Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Var det reaksjon på karber tro?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-11-09, 23:42   #1
Serenio
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 143
Serenio er på en erverdig vei

Var det reaksjon på karber tro?

Jeg har klart meg rimelig lavkarbo (uten å telle, men har gått ned 12 kg på litt over 2 mnd). På lørdag var vi på julebord, og vi fikk så å si BARE karber i alt, til og med i vinen. Så det var liksom ingen vei utenom enn å spise litt av det, men porsjonene var fancy og små og jeg var sulten da jeg dro hjem. Vi drakk litt mer vin og spist litt feta og oliven da vi kom hjem, men jeg følte meg ok. Men jeg våknet kl 06 og måtte styrte på do og kaste opp. Er det en "normal" reaksjon på karber når man har levd lenge på lite av det?

Serenio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert (DS i 2003) men vil gjerne leve LCHF Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 06:32   #2
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Var det reaksjon på karber tro?

Jeg opplevde det samme en av de første gangene jeg sprakk på karber sammen med vin. Umulig å vite om det var karbene eller vinen. Jeg pleier aldri å kaste opp dagen etter selv etter heftig vininntak. Kanskje det er en kombinasjon? Man tåler jo også ganske mye mindre alkohol om man er i ketose.

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 11:25   #3
Serenio
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 143
Serenio er på en erverdig vei

Sv: Var det reaksjon på karber tro?

Jaja, hva det enn var, så er det i hvertfall borte, og jeg er tilbake på den rene sti!

Serenio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert (DS i 2003) men vil gjerne leve LCHF Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 13:56   #4
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Var det reaksjon på karber tro?

Jeg blir sånn om jeg drikker drinker med sprit i når jeg er på lavkarbo. Irish coffe blandt annet er en sikker "vinner"

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvorfor så annerledes reaksjon i runde 2? Budeia Ketolysekuren 2 10-03-09 13:59
Må man opp i 15-20 karber? IAIA Ketolysekuren 5 28-01-09 20:40
Reaksjon i halsen etter Cola light? Pocahontas Ketolysekuren 7 13-07-08 20:10
Karber i egg? Adriane Lavkarbo generelt 3 30-03-08 22:56
Hjerteklapp - angst eller kroppslig reaksjon på kostholdsendring? guro_no Ketolysekuren 9 21-05-07 00:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no