Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

1001-tråden

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-12-05, 13:10   #176
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: 1001-tråden

Å, endelig er det skrevet noe her! jeg var skikkelig pratesyk i går, men iiiiingen skrev noe her.... Nå er jeg selvfølgelig ikke så veldig pratesyk lenger. jeg var oppe sent i går, helt til tre. sto opp for bare litt siden. jeg som hadde tenkt å dra på juleshopping i dag.. men nå har jo nesten hele dagen gått. også vil jeg egentlig sove mer. æsj.

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 17-12-05, 15:49   #177
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Sv: 1001-tråden

OOoo... tøffler

Hum, jeg har skamvondt i føttene... er sliten som fy... men pus gjør dagen bedre *Gla i pusa si* HM.. 50 ord ja, skal ikke alltid være lett det da... *telle* har noen ord igjen ja.. ser på tv.. hånball på i bakgrunnen.. skal sove tidlig i dag... stikker til kristiansand igjen i mårra... opp tiili for å kjøre til togstasjonen.. spennende.. sånn, da hadde man brukt over 50 ord hvertfall...

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 17-12-05, 16:07   #178
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: 1001-tråden

Hvorfor har du så vondt i føttene da, Milami? Det er jo ikke noe lurt!

Jeg har sova fire tomer jeg da. Var visst ikke helt frisk enda nei. Drømte masse da.. faktisk om han ene securitasvakten som jeg fakket en tyv sammen med her for noen uker siden. Tihi. :P

Var på butikken i stad og kjøpte meg eplesyltetøy. Fyyyyy så godt! Farlig godt, altså.

Hm. Lurer på om jeg skal kjøpe meg denne Bedre uten brød-boka.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 17-12-05, 16:13   #179
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Sv: 1001-tråden

næi altså... veit det ikke er lurt å ha vondt i føttene da... har vondt fordi... vet ikke? bare har det liksom vel...

Hmm, denne katten er noe for seg selv.. Hohoo.. aldri gjort det før men i dag ble øreflippen min sutteklut haha, bare litt da, stokk til så hun hoppe bort... dakar lille aaww... hun ligger her oh har labben på kinnet mitt sovner snart gjør hun å..

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 17-12-05, 16:20   #180
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: 1001-tråden

Fryser du på føttene da? Du skulle hatt de tøflene vi har på jobben, du

Hvor gammel er pusen din blitt nå? Har den begynt å være ute enda, eller er den bare innekatt kanskje? Og har du tatt ormekur? *pekefinger*

Forresten, det er jente? For at husk å begynne med p-piller tidlig nok, vi gjorde ikke det, og pus ble fort mamma selv Men p-piller for katter er veldig ususnt da, mange som får kreft av det - så hvis du ikke vil ha kull på henne så kanskje du skulle sterilisere henne?

*pludre*

Jeg vil åååå haaa puuuuuuuuuuus!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 17-12-05, 17:08   #181
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Sv: 1001-tråden

Hmm.. hun er vel 13-14 uker nå ellerno... Nei hun har ikke vert ute enda nei kommer nok ikke til å slippe henne ut heller før jeg tar henne til krisitansand heller.. blir i januar det da

Ormkur skal hun få

Yepp, er ei jente ja må nok begynne med p-pille på henne når jeg begynner å slippe henne ut ja.. får ta det når den tida kommer...

Pusen min er det vakreste som finnes

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 17-12-05, 17:11   #182
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: 1001-tråden

ÅJ!
Nå har det vært action her!! Jeg og kjæresten skulle dra på butikken. men plutselig hørte vi høy, brannalarmlyd fra en av nabohusene
vi stoppa opp, og plutselig kom naboene ut og sa de brant i oljefyren! (vi så ingen røyk, men det lukta litt) det var ikke så mye vi kunne gjøre, de hadde ringt brannstasjonen, og de var på vei, og det var andre inni huset også. så vi kunne liksom bare stå der og vente... vi bor alle sammenb nederst i en SKIKKELIG bratt, liten vei, så vi gikk øverst etter en stund, for å vise brannfolkene hvor huset var. og de kom. 2 brannbiler, en sånn bil med vann, politifolk og ambulanse vi viste hvor huset var, og det var jo ikke snakk om at de fikk bilene ned den lille veien. jeg tror brannen var under kontroll, for de ga ihvertfall beskjed om at røykdykkeren kunne kle av seg igjen. de gikk ut igjen ganske fort, så det var vel sikkert ikke så stor brann.. men det var skummelt, selv for oss.....

