Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Jeg er ny på dette og lurer på utslett

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-02-12, 00:45   #26
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er ny på dette og lurer på utslett

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Å skremme poteter er forøvrig en av favoritthobbiene her inne

Her skremmer jeg poteter og spagettier dagen lang

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 00:50   #27
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er ny på dette og lurer på utslett

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Her skremmer jeg poteter og spagettier dagen lang

Me too. Dessuten har jeg blitt så god på å skremme hveteboller, at de ikke engang tør ta de inn på Kiwi nedi gata lenger............... Job well done, spør du meg

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 00:56   #28
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er ny på dette og lurer på utslett

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Me too. Dessuten har jeg blitt så god på å skremme hveteboller, at de ikke engang tør ta de inn på Kiwi nedi gata lenger............... Job well done, spør du meg

Flinke Diettamor

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 08:06   #29
plastbox
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Tønsberg
Alder: 38
Innlegg: 511
plastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snill

Sv: Jeg er ny på dette og lurer på utslett

Et lite tips er Udos Choice, olje eller kapsler. 2ss morgen og kveld hjelper i allefall veldig mot tørr, kløende hud etter dusj nå på vinterhalvåret. Vet ikke om det hjelper mot eksemer ol. men det skader i allefall ikke å få godt med Omega-3 og smøre huden fra innsiden med gode fettstoffer.

plastbox er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert; ketose Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Utslett Skriblerier Fysisk og mental helse 8 13-12-11 22:56
Bare lurer - er dette "god nok" vektnedgang? petite fleur Ketolysekuren 13 16-09-10 08:49
Utslett Joranna Ketolysekuren 16 26-11-08 08:49
Lurer på dette med BMI? emma1 Spørsmål og svar 2 08-08-08 00:00
Hmm, nå lurer jeg på dette med Ketose Lollypop! Ketolysekuren 15 19-09-07 23:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no