Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-01-10, 22:52   #201
beate
Medlem
 
beate sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 50
Innlegg: 364
beate er ny på veien
Smile

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Hei. Har egentlig veiedag på torsdager, men fikk ikke anledning til å veie meg i går så da måtte jeg veie idag. Vekta idag viste - 1.6 kg siden forrige veiing for 8 dager siden så det er jeg fornøyd med

Kjempeartig å følge med dere alle sammen! Jeg begynte jo i slutten av oktober, men datt litt av i desember kan du si så nå holder jeg på å tar av det som jeg gikk opp i desember og fram til oppstart 07.01.10. Gikk jo opp nesten alt sammen jeg tok av, men karbet meg ned litt fram til oppstartsdagen så da ble det 2.1 kg opp totalt. Like før jeg runder nederste vektnotering i desember igjen nå så da er det håp, bare 500 gram igjen!

__________________

Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!!
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
beate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 00:32   #202
Toneg
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: nord-troms
Innlegg: 10
Toneg er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

jeg startet med ketolysekuren for 5 dager siden, så jeg er "fersk".
Men har gått på den for 5 år siden og da tok jeg av litt i overkant av 10 kg.
NÅ er det nok har jeg bestemt, og skal inn i den rytmen igjen.
Hadde ikke sticks så det måtte jeg bestille, så får jo desverre ikke målt om jeg er i ketose, men men..
Brukte ikke forum den gang da, men tror nok jeg blir å være her inne denne gangen, for tips å råd, og motivasjon

Toneg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 07:50   #203
Monicah
Medlem
 
Monicah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 253
Monicah er ny på veien

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

go morgen idag ska eg på skitur, og har i den forbindelse tenkt å kose meg me appelsin og kvikk lunsj. d høre til me skitur, så eg håpe eg klare å gå alt av meg igjen like fort har planer om å stå mange timer på ski, så håper jeg kommer godt ut av d etter frukt og sjokolade. eg er aldri med på noe, så no når eg for engang skyld skal være med på noe, har jeg ikke tenkt å la være å kose meg... fins mange måter å kose seg på, eg veit d. men eg velge den lette måten idag har veiedag på mandag og gleda meg stort til å sjå kordan d går! begynte no mandag så ditta e jo første uka, så har jo hatt gode tall så langt... domt viss dagens inntak ødelegger mykje for meg. men eg har resten av livet på meg, så sånne dager må eg jo ha innimellom
ha en fortreffelig helg alle sammen

__________________


Monicah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 12:25   #204
Bindi
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 232
Bindi er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Har ikke gått ned noe denne uka, for en oppløfting..

Bindi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 13:33   #205
kveita
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: langt i nord :)
Innlegg: 99
kveita er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Hallo alle!
ja da er uke 2 over, og det går fortsatt bra. Følte denne uka at jeg ikke hadde gått ned, og det stemte.. Har spist en del hasselnøtter og ikke veid karbo så nøye i grønnsaker - så ser jo at det må jeg bare! være nøye, og ikke slakke opp sjøl om en går ned..
Gikke ned mye første uka, så er uansett veldig førnøyd
Merker at jeg har mye energi, tenker lite på mat, og kan gå lenge uten mat- i motsetning til gør der jeg ble svimmel og ukonsentrert om jeg gikk over 3 timer.
Dette er bra! og jeg klarte både å la være å spise hjemlaga pizza og vafler, der jeg før ikke har hatt magemål...
klar for en ny uke!! Jeg har spist eggerøre og bacon til frokost og det blir indrefilet og stekte grønnsaker i fløtesaus til middag,, nam, nam..
God helg til alle !

kveita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo ala`hexeberg :) Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 13:46   #206
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Opprinnelig lagt inn av Monicah, her.

idag ska eg på skitur, og har i den forbindelse tenkt å kose meg me appelsin og kvikk lunsj. d høre til me skitur, så eg håpe eg klare å gå alt av meg igjen like fort har planer om å stå mange timer på ski, så håper jeg kommer godt ut av d etter frukt og sjokolade.

Sannsynligvis vil du bli veldig skjelven etter kort tid siden kroppen får skikkelig rush på sukker etter å ha cravet på det lenge. Blodsukkeret fyker i været for så å dette i bakken raskt, og man går helt tom for energi. Du har sikkert allerede vært ute på turen, men jeg ville anbefalt nøtter og mørk sjokolade heller om man vil ha med seg noe. Og å spise godt med fett før man legger ut på tur. Selv Thomas Alsgård har sagt han ikke spiser karbohydrater når han skal ut på ski, siden energien forsvinner før det har gått to timer, men når han spiser fett og proteiner kan han gå i 11 timer.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 14:39   #207
Pandora
Seniormedlem
 
Pandora sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Akershus
Alder: 57
Innlegg: 514
Pandora er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Yes Dag 13 for meg allerede!