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 17-12-05, 17:22   #183
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: 1001-tråden

uæææh, skummelt da Areola! Bra at det ikke ble noe mere brann

Sitter og ser på Animal Planet jeg, om store kattepuser, løver og leoparder og litt sånt. Søøte

Jah. Femti ord. Gah.

Jo, inatt drømte jeg at keiseren av kina hadde et armbånd på seg, og det var en skinnsnor med rosebudsalve-krukken oppå. Som en klokke nesten. Snodig drøm.

Tror jeg drømte noe om jobben også.. Joo - at de drev og bygde ut doen, også så jeg ikke at den ene veggen var slått ned før jeg satt der med buksene nede.

Så det så.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 17-12-05, 23:44   #184
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Sv: 1001-tråden

Da skal man sove... forid man skal opp tidlig og reise til kristiansand... åsså må man lese.. og lese... og lese... hele søndagen, og mandagen.. men tar en liiiten pause på mandagen og raser avsted til byen en tur... en siste del av en julegave... må få gjort det da... kan ingen andre dager... for reiser hjem rett etter eksamen på tirsdag.. jobbe onsdag.. lyst til å jobbe? nei...

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 18-12-05, 00:00   #185
Tricky
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2004
Innlegg: 267
Tricky er virkelig snillTricky er virkelig snillTricky er virkelig snillTricky er virkelig snillTricky er virkelig snill

Sv: 1001-tråden

Opprinnelig lagt inn av Areola

åååå! nå var kaizers littegrann på tv'en når harald var trommespiller på en konsert til kaizers. kaizers orchestra altså. jeg liker kaizers orchestra jeg. har vært på 1.. 2.. 3. 4..5..6..7.. kanskje 8 konserter. . på to-tre år.

*Ler for seg selv!* Jeg var på nachspiel med dem etter at de hadde spilt på trippelkonserten under Uka. Klokka var vel begynt å nærme seg dagen derpå og man kan vel si at jeg begynte å se litt uklart.. Når jeg våknet senere på dagen var det med et rykk i det jeg kom alt det jeg hadde fått meg si!! "Åååå dere er så kule, dere var kulest, jeg synes dere er så utrolig kule(...)" (!!!!!) Jeg FORAKTER vanligvis sånne fnisete fans som bare blir teite når de møter kjente mennesker

__________________

Tricky er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ren mat Svar med sitat
Gammel 18-12-05, 01:12   #186
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: 1001-tråden

Opprinnelig lagt inn av Tricky

*Ler for seg selv!* Jeg var på nachspiel med dem etter at de hadde spilt på trippelkonserten under Uka. Klokka var vel begynt å nærme seg dagen derpå og man kan vel si at jeg begynte å se litt uklart.. Når jeg våknet senere på dagen var det med et rykk i det jeg kom alt det jeg hadde fått meg si!! "Åååå dere er så kule, dere var kulest, jeg synes dere er så utrolig kule(...)" (!!!!!) Jeg FORAKTER vanligvis sånne fnisete fans som bare blir teite når de møter kjente mennesker



-

Forresten, har dere hørt teksten til Ahas "Celice"?? Den er jo skikkelig sado, da!

It's in the way you hurt me?
It's in the way you teach me?

Fysjom, asså!

Sitter her og tar liksom manikyr jeg da, siden jeg skal på jobb imorra. Men jeg tror at jeg nok ikke skrudde korken igjen skikkelig, sånn den hadde blitt tykk. Jeg tok oppi litt neglelakkfjerner, men litt for mye, så nå er den jo skikkelig tynn da..

