Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hva er deres god natta-rituale!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-09-04, 13:02   #1
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk
Wink

Hva er deres god natta-rituale!

Hos oss MÅ vi si: "Natta, ses i morra, sov godt!" til onga når de får nattaklemmen. Hvis vi for eksempel sier "Natta, sov godt, ses i morra!" blir det irrettesettelser, gitt...hi..hi
I tillegg skal den ene ha en klem + et kyss på munnen og den andre krever en klem og et kyss på kinnet. Dette er av mamma. Med pappa er det bare klemming.


Hva er dere NØDT til å si hver kveld til onga?

Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 22-09-04, 13:09   #2
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Mine har flyttet ut for en mannsalder siden, men når de bodde hjemme så var det det samme omtrent til de flyttet ut.

To jenter og en gutt ...
Det vanlige var:

Natta pus, eller natta vennen også klemmmmm og Sov godt. Og natta gutt. Sov godt. Så "suma" "gutten" og jeg litt

Hvis de kom hjem etter at jeg/vi hadde lagt meg/oss, så kom de gjerne inn på soverommet og klemte eller klappet meg på kinnet og viska : Sov godt da, mamman. Da visste de at jeg hørte dem og var trygg

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 23-09-04, 16:05   #3
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Trøtting

Så koselig !!! Særlig at det vanker klemmer selv når de blir større. Og morsomt å høre hva andre har som rutiner. For jeg er 100% sikker på at vi alle forskjellige natta-rutiner og at onga forlanger den samme setningen kveld etter kveld, år etter år.

(Jeg skjønte ikke "suma", men jeg er altså veldig trøtt og treg og lite energisk i dag...)

Har tenkt å begynne på min MUP, men det har ikke blitt noe ennå...


Ha en varm og trivelig kveld!
marianne

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 23-09-04, 19:46   #4
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av marianne


(Jeg skjønte ikke "suma", men jeg er altså veldig trøtt og treg og lite energisk i dag...)

Å sume...det var det vi begynte med nettersom han vokste til og egentlig ville ha litt kos og kroppskontakt alikevel fra en mamma...elller eldre søstre. Du har sett de stoooooore japanske bryterne...de sumer. Holder rundt verndre og vugger frem og tilbake, løfter og bærer og... ja i det heletatt ..... Skjønner? Mange måter å kose litt på skjønner du...Vi gjør det enda. rett som det er når han kommer at han må løfte litt på mamman sin Jeg er 158 og han 190 , så du kan jo se det for deg

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 23-09-04, 20:49   #5
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk




Kult uttrykk! Herlig greie! Sume!


Ha en koselig kveld!
Sume fra marianne

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 24-09-04, 00:25   #6
seagirl
Medlem
 
seagirl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Alder: 53
Innlegg: 100
seagirl er en juvelseagirl er en juvelseagirl er en juvel

Mine 2 flotte jenter, 4 og 11,5 år

Go natt(gullungen svarer det samme), glad i deg(gulllun.....), sove godt(gullungen svar,.....), sees i morgen(gullungen....), godnatt min skatt sov godt i natt...(gullungen svarer - igjen)
JA - vi sier alt dette - hver kveld Og nåde meg hvis jeg hopper over noe
Barna og pappan sier "bare natta" og glad i deg, sees i morgen
I tillegg kommer klemmekos Deilig slutt på dagen for barna

__________________
Seagirl
seagirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ?????? Svar med sitat
Gammel 24-09-04, 00:32   #7
melene
Medlem
 
melene sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Rogaland
Alder: 59
Innlegg: 127
melene har en fantastisk aura rundt segmelene har en fantastisk aura rundt seg

Hos oss er det bare "god natt, sov godt" til jentene, som gir oss en god klem og kyss på kinnet samtidig. Tenåringsgutten får de samme ordene, men UÆRK , ingen klem!

Kjekt at 10-åringens klemmer nå innvilges oss igjen, da hun var sju var klemmer og susser på kinnet helt UÆRK

__________________


melene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: SBD Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no