God helg alle sammen

__________________
Jillian Michaels
Pandora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av hvert - normalvektig Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 14:40   #208
misa6
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 7
misa6 er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Hiver meg på her jeg også. Min startvekt er på 80kg og jeg skal ned til 60-65kg.
Startet på mandagen 11 januar. Har kjøpt ketostix på apoteket og prøvde en slik etter dag to, den ble mørk. Ser noen skriver at man da har drukket for lite vann. Skal den ikke vise mørk da? trodde at jo mørkere jo bedre jeg???
Ellers så går det greit, men sliter med i det hele tatt å gidde å lage mat, så kan blir for lite av alt jeg trenger. Har vondt i hodet, oppblåst mage, kvalme, vondt i muskler(de brenner liksom) og veldig lyst på noe søtt. Har derfor bestilt med stevia slik at jeg kan ha litt i teen min, regner med stevia ikke er så farlig.
Er det noe jeg gjør galt ettersom jeg er i så dårlig form og får mørke utslag på stix'n?

__________________


misa6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 14:49   #209
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Opprinnelig lagt inn av misa6, her.

Hiver meg på her jeg også. Min startvekt er på 80kg og jeg skal ned til 60-65kg.
Startet på mandagen 11 januar. Har kjøpt ketostix på apoteket og prøvde en slik etter dag to, den ble mørk. Ser noen skriver at man da har drukket for lite vann. Skal den ikke vise mørk da? trodde at jo mørkere jo bedre jeg???
Ellers så går det greit, men sliter med i det hele tatt å gidde å lage mat, så kan blir for lite av alt jeg trenger. Har vondt i hodet, oppblåst mage, kvalme, vondt i muskler(de brenner liksom) og veldig lyst på noe søtt. Har derfor bestilt med stevia slik at jeg kan ha litt i teen min, regner med stevia ikke er så farlig.
Er det noe jeg gjør galt ettersom jeg er i så dårlig form og får mørke utslag på stix'n?

Måling med stixen: for mest korrekt resultat så måler du om kvelden minst to timer etter siste måltid.
Farge: utslag er utslag, det finnes ikke grader av ketose, dersom man får den mørkeste fargen så kan det være en indikasjon på at man drikker for lite vann.

Mange føler seg uvel i overgangen fra høykarbokjøret til lavkarbo, kroppen trenger tid til å omstille seg. De aller fleste blir bedre i løpet av noen dager, mens noen så kan det ta opp til et par uker. Kroppen kommer ikke i skikkelig fettforbrennings modus før etter ca 4 uker.

Husk at om du bruker søtningsmidler så kan det trigge søthungeren. Min erfaring er at når jeg får i meg bok fett så fyser jeg ikke på noe.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 14:49   #210
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Opprinnelig lagt inn av misa6, her.

Hiver meg på her jeg også. Min startvekt er på 80kg og jeg skal ned til 60-65kg.
Startet på mandagen 11 januar. Har kjøpt ketostix på apoteket og prøvde en slik etter dag to, den ble mørk. Ser noen skriver at man da har drukket for lite vann. Skal den ikke vise mørk da? trodde at jo mørkere jo bedre jeg???
Ellers så går det greit, men sliter med i det hele tatt å gidde å lage mat, så kan blir for lite av alt jeg trenger. Har vondt i hodet, oppblåst mage, kvalme, vondt i muskler(de brenner liksom) og veldig lyst på noe søtt. Har derfor bestilt med stevia slik at jeg kan ha litt i teen min, regner med stevia ikke er så farlig.
Er det noe jeg gjør galt ettersom jeg er i så dårlig form og får mørke utslag på stix'n?

Utslag er utslag på stixen, finnes ikke grader av ketose Som andre har sagt kan det mørkeste indikere for lite væske inn
Det med formen retter seg når kroppen er ferdig med å legge om fra karboforbrenning til fettforbrenning
Tar du magnesiumtabletter?

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 15:02   #211
misa6
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 7
misa6 er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Takker for kjappe svar
Tar ingen form for vitaminer, skal ut å handle nå, for jeg skjønner jo dette trengs, regner med det går greit å bare kjøpe magnesium, krom og selen?
Men det med kvalmen, noe som kan får bort denne? For denne gjør til at jeg ikke får lyst på mat og da får jeg hodepine.
Tror også jeg sliter litt med meieriprodukter og egg, blir kvalm av disse dersom det blir for mye, noen som aner hvorfor?

