Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Nytt tall på vekten!!

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-10-10, 10:32   #1
wollafruen
Medlem
 
wollafruen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 39
Innlegg: 382
wollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snill

Nytt tall på vekten!!

I dag lyste 64-tallet til meg! 64!!!!!!!!!!!! (...riktignok 64.9....)

Ååh! Jeg er nærme målet! Det går tregt nå på slutten, men jeg har goood tid! Har vel brukt drøye tre måneder på de siste to kiloene, kan godt bruke fram til jul på de siste halvannen. Gjør meg ingenting! Lavkarbomat funker fantastisk for meg. Jeg har det så bra!

Måtte bare si det

__________________
2018: Ned 5-10 kg etter sykdomsperiode. (Tidligere vekttap: 21 kg i perioden 2007-2010)
wollafruen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo 70-5-25 Svar med sitat
Gammel 10-10-10, 10:39   #2
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Nytt tall på vekten!!

gratulerer, er en hærlig følelese å komme i mål

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 10-10-10, 10:49   #3
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Nytt tall på vekten!!

Grattis!! Så flink du er!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 10-10-10, 11:46   #4
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Nytt tall på vekten!!

Så flott !!Du har vært kjempe flink
Gratulerer så masse med flott nedgang.Det må være herlig å snart ha nådd målet.

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-10-10, 12:53   #5
mamz
Medlem
 
mamz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 310
mamz er på en erverdig vei

Sv: Nytt tall på vekten!!

Kjempebra er nok en herlig følelse tenker jeg.....du er veldig flink

mamz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 10:15   #6
Happyman
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 1
Happyman er på en erverdig vei
Smile

Sv: Nytt tall på vekten!!

Jeg fikk også i forgårs et nytt tall på vekta, 89,6. Det må være 15 år siden sist. Jeg har gått ned snart 27kg. 85 er målet og det nærmer seg faretruende. Begynner nesten grue meg, da jeg trives utrolig bra med lavkarbo. Alt er veldig bra, blitt kvitt tennisalbue som ikke ville slippe taket, fiser nesten aldri, sover godt, målbevisst, kvitt mange vonde tanker, energi til tusen.
Hva gjør man når man har oppnådd målet? Vil jo ikke bli avhengig av karber/gotteri igjen

Happyman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 10:45   #7
Matglad
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 307
Matglad har en fantastisk aura rundt segMatglad har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nytt tall på vekten!!

Opprinnelig lagt inn av wollafruen, her.

I dag lyste 64-tallet til meg! 64!!!!!!!!!!!! (...riktignok 64.9....)

Ååh! Jeg er nærme målet! Det går tregt nå på slutten, men jeg har goood tid! Har vel brukt drøye tre måneder på de siste to kiloene, kan godt bruke fram til jul på de siste halvannen. Gjør meg ingenting! Lavkarbomat funker fantastisk for meg. Jeg har det så bra!

Måtte bare si det

Gratulerer så masse woaafruen, flink har du vært. Deilig å endelig komme så nære målet. Så flott å høre at du er så tålmodig med disse siste kiloene. Det er vel ikke helt uvanlig at de siste kiloene sitter litt hardere, og krever mer tålmodighet.

Lykke til med siste innspurt

__________________



Blitt ketolikk
Matglad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose/LCHF Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 10:48   #8
dumidalia
Medlem
 
dumidalia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 223
dumidalia er på en erverdig vei

Sv: Nytt tall på vekten!!

Gratulerer! Og så flink du har vært (og er) som til tross for at det ikke går superfort, holder ut. Det ser man jo at lønner seg, nå er du snart ferdig

__________________
På vei mot bedre helse og et lettere liv



dumidalia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 10:49   #9
Matglad
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 307
Matglad har en fantastisk aura rundt segMatglad har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nytt tall på vekten!!

Opprinnelig lagt inn av Happyman, her.

Jeg fikk også i forgårs et nytt tall på vekta, 89,6. Det må være 15 år siden sist. Jeg har gått ned snart 27kg. 85 er målet og det nærmer seg faretruende. Begynner nesten grue meg, da jeg trives utrolig bra med lavkarbo. Alt er veldig bra, blitt kvitt tennisalbue som ikke ville slippe taket, fiser nesten aldri, sover godt, målbevisst, kvitt mange vonde tanker, energi til tusen.
Hva gjør man når man har oppnådd målet? Vil jo ikke bli avhengig av karber/gotteri igjen

Gratulerer med flott vektnedgang. Jeg tenker at det er jo ikke noe å grue seg til at du oppnår ønskevekten. Hvorfor skal du slutte med lavkarbo selvom du oppnår vekten du ønsker. Hvis du ønsker å beholde vekten, kan det til og med være lurt å fortsette med lavkarbo .

Lavkarbo er en livsstil som er naturlig kost for oss mennesker. Så jeg skal aldri tilbake med høykarbo. En ting er vektnedgang, og en annen ting er jo alle helsegevinstene med lavkarbo. Og de skriver du jo noe om selv også. Det finnes tråder her inne som sier noe om stabiliering. Noen øker litt i karber, men å gå tilbake til "gammelt" kosthold er neppe noen god ide.

Lykke til videre.

__________________



Blitt ketolikk
Matglad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose/LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Moro med tall Chunky Lavkarbo generelt 14 09-03-11 15:37
Hva skjer'a? (spørsmål ang Tanita-tall) KrissiFontaine Lavkarbo generelt 4 16-10-07 14:17
Forklar meg... om GI-tall Ulvemor Lavkarbo generelt 4 05-05-06 00:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no