Akk!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 18-12-05, 13:17   #187
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Sv: 1001-tråden

Jeg er i kristiansand. deilig, heeelt alene, pus ble igjen hjemme siden jeg skal tilbake igjen allerede på tirsdag.. Nå ser jeg på tv.. og psyker meg opp til å lese videre på samfunnsvitenskapen... noen som har noe motivajon og lesekonsentrasjon til salgs? Hmm... huska nå vertfall å ta med meg mobilladeren denne ganga pleier å være en stor fordel å ha den liksom på en måte...

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 18-12-05, 19:13   #188
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: 1001-tråden

Opprinnelig lagt inn av Mila

Jeg er i kristiansand. deilig, heeelt alene, pus ble igjen hjemme siden jeg skal tilbake igjen allerede på tirsdag.. Nå ser jeg på tv.. og psyker meg opp til å lese videre på samfunnsvitenskapen... noen som har noe motivajon og lesekonsentrasjon til salgs? Hmm... huska nå vertfall å ta med meg mobilladeren denne ganga pleier å være en stor fordel å ha den liksom på en måte...

Er lille pusen alene hjemme? Daaaakar. Tør du det, altså? Jaja.

Jeg er kommet hjem fra jobb, vi gjorde det skikkelig bra idag! Flinke var vi, selv om den ene måtte gå hjem for hun ble syk. Gjett hvem som ringer imorra og spør om jeg kan jobbe da.. Hmmm Men jeg tror rett og slett jeg ikke kommer til å høre at telefonen ringer. Er så innmari tett i øra vett.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 18-12-05, 19:42   #189
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Sv: 1001-tråden

Alene nei er du GAL? Både mamma, pappa og broren min er hjemme...

Nå skal jeg snart legge meg, er trøtt.. og lei, og jeg vet ikke hva... hm, der datt alt ut av hodet mitt... av det jeg skulle skrive liksom typisk..

Har visst spist pizza i dag jeg... ups.. vakke min feeeil.. eller jo.. var jo det. var jo eg som spiste..

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 18-12-05, 19:49   #190
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: 1001-tråden

Åh, det var bra da.. Synes det hadde vært litt uansvarlig å ha katten alene hjemme, liksom..

Pizza? Sitter og spiser grandiosa selv, jeg..

Nå har vi litt over 800 innlegg igjen på denne tråden.. Og det er hm.. 12 dager å gjøre det på? Det bliiiir... 68 innlegg hver dag det! Det må vi klare synes jeg!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 18-12-05, 19:59   #191
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: 1001-tråden

tja, vet ikke helt om vi klarer det jeg.. da må vi jobbe skikkelig godt hvertfall..

kom nettopp hjem fra mamma.. med mamma sitt visa kort i vesken,skulle handle for henne og så glemte jeg å gi det tilbake. så nå må jeg en tur til bergen i morgen.. jaja, har gjort avtale med thomas at jeg kjører han på jobb til kl 7 og så har jeg bilen hele dagen. lettere det enn bussen.

tror jeg har mista bussen 10 ganger bare siste uka.. går så mye tid vekk til det... er helt ekstremt.. verste jeg har gjort denne uka er 2busser på rad. og disse går bare hver 30 min. så nårjeg hadde mistabuss nr 2 gikk jeg..

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-12-05, 21:03   #192
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: 1001-tråden

Joooo, klaart vi klarer det! Vi må bare spre det glade budskap, så flere bidrar!

Sitter og ser på ekstrem makeover, home edition.. ekstrem oppussing heter det vel på norsk kanskje. Det er så koselig!

Mamma og pappa var forresten innom butikken i dag, mamma fikk seg flotte Gabor-sko (forvøvrig et veldig veeeldig bra merke), som egentlig kosta 800, men så fikk hun prosentene mine, da var hun fornøyd da!

Også hadde de med pepperkaker til meg - jeg ble så glad!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 18-12-05, 22:39   #193
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Sv: 1001-tråden

Jeeeg får som vanlig ikke sove... jaddam.. netter er noe herk.. prøvde i stad å lage noen julekort fordi jeg gav opp å prøve på og sove, men det var litt misslykka det også... fordiatte tankene var litt på bærtur så endte med att hobbyknivne ble litt hissig... merka jo att jeg skar meg, men trodde ikke det skulle blø så innmari... var ikke store kuttet, åsså var det ved neglebåndet av alle steder, men joooda, det blødde det.. noe enormt også.. heeele julekortet full av blod gitt... så da gav man opp DET også.. så nå sitter jeg her..