__________________


misa6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 16:11   #212
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Flere som reagerer på egg, har selv for en stor del erstattet dem med proteinpulver i smoothies. Kyllingkjøtt og annet kjøtt, cottage cheese, ost etc, kan også erstatter den proteinmengden man ellers vil få i seg gjennom egg

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 17:33   #213
Monicah
Medlem
 
Monicah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 253
Monicah er ny på veien

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

då va en 3 timers lang skitur over, og eg syndet med 2 hveteboller. har ikkje spist sjokolade eller appelsin sånn som planen min va.. blei ikkje dårlig av bollane, men dei va ikkje så gode som forventet... og d gleda meg veldig! no e eg innstilt på at karbo ikkje e bra for meg og fikk nesten dårlig samvittighet av å spise dei, men bare nesten
har sia eg begynte på lavkarbo på mandag ikkje fått til å bæsje, men no kom det! etter 6 dager! trur eg må få i meg meir fiber... no e eg sliten etter en lang dag og ska gå å lage meg kylling til middag

__________________


Monicah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 18:39   #214
misa6
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 7
misa6 er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Opprinnelig lagt inn av frifuggel, her.

Flere som reagerer på egg, har selv for en stor del erstattet dem med proteinpulver i smoothies. Kyllingkjøtt og annet kjøtt, cottage cheese, ost etc, kan også erstatter den proteinmengden man ellers vil få i seg gjennom egg

hvilke smoothies kan man drikke når man er i ketose da, altså uten at man får for mye kh?

__________________


misa6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 22:09   #215
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Lager min med vann, cocosa, litt fløte el CC og et par ss med proteinpulver med smak (har jordbær og sjokosmak, jordbær er best) og bruker stavmikseren på den. Ikke kjempegodt, men helt ok når jeg har det travelt Eller jeg bruker vann, kokosmelk, nøytralt pulver og tilsetter pulverkaffe. Den synes jeg er god! Drikker alle mine smoothies varme/lunkne, synes de metter bedre, og smaker bedre da.. Blandingsforholdene er øyemål, har ikke en oppskrift i den forstand. Og de blir noen ganger litt for tyntflytende, andre ganger motsatt, da tilsetter jeg mer væske, evt litt mer proteinpulver. Savner å ha bananer i, men har bestilt et proteinpulver (tror jeg, har slettet bestillingsbekreftelsen, håper jeg fikk det med..) som visstnok skal smake banan, kanskje det hjelper

Edit; hvis det er smaken av egg som gjør deg kvalm, så finnes det en masse oppskrifter på bla smoothies der eggesmaken ikke merkes..

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 16:05   #216
SuperMamma
Medlem
 
SuperMamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 59
SuperMamma er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Hjelpes meg her må det skjerpings til!!!
Jeg er på vei ut av ketose!! Vekten tuslet jevnt og trutt nedover og ketosestiksen ble mørkere og mørkere. Så da falt jeg for fristelsen å slappe av pitte-litt noen dager.... det var ikke lurt nei. Vekten har gått litt opp, og sticksene blir lysere og lysere.
Nå er det full skjerpings! For gleden av å se 76 tallet på vekta var så stor. Dit må jeg tilbake om noen dager. Ingen sosiale planer til uken, så da er det lettere å ikke falle for en liten fristelse....

__________________


SuperMamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Startet med Ketolyse, nå generelt vedlikehold og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 16:25   #217
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Opprinnelig lagt inn av SuperMamma, her.

Hjelpes meg her må det skjerpings til!!!
Jeg er på vei ut av ketose!! Vekten tuslet jevnt og trutt nedover og ketosestiksen ble mørkere og mørkere. Så da falt jeg for fristelsen å slappe av pitte-litt noen dager.... det var ikke lurt nei. Vekten har gått litt opp, og sticksene blir lysere og lysere.
Nå er det full skjerpings! For gleden av å se 76 tallet på vekta var så stor. Dit må jeg tilbake om noen dager. Ingen sosiale planer til uken, så da er det lettere å ikke falle for en liten fristelse....

Så lenge du får utslag på stiksen så er du i ketose, det er ingen grader av ketose. Den mørkeste fargen kan være en indikasjon på at du drikker for lite vann.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 18:48   #218
Pandora
Seniormedlem
 
Pandora sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Akershus
Alder: 57
Innlegg: 514
Pandora er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Dag 14 allerde

Vært på spa idag - premie til meg selv

Så har jeg laget nydelige kyllingkjøttboller med masse krydder..stekt i Cocosa, og Skinke/egg/ost/broccoli/fløte form som skal være frokoster i uka som kommer

Drømmer ellers vilt mye for tida...lurer på om det er lavkarbo som gjør det?? Noen andre som har det sånn?

