Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Fersk

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-09-10, 22:17   #1
fancyface84
Nytt Medlem
 
fancyface84 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 2
fancyface84 er på en erverdig vei
Question

Fersk

hei
jeg startet på atkins diett program i dag, men er tøft kjenner jeg på hodet og er svimmel.
Noen som har noen råd angående min første fase

fancyface84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 22:24   #2
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: fersk

Har ikke selv noen erfaring med Atkins, men du opplever symptomer som de fleste av oss som følger en variant av lavkarbo har gjort.
Drikk mye vann, og så ville jeg vel unngått de helt store fysiske anstrengelsene i oppstarten.
Ønsker deg lykke til med dietten

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 20:51   #3
Wannabislim
Juniormedlem
 
Wannabislim sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 13
Wannabislim er på en erverdig vei
Cool

Sv: Fersk

Hei, jeg har holdt på i knappe to uker nå og har slitt litt med hodepine enkelte dager, men det har gått over når jeg har gjort helt tradisjonelle ting som gå en tur i frisk luft og drikke masse vann.... Men jeg har begynt å ta kosttilskudd med magnesium og kosttilskudd med kalium (kjøpt på apoteket) og etter det har jeg faktisk ikke merket noe mer til det

Jeg tror noe av det viktigste er å drikke MYE! jevnt gjennom hele dagen. Selv drikker jeg vann med isbiter, hvit, grønn og sort te og litt kaffe. Ja, da, det sies overalt at man ikke skal drikke koffein, men ingen har klart å gi meg noe godt svar på det unntatt at man kan få søtsug av koffein. Det gjør ikke jeg så derfor fortsetter jeg å nyte et par kopper kaffe om dagen.... Lykke til du også, vi får bakke hverandre! Ha en fin kveld

__________________


Motivasjonen på topp - karbonivå på bånn
Wannabislim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Atkinsinspirert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fersk ingefær meksiko Spørsmål og svar 3 18-04-09 17:47


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no