Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Oppdaget intoleranse ved innføring av matvarer etter induksjon?

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-08-10, 23:15   #1
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Oppdaget intoleranse ved innføring av matvarer etter induksjon?

Jeg reagerte kraftig på uskyldige små epler,jeg. Fikk diare.
Synes det er så snodig å reagere på noe så naturlig som epler av alle ting, derfor spør jeg om flere har opplevd det samme.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 09:20   #2
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Oppdaget intoleranse ved innføring av matvarer etter induksjon?

Jepp! Reagerte enormt på kjøpebrød med amylase (hurtiggjær). Magen ble helt hysterisk. Bare kjip "5,90kr" kneipp som ikke hadde amylase på supern.

Det skal påpekes at mine vektoppganger er relatert til fødsel og at jeg utenom fødsel og amming (går ikke opp i svsk, faktisk) holder vekta greit. Etter fødsel får jeg ulvehunger aldeles og spiser som en tenåringsgutt. Derfor forsøktes det å innføre brød etter kuren. Gikk DÅRLIG. Tok over et halvt år etter avsluttet kur før jeg kunne spise "gode" brød.

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Atkins etter 2 uker: induksjon eller vedvarende? frkprym Atkins kosthold 4 25-11-09 14:30
Sverige- hva bør jeg se etter av matvarer? Majja Ketolysekuren 25 27-05-09 19:44
Feilen oppdaget Grovsnus Spis deg ned i vekt med Skaldeman 39 19-12-08 14:23
Tillatte matvarer på Atkins Induksjon! HP Induksjonen 0 25-02-04 21:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no