøvde å lage en egen tråd med spørsmål ang hva dere andre gjør når dere går på eurodietten og skal reise utenlands? Men ingen har svart. Alle gode tips mottas med stoooor takknemlighet

En av tingene jeg lurer på er om det er lov å ta med eurodiett produkter utenlands, noen som vet?

__________________

Håp_80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysish Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 14:26   #22
Håp_80
Juniormedlem
 
Håp_80 sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 43
Innlegg: 48
Håp_80 er på en erverdig vei

Sv: Er det ingen som går på eurodiet mer?

Da har jeg fått svar på mitt spørsmål og er godt i gang med å utarbeide en god plan for å klare å følge dietten på ferieturer også Dette skal gå bra

__________________

Håp_80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysish Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 14:50   #23
ilgy
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 2
ilgy er på en erverdig vei

Sv: Er det ingen som går på eurodiet mer?

Startet opp med eurodietten igjen søndag
Jeg er kjempemotivert nå, og skal ned 15 kg før sommeren...
Er det flere her som nettopp har startet ?
Hadde vært fint å høre fra dere

ilgy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 23:05   #24
Håp_80
Juniormedlem
 
Håp_80 sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 43
Innlegg: 48
Håp_80 er på en erverdig vei

Sv: Er det ingen som går på eurodiet mer?

ilgy:Jeg startet 2 januar Det har gått veldig bra til nå. Jeg har prøvd mange andre metoder i form av grete roede og libra, det har gått så seint at jeg helt har mistet motivasjonen på veien. Dette derimot virker, jeg trenger nok å ha et så pass strengt kosthold å holde meg til for å unngå "slurvefeil" som gjør at man går seinere ned i vekt, nå går det ihvertfall rette veien

__________________

Håp_80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysish Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 20:35   #25
Eurodiett2009
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 51
Innlegg: 9
Eurodiett2009 er på en erverdig vei

Sv: Er det ingen som går på eurodiet mer?

Hei alle dere Eurodiett-slitere,
jeg startet på dietten 2 Januar, gått ned 7 kg så langt, er i fase to,
vet noen om vi kan tillate oss å spise ost uten karbo?
Osteelsker ......

og
så virker det som det er mange fler som velger ketolysedietten.....kan ikke så mye om den, men virker som de spiser mye mer fett enn Eurodietten ??
Har forsøkt å teller karbohydrater og ligger på ca 35-40 for dagen, kommer ikke under det; det er jo ganske mye i grønnsaker og skummet melk.....
Er i ketose og det er vel det viktigste

__________________
Det er ingen kjærlighet mer oppriktig, enn kjærligheten til mat.
Eurodiett2009 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Eurodiet ... meller88 Eurodiett 3 13-06-17 08:31
Eurodiet Agnes Dr Lindbergs 2 08-02-11 10:47
EuroDiet/hormoner kikja Eurodiett 11 15-06-09 21:05
Ingen andre som går på Eurodiet her nå? Hedda:) Eurodiett 26 15-04-07 22:45
Eurodiet Fase 1 Kajamoor Spørsmål og svar 1 04-10-06 16:12


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no