Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Starter du på slanking i januar

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-01-08, 22:02   #1
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Starter du på slanking i januar

Hei
Er du fersking i slankeverdenen? eller skal du slanke deg på nytt, fordi vi har gått inn i et nytt år.? Uansett bør du gjøre litt for å øke sjansene for å lykkes.
Lag et motivasjonshefte. Der skriver du opp minst 5 gode grunner til at du skal gå ned i vekt.
På forsiden av heftet fester du et billede av deg i ditt mest avslørende antrekk- "til skrekk og advarsel".
Underveis skriver du ned positive opplevelser, ikke bare vektkurven som du også bør lage. Og mål hofte mage og bryst med faste mellomrom. Ikke så få opplever at vekten står stille en periode, men klærne blir løsere. Det betyr man forbrenner fett og bygger muskler en stund.
Noter når du kom i den bukse du ikke har vært i siden 1997. Noter omgivelsenes positive tilbakemeldinger. Gjør opp status en gang i uken eller hver 14. dag. Skriv hvordan du har det både med hensyn til humør, energi og generell velvære.
Lag gjerne en fotodokumentasjon (se litt rundt her i forumet, så finner du eksempler på før- og etterbilleder) det virker sterkt motiverende.
Alt dette vil være god støtte og motiverende for deg når det innimellom butter litt imot eller hvis vekten stopper opp en stund.
Jeg ønsker oss alle lykke til.
Vennlig Hilsen
Torkil


Sist redigert av Torkil : 06-01-08 kl 12:33.
Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 03-01-08, 22:04   #2
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Starter du på slanking i januar

Jeg skal verken starte på nytt eller for første gang,
for jeg fortsetter i god gammel gange!!

Men jeg ville bare ønske deg RIKTIG GODT NYTT ÅR Torkil!!

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 03-01-08, 22:31   #3
sjokoman
Medlem
 
sjokoman sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: rogaland
Alder: 52
Innlegg: 349
sjokoman har en fantastisk aura rundt segsjokoman har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter du på slanking i januar

Jeg har tatt bilde, men tørr ikke vise dem her ennå.......

sjokoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-01-08, 23:33   #4
Mrs B
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 53
Innlegg: 1
Mrs B er på en erverdig vei
Thumbs up

Man blir jo så motivert her!!

Heia,
Takk for tipsen. Jeg er helt ny her og jeg må bare si at jeg blir sååå motivert av å lese på disse sidene!!!! Alle er så positive og man ser at det er mange som lykkets.

Jeg har for mange år siden testet Atkins med god effekt under induksjonsfasen. Men det var vanskelig å få tak i kosttilskudd og sticks som måler ketoner i urin. Uten dette var det vanskelig å holde motivasjonen oppe. Sen ble jeg mere opptatt av mitt odontologiske doktorgrads arbeide og barn enn av slanking. Men nå, med disputasen i boks og en solid karriære foran meg, er jeg klar til å kvitte meg med alle overflødige kilo. Jeg veit jo av erfaring at dette faktisk fungerer!!

Min motivasjon kom plutselig tilbake for to dager siden etter at jeg helt tilfeldig oppdaget www.ketolyse.no! Her var det jo mulig å få tak i alt jeg tidligere ikke lykkets å finne. Venter nå spent på bok og tilbehør. Har reden startet med å fjerne karbohydratene i maten og jeg merker en stor forskjell. Energien er på tur tilbake inn i kroppen og jeg føler meg friskere!
Er spent på å få sjekket hvis jeg er i ketose.

Klem fra
Mrs B

Mrs B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-01-08, 23:59   #5
Trolla
Medlem
 
Trolla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 55
Innlegg: 81
Trolla er på en erverdig vei

Sv: Starter du på slanking i januar

Godt nytt år til deg også Torkil.

Jeg har jo allerede tatt nærmere 11 kilo med ketolysekuren sammenlagt har jeg gått ned 20 kilo. Så gikk min drøm i oppfullelse og jeg ble operert. bukplastikk operasjon.

