Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

Lavkarbo pizza (2)

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-04-11, 08:19   #1
Makronella
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 143
Makronella har en fantastisk aura rundt segMakronella har en fantastisk aura rundt seg

Lavkarbo pizza (2)

Leste hos Fridaat hun hadde hatt pizza og fikk skikkelig lyst på pizza lenge siden sist. Hadde tenkt prøve hennes oppskrift men når jeg starter ser jeg at jeg ikke har nok av det jeg trenger så må lage en variant med annet i. Jeg har tidligere laget denne men i dag blir det enda en variant
130 gram sesamfrø
3 egg
1 dl fløte
1 ss fiberhusk
1 dl bakepro (Fortsatt ikke enig med meg selv om jeg liker dette men det må jo brukes )
Blande sammen -smøre utover bakepapirkledd stekeplate. Stek ca 10 min v 250 grader



Etter bunnen er stekt fyller jeg på det jeg vil ha -Jeg bruker først tomatpurre, oregano litt ost, godst med spekeskinke litt tomater og rikelig ost på toppen. Stekes v 225 grader til osten er lett gylden.




Klar for steking



Ferdig stekt med litt babysaltat og noen dråper olje dryppet over


Også denne bunnen er et greit alternativ, det blir ikke som en sprø hvetebunn men som Frida sier, det er det nok ikke noe som blir, må nok bare leve med det. Så lenge vi kan finne greie erstatninger går det jo

__________________

Makronella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Oppskrift på lavkarbo-pizza jackymor Middag 21 17-01-14 22:28
Oppskrift på pizza etter lavkarbo? setima Spørsmål om matvarer og oppskrifter 2 06-05-11 09:01
OE Pizza med kun 11 gr karbo for en normalt stor pizza! Ziggy Optimal Ernæring 42 02-09-10 11:33
lavkarbo pizza pazuza Spørsmål om matvarer og oppskrifter 0 20-07-08 18:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no