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 18-12-05, 23:49   #194
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: 1001-tråden

TulleMiiila daa

Jeg har nettopp sett filmen how to loose a guy in ten days. Såå søt film da, selv om jeg merker at jeg har litt lyst på kjæreste jeg også

Etterpå tenkte jeg at jeg skulle se monster in law, den har vel ikke fått strrrålende kritikker, men er litt sucker for romantiske filmer for tiden - også er det jo litt tidtrøyte også da

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 19-12-05, 00:01   #195
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Sv: 1001-tråden

tulleMila? neeinei..? Mila er serriøs...

Mja.. nå vurderer jeg å prøve å nerme meg hobbykniven igjen.. må få ferdi det julekortet... burde legge meg, men når jeg ikke får sove så er det jo ikke noe vits er det vel? velger å svare på det selv og mitt svar er: Neeh.. ikke noe vits det mila... gjøre mye annet heller... sove er oppskrytt...

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 19-12-05, 00:09   #196
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: 1001-tråden

jeg burde virkelig ikke ha noe slags problem med å sove i natt, da jeg har lagt meg ved 3-tiden to dager på rad nå. men så har jeg jo samtidig sovet til laangt på dag. jeg liker ikke å legge meg. eller å stå opp. men når det gjelder det å legge seg, er det fordi jeg synes det er så kjedelig å ligge der å prøve å sove. men når det gjelder det å stå opp, er det fordi jeg eeeelsker å ligge og sove, og så våkne, opptil flere ganger... det

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 19-12-05, 00:22   #197
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: 1001-tråden

Nå skravler du fælt Areola! (Du kan gå inn og endre innlegget, og slette - øverst til høyre i innlegget ditt )

Men du Mila - sover du nok, eller sover du for lite, og er det det å sovne som er problemet, eller er det å holde seg i søvn som er trøbbelet? *mofe har hatt søvnproblemer mange ganger*

Litt vondt i hodet jeg. Liker ikke vondt i hodet. Men det er nok fordi jeg ikke har drukket nok. Drikke vann er lurt.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 19-12-05, 00:33   #198
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Sv: 1001-tråden

å sovne... skulle vert sånn en "skru av ALLE tankene " knapp.. hadde vert lurt...

BARE søppel på tv joo... *sutre* setter på en cd heller tror jeg.. visst jeg gidder å skifte cd i dvd spilleren.. neeh, det får heller være..

savner pusa mi jeg nå.. men hun har det sikkert fint hjemme med mamma og pappa... dem skjemmer henne helt bort triller begge to rundt lillefingeren...

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 19-12-05, 01:33   #199
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: 1001-tråden

Du har ikke prøvd sovemiddel - som hjelper kun på innsoving, og som ikke gjør deg groggy etterpå? Hadde kanskje vært lurt for en periode?

Jeg tenkte å legge meg nå. Imorra er det lønningsdag, så da blir det nok litt juleshopping. Har igjen til søster og bror, og er komplett blank på hva jeg skal gi.. Men - ingen jul uten at jeg ikke har kjøpt alle julegavene før lillejulaften

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 19-12-05, 06:11   #200
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: 1001-tråden

Jeg skal og på shopping i dag.. siste presangene og litt annet.. har ikke så mye penger men har pittelitt... har stått opp nå for å kjøre min kjære på jobb så jeg kan få ha bilen. Litt lettere å shoppe med den når man ikke bor i sentrum. er litt avstand mellombutikkene her.

sitter og å nyter en skive nybakt brød. (vet det ikke er lavkarbo) å så godt det er med varmt ferskt hjemmebakt brød når man først skal spise det

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fine kjoler - tråden mofe Generell diskusjon 114 18-10-11 22:57
1000 tråden!!! HP Livets lyse side 1036 23-05-06 13:44
Tips/ønske til tråden om bøker Fedonisten Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 1 17-06-04 00:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no