Nå skal jeg igang igjen, og ta de siste 10 kiloene før jeg når match vekt.
Jeg er så glad for at jeg fant denne siden og denne metoden å gå ned på. Det har fungert perfekt for meg og jeg har funnet tilbake livsgleden igjen og er for første gang på mange mange år fornøyd med meg selv igjen.

__________________


Trolla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 03:00   #6
Anti
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2006
Hvor: Trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 12
Anti er på en erverdig vei

Sv: Starter du på slanking i januar

Hei alle sammen og godt nytt år.

Jeg starter heller ikke på nytt i morgen (selv om det kanskje føles slik de første dagene), men gleder meg til å komme igang igjen etter jul. Har endelig fått tømt huset for sirupskaka og sjokoladen som forårsaket min julesprekk. Men dette var mer eller mindre planlagt.

Gleder meg til å komme igang igjen og ikke føle den samme mettheten som jeg har følt mer eller mindre hele jula. Føles som om tarmene har vært fulle hele tiden... Altså veldig oppblåst.

Tommelen opp og positive tanker til alle som har kommet igang allerede

Anti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 23:12   #7
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Starter du på slanking i januar

Hei og godt nytt år!!

Samboeren min og jeg starter i løpet av januar. Gleder meg til å komme i bedre form, og ikke minst til å klare å se meg i speilet uten å bli kvalm..

Har ikke helt bestem meg, om det blir Lindberg eller Ketolyse, men tror det blir sistnevnte. Noen som vet om man får tak i boken på Meny Kaldbakken??

//Lisbeth

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 17:08   #8
Kvark
Juniormedlem
 
Kvark sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Alder: 63
Innlegg: 44
Kvark er på en erverdig vei

Sv: Starter du på slanking i januar

Jeg vil ønske deg ett riktig godt nyttår Torkil.
Vil også takke deg for ketolysekuren som jeg startet på 30 Oktober, det er første gang jeg slanker meg, og har til nå tatt av 10 kg, det er helt fantastisk morro og få kommentarer fra folk rundt meg (ang vekta, ikke fult så gøy lenger med de samme kommentarene rundt lunchbordet).
Har faktisk greid å holde meg i ketose hele jula, selv om jeg har drukket noen rignes og spist rømmegrøt.
Takk igjen.

__________________

[/url]
Kvark er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 12:31   #9
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Starter du på slanking i januar

Hei
Jeg har nettopp sendt en ny pakke mad produkter til MENY Kalbakken. De bestilte bøker sist, men ikke denne gang, det tolker jeg slik at de har noen igjenn.
Lykke til
Torkil

Opprinnelig lagt inn av Lisbeth, her.

Hei og godt nytt år!!

Samboeren min og jeg starter i løpet av januar. Gleder meg til å komme i bedre form, og ikke minst til å klare å se meg i speilet uten å bli kvalm..

Har ikke helt bestem meg, om det blir Lindberg eller Ketolyse, men tror det blir sistnevnte. Noen som vet om man får tak i boken på Meny Kaldbakken??

//Lisbeth

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 12:50   #10
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Starter du på slanking i januar

Godt nytt år Torkil og takk fo rflott tråd du har laga! Svært gode råd! Jeg angrer som en hund på at jeg ikke tok bilder som viste elendet på en skikkelig måte før jeg starta. De hadde vært fine å ha nå

best ehilsne BIB som fortsetter på veien

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 13:01   #11
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Sv: Starter du på slanking i januar

Tusen takk Torkil, for kloke råd! Er er det ikke noe problem med å få dokumentert elendigheta i form av fotografier. Har nokså mange avslørende grusomme fæle fotoer å ta av fra julen.

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 13:39   #12
sma
Seniormedlem
 
sma sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Sverige
Alder: 45
Innlegg: 949
sma er en juvelsma er en juvelsma er en juvel

Sv: Starter du på slanking i januar

Dette var en god ide Torkil!
Det skal jeg jammen gjøre.

