Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

Må gå ned noen få kilo litt fort!

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-04-07, 13:01   #1
Miriam
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2004
Innlegg: 138
Miriam har en fantastisk aura rundt segMiriam har en fantastisk aura rundt seg

Må gå ned noen få kilo litt fort!

Begynner å gi opp snart. Har fortsatt mine 8 kg ekstra og de rikker ikke på seg. Kiloenene sitter godt på meg og vises da jeg er liten av vekst.
Har aldri før hatt et vektproblem før etter siste fødsel.
Hver vår de siste 3 årene klarer jeg å gå ned ca 4 kg av de 8 og vekten holder seg til mørketiden kommer. Men da fyker den opp.
Men nå står vekten bom fast.
Spiser ikke mere om vinteren og jeg er en person som ikke er så mye i ro. Ikke spiser jeg sukker og hvetemel og tenker lavkarbo. Kostholdet har jeg alltid vært opptatt av og spiser mye grønnt b.la.
Men jeg er skitlei av å ikke kunne unne meg noe uten å fyke opp. Akkurat som om kroppen min ikke tåler kosten andre tåler og som anbefales av b.la Grete Roede.
Ei helg med normal sunn kost ødelegger allt for meg. Kan ikke unne meg en potet eller litt snacks. Skal jeg kose meg ellers så spiser jeg mørk sjokolade og nøtter.

Jeg tor lavkarbo er noe for meg og før har jeg gått ned men ikke nå.

Har vært mye tull med kroppen min etter siste fødsel og derfor prøver jeg nå akupunktur. Og jeg prøver nå å innta ekstra omega 3 da jeg utifra kolestrolet ser at jeg får i meg for lite fett.
Spiser ikke smør eller eller annet fett.

Min datters konfirmasjon nærmer seg med stormskritt og jeg må inn i bunaden. Eller det vil si min mors bunad. Min er mulig å passe.
Har ikke tro på raske løsninger men jeg må ned 3-4 kg på en måned.

Noen som vil komme med råd og evnt en kostplan?

Er noe desperat nå.

Miriam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo! Har 8-10 kg som sitter som spikret men nå skal de av. Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 13:09   #2
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Må gå ned noen få kilo litt fort!

Sitat:

Spiser ikke smør eller eller annet fett.

Første steg; øke fett!?

Prøv å skrive inn et par eksempler på hvordan en dag kan se ut, kostmessig...

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 13:12   #3
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Må gå ned noen få kilo litt fort!

øke med fettet?
gerd har to ukeplaner på journalen sin ( første perioden hennes) bare ett tips altså

Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 13:27   #4
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Må gå ned noen få kilo litt fort!

Hvis det er lindberg du følger skal du vel i utgangspunktet ikke øke alt for mye på fettet.... Kjøp "Endelig Slank" og følg menyplanen der

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 13:28   #5
Miriam
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2004
Innlegg: 138
Miriam har en fantastisk aura rundt segMiriam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Må gå ned noen få kilo litt fort!

Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.

Første steg; øke fett!?

Prøv å skrive inn et par eksempler på hvordan en dag kan se ut, kostmessig...


Starter ofte dagen med havregrøt laget på vann i microen og spedd ut med litt lett mellk. Litt fruktose i. Eller 1 grovt rugbrød/skive med makrellfilet eller skinke på.

Lunsj: Omelett, salat eller ei skive rugbrød med pålegg.

Middag: Enten fisk, kjøtt med salt/grønnnsaker og nå spiser jeg litt potet som jeg bør kutte ut.
Aldri fett til maten.
I dag skal vi ha wook med kylling. Bruker rapsolje i pannen.

Kveld: Rugskive med pålegg.

Mellomåltider: Litt nøtter, youplait, frukt. mørk sjokolade

Miriam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo! Har 8-10 kg som sitter som spikret men nå skal de av. Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 13:40   #6
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Må gå ned noen få kilo litt fort!

wops!!! beklager virkelig!!! glemte å se kostholdsfilosofien din

Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 13:55   #7
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Må gå ned noen få kilo litt fort!

Fedon sier man skal ha fett tilsvarende en kvart avocado til hvert måltid...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 14:38   #8
Miriam
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2004
Innlegg: 138
Miriam har en fantastisk aura rundt segMiriam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Må gå ned noen få kilo litt fort!

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

wops!!! beklager virkelig!!! glemte å se kostholdsfilosofien din


Halt i orden det
Er akkurat nå fristet til å prøve ketolysekuren for en kort periode.

