Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Hva i all verden gjør jeg galt?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-04-07, 17:32   #26
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Hva i all verden gjør jeg galt?

Opprinnelig lagt inn av berit, her.

har lest nå, har også kjøpt ketolyseboken, synes det ser så innviklet ut ?? du har jo et misunnelseverdig resultat, sukk bare jeg kan si det samme engang. Er villig til å leve lavkarbo resten av livet om det bare funker


Signerer denne. Jeg har flere gevinster : kvitt halsbrann, hodepine og luft i magen .... men.... vekta forblir den samme uansett hvordan jeg gjør det. Det er veldig kjipt... for det er tross alt derfor man har startet med dette.... VIL ha velkta ned!
Er Berit og jeg alene om dette?...

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 17:33   #27
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Hva i all verden gjør jeg galt?

Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.

Prøvd søke etter pippmuffins...har du en oppskrift eller link?

Hehe, det heter vel ikke akkurat pippmuffins, med de har fått det tilnavnet i det siste.

Her er oppskriften:

http://forum.lavkarbo.no/showpost.ph...73&postcount=1

Jeg tar utgangspunkt i denne, og putter gjerne litt fløte opp, kutter ut et egg, bruker vårløk, gressløk, purre osv, og bruker selvsagt ikke lettost. Kan varieres masse, og er enkle og gode å ta med som nistemat!

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 17:37   #28
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Hva i all verden gjør jeg galt?

Opprinnelig lagt inn av Lemen, her.

Hehe, det heter vel ikke akkurat pippmuffins, med de har fått det tilnavnet i det siste.

Her er oppskriften:

http://forum.lavkarbo.no/showpost.ph...73&postcount=1

Jeg tar utgangspunkt i denne, og putter gjerne litt fløte opp, kutter ut et egg, bruker vårløk, gressløk, purre osv, og bruker selvsagt ikke lettost. Kan varieres masse, og er enkle og gode å ta med som nistemat!

Thanx!
Skal prøve disse!

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 17:39   #29
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Hva i all verden gjør jeg galt?

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

Signerer denne. Jeg har flere gevinster : kvitt halsbrann, hodepine og luft i magen .... men.... vekta forblir den samme uansett hvordan jeg gjør det. Det er veldig kjipt... for det er tross alt derfor man har startet med dette.... VIL ha velkta ned!
Er Berit og jeg alene om dette?...

Vi er ikke alle like, og jeg aner ikke hvorfor dere to ikke går ned.

En ide kan være å føre alt man spiser inn i fitday eller mat på data, for å få en nøyaktig utrekning på hva man putter i seg.

Andre viktige ting som kan stoppe vektnedgang er
Cottage Cheese
For mye ost, fløte, rømme
Mangel på kosttilskudd
For lite fett
For lite karbohydrater (Og noen ganger for mye karber)
Kunstig søtstoff
koffein
sjokolade barer og andre sukkerfrie godterier

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 18:29   #30
berit
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: trøndelag
Innlegg: 23
berit er på en erverdig vei

Sv: Hva i all verden gjør jeg galt?

har nå gått på lavkarbo i 5 uker, vekta opp 2 kg Hva i huleste er det jeg gjør galt. Har med hånden på hjertet ikke spist potet,pasta, brød , sukker eller andre karboholdige ting. Spiser jg formye av lavkarbomat? Veier dere porsjonene?? hjelp

__________________
Berit
berit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 18:31   #31
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Hva i all verden gjør jeg galt?

kan du gi ett par dagers meny? hva du har spist f.eks i går og idag?

Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 18:42   #32
berit
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: trøndelag
Innlegg: 23
berit er på en erverdig vei

Sv: Hva i all verden gjør jeg galt?

I dag: Frokost: 3 kokte egg med meierismør, kalkunpålegg
middag: 2 kyllinglår og 3 grillskiver (små) noen rå blomkålbuketter

i går : egg/bacon til fokost, nakkekoteletter til middag, kalde kokte egg til lunsj

__________________
Berit
berit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 18:46   #33
berit
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: trøndelag
Innlegg: 23
berit er på en erverdig vei

Sv: Hva i all verden gjør jeg galt?

kan noen være så snille og sette opp en liste over hva en normal dag innebærer av mat?

__________________
Berit
berit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 08:08   #34
slaskalainen
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hva i all verden gjør jeg galt?

Opprinnelig lagt inn av berit, her.

kan noen være så snille og sette opp en liste over hva en normal dag innebærer av mat?

Selvsagt tror vi deg når du sier du ikke har spist "stygge ting".

Sender deg en idé på PM.

