Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Torkil

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-11-07, 13:21   #1
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Torkil

Jeg har vært hos øre-nese-halslegen i dag pga øresus. Vi kom innpå dette med svimmelheta i sommer og han er også OVERBEVIST om at jeg hadde krystallsyke og ikke virus på balansenerven.
Så du fikk jammen rett! Du er flink til mer enn bare å slanke folk, gir riktig diagnose over nettet tom
Fikk vite at 50% av alle som har det får tilbakefall og da fikk jeg komme rett inn der på timen. Godt å vite!

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 19:39   #2
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Torkil

Hei
Selv blind høne finner korn

Krystallsyken, BPPV (benign paroxysmal posisjonell vertigo) kan heldigvis helbredes på få minutter hvis man vet hva det er og kan de håndgrep som må til (Eplyes manøvre) Jeg opplevde å få det en morgen jeg snudde meg brått i en seng på et hotell på Cuba. Etter å ha sjanglet og spydd en formiddag kom jeg meg på nett og hentet en tegning av Epleys manøvre og instruerte kjæresten i å utføre den på meg og vips var jeg 95% helbredt.

Takk for tilbakemeldingen.

Torkil


Sist redigert av Torkil : 01-11-07 kl 19:55.
Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 20:03   #3
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Torkil

Ja, husker du skrev det til meg i sommer Han her legen er en av landets fremste spesialister i søvnproblemer, snorking ol. Øre-nese-hals-spesialist. Og han har en merittliste når det gjelder å fikse bppv Han lurte på om jeg var svimmel nå så kunne han fikse det Men det er jeg jo ikke

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 10:21   #4
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Torkil

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Ja, husker du skrev det til meg i sommer Han her legen er en av landets fremste spesialister i søvnproblemer, snorking ol. Øre-nese-hals-spesialist. Og han har en merittliste når det gjelder å fikse bppv Han lurte på om jeg var svimmel nå så kunne han fikse det Men det er jeg jo ikke

Hei
Hvis han er kjekk kan du jo simulere litt

BPPV er veldig enkel å helbrede, når man vet om hva det er.

Kunsten innen medisin er å diagnostisere. Når man har en diagnose, kan enhver slå opp i en bok å se hva behandlingen skal være.

"HOUSE" bygger nettopp på selve essensen av legekunst:diagnostisering.

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 10:31   #5
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Torkil

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.


"HOUSE" bygger nettopp på selve essensen av legekunst:diagnostisering.

House er kul.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 15:59   #6
Jesper Olesen
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 1
Jesper Olesen er på en erverdig vei

Sv: Torkil

Det er desværre ikke altid, at Epleys manøvre virker, men glad for, at det lykkedes for dig. Jeg har prøvet Epleys flere gange, men de har aldrig haft nogen effekt på min svimmelhed. Jeg fandt en introduktionsvideo til Epleys manøvre på www.sundhedslex.dk/epleys-manoevre.htm - problemet er, at det langt fra er sikkert, at ørestenene vil falde på plads. Jeg håber, at der er andre muligheder end Epleys manøvre, for den virker desvrre ikke på mig. Kender du nogen alternativer til epleys manøvre? Findes der nogen operationsmuligheder? Hvilke ricici?

Håber, at du kan hjælpe mig, da jeg har været meget svimmel på det seneste

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Hei
Selv blind høne finner korn

Krystallsyken, BPPV (benign paroxysmal posisjonell vertigo) kan heldigvis helbredes på få minutter hvis man vet hva det er og kan de håndgrep som må til (Eplyes manøvre) Jeg opplevde å få det en morgen jeg snudde meg brått i en seng på et hotell på Cuba. Etter å ha sjanglet og spydd en formiddag kom jeg meg på nett og hentet en tegning av Epleys manøvre og instruerte kjæresten i å utføre den på meg og vips var jeg 95% helbredt.

Takk for tilbakemeldingen.

Torkil

Jesper Olesen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 16:26   #7
andreasoe
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 163
andreasoe er på en erverdig vei

Sv: Torkil

sliter også med øresus (eller tinnitus), er det noe som kan hjelpe mot det?

__________________


andreasoe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 20:28   #8
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Torkil

Denne tråden er fra 2007, så det er ikke sikkert man får mye respons!

Øresus/tinnitus kan ha sammenheng med stoffskiftet! Kan være verdt å undersøke om man ikke har gjort det!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Naboen til Torkil sitt grove soya protein brød Nille Bakst 179 08-03-11 19:13
Nå har jeg "slukt" ketolyseboka til Torkil. . . Karin Ketolysekuren 5 13-08-07 19:31
Takk Torkil Og Ketolyse!!! lokkebiff Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 13 10-03-07 16:40
Spørsmål til Torkil Aadi Lavkarbo generelt 6 01-03-06 23:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no