Miriam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo! Har 8-10 kg som sitter som spikret men nå skal de av. Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 14:39   #9
Miriam
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2004
Innlegg: 138
Miriam har en fantastisk aura rundt segMiriam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Må gå ned noen få kilo litt fort!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Fedon sier man skal ha fett tilsvarende en kvart avocado til hvert måltid...

Skorter nok litt på fettet ja og det er vel grunnen til at det gode kolestrolet mitt HDL nå ligger kun på 0.95 som er under det anbefalte.

Miriam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo! Har 8-10 kg som sitter som spikret men nå skal de av. Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 14:46   #10
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Må gå ned noen få kilo litt fort!

Opprinnelig lagt inn av Miriam, her.

Halt i orden det
Er akkurat nå fristet til å prøve ketolysekuren for en kort periode.

Viss du kjører strengt på med ketolysekuren nå, så tror jeg du har mulighet til å gå ned 3-4 kg på 3-4 uker.. Ingen garanti altså, men det er en stor mulighet for det

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 15:00   #11
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Må gå ned noen få kilo litt fort!

har du lest gerds journal så forstår du litt mer om dette... ho er en prakt eksemplar for en som vil gå på ketolyse!!! ho er så gull verdt

Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 15:02   #12
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Må gå ned noen få kilo litt fort!

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

har du lest gerds journal så forstår du litt mer om dette... ho er en prakt eksemplar for en som vil gå på ketolyse!!! ho er så gull verdt

Takk Tuppen... Kommer snart gjennom datamaskina for å klemme deg!!!

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 15:04   #13
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Må gå ned noen få kilo litt fort!

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Takk Tuppen... Kommer snart gjennom datamaskina for å klemme deg!!!

sier hva jeg mener jeg

Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 15:14   #14
Miriam
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2004
Innlegg: 138
Miriam har en fantastisk aura rundt segMiriam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Må gå ned noen få kilo litt fort!

Har vært å smugkikket på Gerds notater og fått noen tips. Skal lese mere når jeg får tid.

Miriam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo! Har 8-10 kg som sitter som spikret men nå skal de av. Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 15:15   #15
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Må gå ned noen få kilo litt fort!

Kan bare anbefale det som funka for meg:

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=12366&page=2

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 15:16   #16
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Må gå ned noen få kilo litt fort!

Opprinnelig lagt inn av Miriam, her.

Har vært å smugkikket på Gerds notater og fått noen tips. Skal lese mere når jeg får tid.

He he... ja det er en del å lese gjennom der... Rører en del...Ha ha.. Men det er sånn jeg er og det er ikke lavkarboen som har gjort meg slik altså

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 15:19   #17
Miriam
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2004
Innlegg: 138
Miriam har en fantastisk aura rundt segMiriam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Må gå ned noen få kilo litt fort!

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Kan bare anbefale det som funka for meg:

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=12366&page=2

Brukte du ingen form for grønnsaker til?
Er så desperat at dette er jeg villig til å prøve for en kort periode og får å få av halvparten av de 8 kg. Men i utgangspunktet er ikke et kosthold uten grønnt noe for meg.

Vil dette virke godt på meg siden jeg ikke har mere enn 8-10 kg for mye?

Miriam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo! Har 8-10 kg som sitter som spikret men nå skal de av. Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 15:28   #18
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Må gå ned noen få kilo litt fort!

Opprinnelig lagt inn av Miriam, her.

Brukte du ingen form for grønnsaker til?
Er så desperat at dette er jeg villig til å prøve for en kort periode og får å få av halvparten av de 8 kg. Men i utgangspunktet er ikke et kosthold uten grønnt noe for meg.

Vil dette virke godt på meg siden jeg ikke har mere enn 8-10 kg for mye?

Meninga mi, var å følge dette "strenge" kostholdet i kun 14 dager. Men da det funka godt (tok vel av 4 kilo første uka) så fortsatte jeg såpass lenge som jeg gjorde.

Jeg brukte BITTELITT agurk eller kinakål etpar dager i uka. Mens spiser jeg grønt hver dag.

Opplegget jeg holdt på med var bare en fase, en kur. Og jeg har hatt SÅ mye igjen for det i ettertiden!!

Jeg tror absolutt du kan ha hjelp av dette, selv om du bare har 8-10 kilo som skal bort.

Uansett hva du velger, ønsker jeg deg KJEMPEMASSE lykke til!!!

STOR KLEM!!

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 15:38   #19
Miriam
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2004
Innlegg: 138
Miriam har en fantastisk aura rundt segMiriam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Må gå ned noen få kilo litt fort!