Ikke alt der er akkurat lavkarbo, men det er mange som har hatt nytte av det for å komme i gang - så får du se på det. Du vil ikke bli sulten av det i alle fall.

  Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 08:18   #35
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Hva i all verden gjør jeg galt?

Opprinnelig lagt inn av slaskalainen, her.

Selvsagt tror vi deg når du sier du ikke har spist "stygge ting".

Sender deg en idé på PM.

Ikke alt der er akkurat lavkarbo, men det er mange som har hatt nytte av det for å komme i gang - så får du se på det. Du vil ikke bli sulten av det i alle fall.

Nå håper jeg du ikke anbefaler Herbalife slik som du har gjort til andre som sliter med vektnedgang!

Berit: Vil anbefale deg å veie og føre maten inn i et dataprogram så du ser hvordan fordelingen på fett, protein og karbohydrater er. Da kan man ofte få en ide om hvilke endringer man bør gjøre.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 08:20   #36
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Hva i all verden gjør jeg galt?

Opprinnelig lagt inn av berit, her.

kan noen være så snille og sette opp en liste over hva en normal dag innebærer av mat?

Jeg har skrevet mange innlegg i dagboka mi om hva jeg har spist (ikke den siste tiden, men om du går inn i midten av den ser du mange dagsmenyer). Nå går jeg å Ketolyse og ikke Skaldemann, men du vil kunne finne tips der og i andre dagbøker uansett.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 08:37   #37
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hva i all verden gjør jeg galt?

Dette er et lavkarbo forum og alt som ikke kan anbefales i åpent forum har ingenting her å gjøre. Heller ikke i PM.
Om man ønsker å gi råd ut fra andre teorier enn lavkarbo bør man gå til Slankenett etter lign. sider

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 08:43   #38
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva i all verden gjør jeg galt?

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Nå håper jeg du ikke anbefaler Herbalife slik som du har gjort til andre som sliter med vektnedgang!

HERBALIFE?!?? Nei fy, det er styggedom på linje med nutrilett og cambridge... Jeg ble lurt til å prøve en gang og ble direkte dårlig av det!

Hva med å prøve en uke eller to på Lokkebiff's anbefalinger? http://forum.lavkarbo.no/showthread....hlight=gir+opp

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 08:43   #39
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva i all verden gjør jeg galt?

Hei hei Berit! Kan skjønne det er frustrerende det som skjer med deg, har selv opplevd et platå, men noen grep fikk det til å løsne for meg.

Har et par spørsmål:
-Spiser du overhodet ikke noen grønnsaker? Kanskje bare føre til littegrann, inntil 20 g kh om dagen? Høres rart ut, men for noen er det det beste å starte med nærmest nulltoleranse på grønt (som for Lokkebiff), for andre igjen så er dette en partystopper. Prøv med litt brokkoli (smørdampet f.eks) og blomkål til maten, og kanskje litt bladgrønt, sånn som ruccola (som du kan helle litt olje over!).
Dette er rene, fine grønnsaker, som er fattige på karbohydrater, og det gjør ikke minst maten litt mer fargerik og fristende. Synes det også ser ut som om du spiser litt lite?!? Er du mett hele tiden, eller kan du bli sulten i løpet av dagen?
Det er IKKE meningen at man skal gå sulten, er man sulten -eller kjenner at man er på vei til å bli det, da må du spise! De fleste kjenner at fett metter langt bedre, og lengre, man spiser automatisk mindre måltider enn man ville gjort på lavkalori.
Det er jo veldig individuelt, men jeg spiser 3-5 ganger om dagen. Ikke kjempefaste rutiner, men det viktigste er at jeg ikke skal bli veldig sulten i mellom.

-Drikker du nok vann? Vi har hatt noen vanndiskusjoner her inne, men jeg mener det er et ubestridt faktum at man trenger mer vann på lavkarbo, og i særs på en ketogen diett. Det er forskjellig behovet for vann, etter kroppsvekt og så videre, men to-tre liter vann om dagen er bra. Kroppen sier også fra om den er tørst. Mange kan også lett forvirres av at sult- og tørstsignalene krysser hverandre. Altså, at man er litt småsulten, men så tar man seg et godt glass vann, så var det altså bare litt tørste.
Du trenger også å skylle ut avfallstoffer fra kroppen, skylle nyrene, etc. Særlig i starten er det fint å legge til seg gode vaner.

-Om du drikker kaffe og lightbrus, kan også dette være med å holde kiloene tilbake. Forskjellig fra den ene til den andre, men både koffein og søtningsstoffer kan kødde med blodsukkeret ditt f.eks.