Lykke til med ny uke alle der ute!

__________________
Jillian Michaels
Pandora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av hvert - normalvektig Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 18:59   #219
ned10kg:)
Medlem
 
ned10kg:) sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sogn og Fjordane
Alder: 38
Innlegg: 57
ned10kg:) er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Eg drømte eg knaska i meg MASSE med pepperkaker... men nonstop og glasur.. ikkje de beste eg veit akkurat.. plutselig kom eg på at eg var på kur! Glad eg vakna

__________________


ned10kg:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 19:13   #220
Monicah
Medlem
 
Monicah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 253
Monicah er ny på veien

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

pandora d va kjempelurt me belønninger til seg sjøl! då har en nåke å sjå fram te, og d hjelper ofte på humøret! eg har nettopp lagd lavkarbo vafler, slett ikkje verst. verdt å prøve når en har lyst på nåke godt

__________________


Monicah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 19:45   #221
Candlelight
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Drammen
Innlegg: 69
Candlelight er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Opprinnelig lagt inn av Pandora, her.

Dag 14 allerde


Drømmer ellers vilt mye for tida...lurer på om det er lavkarbo som gjør det?? Noen andre som har det sånn?

jeg også har hatt noen dager hvor jeg drømte masse sprøtt! våknet flere ganger iløpet av natter med forskjellige drømmer.. det var slitsomt egntlig

__________________



Candlelight er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 21:53   #222
lenmyr
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Røyken
Alder: 50
Innlegg: 21
lenmyr er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Hei hei.....jeg er med. Håper på bedre resultater denne gangen. Jeg vet det funker ))

__________________


lenmyr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 00:58   #223
melis_92
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 1
melis_92 er på en erverdig vei
Smile

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Jeg begynner i morgen! Har 30kg som skal av, men jeg tar det over tid. Blir 18 om 3uker så satser på å gå ned 5kg til da. Optimistisk. Har ikke lest boken eller noe slikt, så forhåndsstarter litt nå, så når jeg kommer til pengene skal nok boken i hus også! Tenk så deilig om jeg kan dra på den planlagte jenteturen til syden rundt neste jul, og faktisk kunne tørre å gå i t-skjorte og shorts. Har virkelig gått hardt innpå meg at jeg ikke har turd å være med de andre vennene mine på stranden og slikt i så mange år, fordi jeg har så mange ekstra kg å drasse på. Nå er hele familien min overvektig, så har på en måte blitt feilernært liten jeg var liten. Håper dette blir en god start på et sunnere, gladere og bedre liv!!

melis_92 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 07:30   #224
Monicah
Medlem
 
Monicah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 253
Monicah er ny på veien

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

velkommen melis 92! eg og kjem fra en overvektig familie der eg har fått spise d eg vil når eg vil! men no bestemme eg sjøl og eg velge å starte det sunne gode liv! har som mål å sjå bra ut i bikini til sommeren kjem! mitt fyste delmål e å bikke 80 kg no e eg 0,8 kg fra å nå d målet...så her e d bare å stå på lykke til!

__________________


Monicah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 22:10   #225
tangoto
Seniormedlem
 
tangoto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 558
tangoto har en fantastisk aura rundt segtangoto har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Synes det ser veldig bra ut for flere av dere!

Er ganske fornøyd med å ha gått ned 300 gram den siste uken - selv om vi var en langhelg på besøk Men, nå må jeg gå til anskaffelse av stiks, tror det kan være nyttig. Da blir det vel kanskje bedre litt lettere neste uke?

Ellers er formen super og ingen antydning til ønske om å ty til karbofristelser. Går så fint atte.

Drikker en del soyamelk i kaffen da - er det fryktelig feil?

__________________
Start: 4. januar 2010 Delmål: 5 kg til 17. mai Apriltrening: yoga 0/5, spinning 275/200, rockering 365/200, sykkel 205/300. Velkommen til min journal.

tangoto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Handleliste til startere K`s choice Ketolysekuren 93 10-09-11 16:23
November-startere Linda Kristin Ketolysekuren 365 02-04-10 00:04
Noen andre oktober-startere her? KattyM Ketolysekuren 262 01-03-10 20:37
September-startere! Lillevoff Ketolysekuren 184 14-01-10 23:29
Januar 09 - ny start! Peach Mer enn 30 kg overvekt 38 23-01-09 00:22


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no