__________________
sma når målet......til slutt....
Min Journal

sma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert 08.02.2011 Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 15:22   #13
KW87
Medlem
 
KW87 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Nordland
Alder: 36
Innlegg: 220
KW87 er på en erverdig vei

Sv: Starter du på slanking i januar

Godt nyttår Torkil

Ja,jeg må få tatt førbilder! Det er viktig!
Nå begynner jeg å glede meg til å komme i gang
Tro så fint det skal bli om jeg kan gå i bikini i sommer uten og føle meg max uvel! :drømme:

__________________
Oppstart 5.jan.10
-8,5kg
KW87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 16:04   #14
Agurk
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2005
Innlegg: 126
Agurk er på en erverdig vei

Sv: Starter du på slanking i januar

Godt nytt år til dere alle.

Jeg startet på katolysekuren rett før jul, men på grunn av 1 mnd på reise ble det ikke så lett å gjøre alt riktig. Ble nok mer generell lavkarbokost på meg de ukene. Startet på Ketolyse igjen nå, og ser allerede resultater. Dette fungerer virkelig for meg. Etter at jeg fant et ketolysebrød jeg kunne bake, ble livet litt lettere, også på reise. Godt å kunne spise en skive i ny og ne uten å bli oppblåst og uvel.

Lykke til alle sammen!

__________________





Agurk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 01:20   #15
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Starter du på slanking i januar

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Hei
Jeg har nettopp sendt en ny pakke mad produkter til MENY Kalbakken. De bestilte bøker sist, men ikke denne gang, det tolker jeg slik at de har noen igjenn.
Lykke til
Torkil

De hadde alt jeg trengte der; alle vitaminene, soyaprotein, bakemix, ketolysestix og boka De hadde DVD'n også, men tror jeg satser på nettkurset

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 04:07   #16
Brimstone
Seniormedlem
 
Brimstone sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 767
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Sv: Starter du på slanking i januar

Godt Nytt År Torkil

Og Lisbeth... er avataren din en Rottievalp?

__________________
Det er min legg, og jeg driter når jeg vil!
Brimstone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman light Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 06:41   #17
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Starter du på slanking i januar

Opprinnelig lagt inn av Brimstone, her.


Og Lisbeth... er avataren din en Rottievalp?

Ja men hun er ikke like liten og søt lenger nå..eller søt er hun jo fremdeles, selvom hun har blitt ett år

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 16:12   #18
cindy
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 37
Innlegg: 9
cindy er på en erverdig vei

Sv: Starter du på slanking i januar

hei. får jeg tak i noe av dine produkter på meny i sandefjord?

__________________


cindy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 08:58   #19
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Starter du på slanking i januar

ei
Se forhandlerliste øverst i forumet
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 16:26   #20
nejnotb
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oppland/Valdres
Innlegg: 1
nejnotb er på en erverdig vei

Sv: Starter du på slanking i januar

Hei, jeg startet på ketolysekuren i starten av januar. Har gått greit, men vekta synest jeg går tregt nedover. Noen cm har blitt borte rundt magen da. Vet jeg drikker for lite vann, drikker pepsimax heller, men lurer på om det faktisk stopper vektnedgangen. Har rundt 20 kg jeg skulle ha blitt kvitt.

nejnotb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 16:29   #21
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Starter du på slanking i januar

Opprinnelig lagt inn av nejnotb, her.

Hei, jeg startet på ketolysekuren i starten av januar. Har gått greit, men vekta synest jeg går tregt nedover. Noen cm har blitt borte rundt magen da. Vet jeg drikker for lite vann, drikker pepsimax heller, men lurer på om det faktisk stopper vektnedgangen. Har rundt 20 kg jeg skulle ha blitt kvitt.

Ja det kan være årsaken.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mat for oss som starter NILLING i morgen tullann Ketolysekuren 60 19-09-07 10:40
Starter på mandag ... Mjaa74 Ketolysekuren 6 06-08-07 21:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no