Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Jammen er jeg tilbake ...

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-01-09, 12:27   #1
upsidaysi
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 66
upsidaysi er på en erverdig vei

Jammen er jeg tilbake ...

jo da..her kommer jeg tuslende tilbake gitt...

nå skal både jeg og sambo ha full skjerpings...levd i et år med totalt feil kosthold jeg har slitt med mye på det psykiske plan..og det har ikke akkurat gjort saken lettere...

nå vil jeg og skal klare å kjøre dette på rett hold...
men jeg trenger hjelp og veiledning..har vel ca 1000 spm jeg lurer på.... iallefall sånn etterhvert..

slik vi foreløpig har tenkt det..så kutter vi ut brød, og spiser lite eller ikke noe ris, potet eller pasta.

mye grønt, og mye rent kjøtt..med god saus til

fiberrik kan eventuelt være erstatter for brød til frokost :nikker:

vi har jo ei lita ei på to år også..tenkte at vi skulle ha mye mat hvor hun også kan spise det vi har..men da med tilbehør som en potet eller litt ris og slikt...

nå må jeg dyppe ned i middagsoppskriftene deres..og se hva jeg finner..

og om dere har tips, veiledning, gode oppskrifter, gode tips til lunsj til en som er konstant i bilen...så er jeg svært takknemlig..

har forresten også søkt hos både tonsåsen og nimi...og tonsåsen ringte meg i dag..og regnet med en ventetid på ca 5 mnd... vil lavkarbo kost kræsje helt med tonsåsen sin filosofi? Noen her som har vært hos de?

upsidaysi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: aner ikke...egentlig.. Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 12:33   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: jammen er jeg tilbake...

Ønsker deg lykke til

Tonsåsen er jo i mitt nærområde... Og der er det mager kost som gjelder. Svigermor har vært der, fikk god hjelp.... Men hadde ikke noe hjelp eller oppfølging etter oppholdet, så da var det fort tilbake i gamle vaner

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 13:14   #3
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Jammen er jeg tilbake ...

Mitt beste råd skal du herved få:
Finn et opplegg med mat du virkelig liker å spise. Da føler du ikke at du forsaker noe og føler ikke for å sprekke.

Vesla kan spise det dere spiser, og en potet eller skive brød ved siden av.

Finn et opplegg som passer for deg, sett deg godt inn i hva det går ut på så du ikke bruker opp motivasjonen din og ikke lykkes. Og kos deg med maten.

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 14:06   #4
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Jammen er jeg tilbake ...

Velkommen tilbake og masse lykke til

Enig med Smilefjes, finn det som passer for deg

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er jammen mye sært der ute ... Nike Generell ernæringsdebatt 10 24-05-08 16:57
Jammen atte, fastelavensboller? Megvel Kake/dessert og snacks 22 03-02-08 19:16
Nå skal jeg jammen meg til UK igjen! Karin Generell diskusjon 0 23-02-07 03:13
De er jammen raske Maz Generell diskusjon 1 29-03-04 21:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no