-Det er nevnt kosttilskudd her. Jeg går for spektro fra helsekost, den er ikke billig, 200 kr for 100 tabletter (igjen så er det 2 kroner dagen, så i det perspektivet blir det litt anerledes) dette er en multivitamin som nesten dekker dagsbehov. I tillegg tar jeg tran hver dag. Og magnesium.

-At du mosjonerer så mye som du gjør er kjempebra! Jeg er helt enig med DJW på det rent teoretiske, det er helt sant det han sier. MEN om du trives med den treningsformen du har nå, og synes det er greit å fortsette, så gjør det! Å få en sterk kropp legger grunnlag for en høyere og bedre basalforbrenning i framtiden!!

Ønsker deg ellers masse lykke til! Håper inderlig det løsner for deg, og husk at vi er her

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 09:06   #40
berit
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: trøndelag
Innlegg: 23
berit er på en erverdig vei

Sv: Hva i all verden gjør jeg galt?

Tusen takk alle dere kjempesnille mennesker der ute, her var det mange råd. I går begynte jeg i tillegg på Bailine (eletrisk muskelstramming) og der er det også lavkarbo som anbefales. Skal koste på meg 10 ganger nå og se om dette hjelper. Ellers fortsetter jeg med deres gode hjelp og håper at det hjelper snart.

__________________
Berit
berit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 09:10   #41
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hva i all verden gjør jeg galt?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hva med å prøve en uke eller to på Lokkebiff's anbefalinger? http://forum.lavkarbo.no/showthread....hlight=gir+opp

Vi ser helst at eksteme metoder med ensidig kost ikke markedsføres på forumet. Skaldeman er OK, og selv han sier at man skal spise variert og få i seg litt grønt !

Poenget er ikke å gå ned for envher pris. Det er flott at alle deler av erfaringer, men som sagt er det ikke dermed sagt at det som funker for en er sunt og bør anbefales til andre. For å sette det litt på spissen: Du vil også gå ned ved å lavære å spise, - men det er ikke sunt og vi anbefaler det ikke !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 09:21   #42
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva i all verden gjør jeg galt?

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Vi ser helst at eksteme metoder med ensidig kost ikke markedsføres på forumet. Skaldeman er OK, og selv han sier at man skal spise variert og få i seg litt grønt !

Poenget er ikke å gå ned for envher pris. Det er flott at alle deler av erfaringer, men som sagt er det ikke dermed sagt at det som funker for en er sunt og bør anbefales til andre. For å sette det litt på spissen: Du vil også gå ned ved å lavære å spise, - men det er ikke sunt og vi anbefaler det ikke !

Jeg er i utgangspunktet veldig enig! Jeg synes også det er i overkant mye kjøtt, og lite grønt, men etter det jeg har forstått (mulig jeg er litt på vidda på akkurat det) er det i tråd med skaldeman?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 09:25   #43
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva i all verden gjør jeg galt?

Signerer på øvrige, altså. JEG synes man burde få i seg et minimum med grønt ettersom det er mer enn karbene som teller i dem, uvurderlige vitaminer etc.. Jeg har forstått det sånn at Lokkebiff ikke levde sånn over lang tid, og har innført grønnsaker senere. Men du Berit, har jo også vært veldig streng med karbene uten at det har funket, så det er ikke sikkert at det er like effektivt for deg.

Bailine har jeg ikke hørt om, høres spennende ut! Håper det funker!
Fortell litt om det, og det du erfarer, hva det koster og sånn! Alltid fint å lære noe nytt

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 09:31   #44
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hva i all verden gjør jeg galt?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

men etter det jeg har forstått (mulig jeg er litt på vidda på akkurat det) er det i tråd med skaldeman?

Neida, du er slett ikke på viddene, - det ER Skaldeman-tråd dette. Og Skaldeman anbefaler IKKE ekstremvarianten selv om han gikk på den selv. han sier "jeg anbefaler det ikke, men forteller min historie" !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 10:52   #45
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva i all verden gjør jeg galt?

Berit? Har du bestemt deg for om du vil følge Skaldemann eller ketolyse?
For når jeg leser litt mer nøyaktig i tråden, så virker det ikke som om du har helt bestemt deg?!? (Eller tar jeg feil? Ser det bare står "lavkarbo" i kostholdsfilosofi-boksen din) Det er enda en anbefalning, å velge filosofien, lese boka etc

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!

Sist redigert av Photobscura : 17-04-07 kl 12:00. Årsak: på rett kjøl!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 13:01   #46
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva i all verden gjør jeg galt?

Etter hva jeg får inntrykk av så spiser du Berit for lite fett eller for lite grønnsaker. Poenget er at du har for stor proteinandel og bør derfor spise mer fett eller grønnsaker.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no