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Meninga mi, var å følge dette "strenge" kostholdet i kun 14 dager. Men da det funka godt (tok vel av 4 kilo første uka) så fortsatte jeg såpass lenge som jeg gjorde.

Jeg brukte BITTELITT agurk eller kinakål etpar dager i uka. Mens spiser jeg grønt hver dag.

Opplegget jeg holdt på med var bare en fase, en kur. Og jeg har hatt SÅ mye igjen for det i ettertiden!!

Jeg tror absolutt du kan ha hjelp av dette, selv om du bare har 8-10 kilo som skal bort.

Uansett hva du velger, ønsker jeg deg KJEMPEMASSE lykke til!!!

STOR KLEM!!

Tusen tusen takk. Starter i morgen.
Trenger virkelig en kick start og er forberedt på å bruke lengre tid på de siste 5 kiloene. Om jeg så klarer å ta av 3 så vil det hjelpe på humøret.

Skal holde konfirmasjon for min datter i neste måned og i juni skal jeg i jubileum for vi som gikk på videregående/gymnas. Noen kilo av hjelper litt på selvtilliten.

Miriam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo! Har 8-10 kg som sitter som spikret men nå skal de av. Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 15:41   #20
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Må gå ned noen få kilo litt fort!

Opprinnelig lagt inn av Miriam, her.

Tusen tusen takk. Starter i morgen.
Trenger virkelig en kick start og er forberedt på å bruke lengre tid på de siste 5 kiloene. Om jeg så klarer å ta av 3 så vil det hjelpe på humøret.

Skal holde konfirmasjon for min datter i neste måned og i juni skal jeg i jubileum for vi som gikk på videregående/gymnas. Noen kilo av hjelper litt på selvtilliten.

Noen kilo av, hjelper MASSE på selvtilliten!!

Hold meg oppdatert davel (og spør dersom du lurer på noe) Nok engang: LYKKE LYKKE TIL!!!

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 15:43   #21
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Må gå ned noen få kilo litt fort!

Husk å drikke masse vann... Det hjelper på forbrenningen

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 15:45   #22
Miriam
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2004
Innlegg: 138
Miriam har en fantastisk aura rundt segMiriam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Må gå ned noen få kilo litt fort!

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Noen kilo av, hjelper MASSE på selvtilliten!!

Hold meg oppdatert davel (og spør dersom du lurer på noe) Nok engang: LYKKE LYKKE TIL!!!


Det skal jeg og igjen tusen takk.

Miriam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo! Har 8-10 kg som sitter som spikret men nå skal de av. Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 15:46   #23
Miriam
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2004
Innlegg: 138
Miriam har en fantastisk aura rundt segMiriam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Må gå ned noen få kilo litt fort!

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Husk å drikke masse vann... Det hjelper på forbrenningen


Takk. Er flink der og går alltid med ei vannflaske.

Hva med rødvin er det lov å drikke litt vin? Et glass i ny og ne?

Miriam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo! Har 8-10 kg som sitter som spikret men nå skal de av. Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 16:00   #24
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Må gå ned noen få kilo litt fort!

Opprinnelig lagt inn av Miriam, her.

Hva med rødvin er det lov å drikke litt vin? Et glass i ny og ne?

Det er lov, men da går du ikke ned de ønskede kiloene så fort. Kroppen forbrenner visst alkoholen før andre ting, og jeg har erfart at vektnedgangen stopper ved inntak av vin, og bruker noen dager på å komme i gang igjen...nesten hele uka

Råd: La vinen være i en periode....

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 16:08   #25
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Må gå ned noen få kilo litt fort!

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Det er lov, men da går du ikke ned de ønskede kiloene så fort. Kroppen forbrenner visst alkoholen før andre ting, og jeg har erfart at vektnedgangen stopper ved inntak av vin, og bruker noen dager på å komme i gang igjen...nesten hele uka

Råd: La vinen være i en periode....

ikke bare det.... den går rett i blodet!! så ikke undervurder alkoholen når du går på lavkarbo!

Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dere som har gått ned mange kg, skriv deres slankehistorie her! Iset Lavkarbo generelt 235 23-06-15 21:42
Noen som kan hjelpe meg litt? (broccoli) Enrica Lavkarbo generelt 5 10-07-06 04:13
Spis deg ned i vekt - Sten Sture Skaldeman Nille Lavkarbobøker 9 04-02-06 16:24
Noen som gidder å sende meg litt motivasjon? Iset Lavkarbo generelt 38 02-11-05 20:12
Haster litt. Kan noen hjelpe meg med karbotelling? Iset Atkins kosthold 4 12-04-04 13:29


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no