Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Septemberskravletråden for 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-09-10, 22:18   #151
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Septemberskravletråden for 30+

Opprinnelig lagt inn av Mankell, her.

Er det noen som har forslag til andre frokoster?

ja, "noen": http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=2494

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 22:24   #152
Biggirl
Medlem
 
Biggirl sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Nordvestlandet
Alder: 38
Innlegg: 63
Biggirl er på en erverdig vei
Wink

Sv: Septemberskravletråden for 30+

Heisann, slenger meg inn på diskusjonstråden jeg også!
kjekt å se at det er mange her som nærmer seg målene sine, det er jammen inspirerende å se!

jeg gikk veldig lei av egg i forrige omgang av lavkarbo (2006-07), men jeg har oppdaget den geniale eggemelken som jeg fant oppskrift på her inne. i dag fikk jeg til den perfekte blandingen for min smak. da får jeg faktisk i meg nesten 3 egg, litt fløte og mye smør, uten at det smaker egg og mye smør, hehe. genialt!

nå skal jeg planlegge morgendagens mat før jeg finner loppekassa. Ciao

__________________




Livsstilsbloggen min
Biggirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 09:16   #153
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Septemberskravletråden for 30+

Må bare få sagt det, etter gårsdagens veiing er jeg nå offisielt normalvektig! Bare et par kilo til nå så er jeg helt ferdig! Så kommer den vanskeligste jobben da, å holde vekten. Helt surrealistisk at jeg har gått ned 36 kg siden jeg startet.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 13:10   #154
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Septemberskravletråden for 30+

Gratulerer Christine, fantastisk bra!

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 14:09   #155
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Septemberskravletråden for 30+

Opprinnelig lagt inn av christine76, her.

Må bare få sagt det, etter gårsdagens veiing er jeg nå offisielt normalvektig! Bare et par kilo til nå så er jeg helt ferdig! Så kommer den vanskeligste jobben da, å holde vekten. Helt surrealistisk at jeg har gått ned 36 kg siden jeg startet.


Gratulerer så utrolig mye! Du har vært skikkelig flink har du! Håper ikke dette betyr at du forlater oss i 30+ da..

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 14:46   #156
Catalina79
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre.
Alder: 44
Innlegg: 222
Catalina79 er på en erverdig vei

Sv: Septemberskravletråden for 30+

Opprinnelig lagt inn av christine76, her.

Må bare få sagt det, etter gårsdagens veiing er jeg nå offisielt normalvektig! Bare et par kilo til nå så er jeg helt ferdig! Så kommer den vanskeligste jobben da, å holde vekten. Helt surrealistisk at jeg har gått ned 36 kg siden jeg startet.

GRATULERER!!! Du har gjort en kjempejobb. Og du klarer å holde vekten, bare ha troa på deg selv. Masse lykke til.

Signerer vaskeklut, og håper du ikke forlater oss.

__________________

Startet på lavkarbo/ketolyse 8 juli. Over på vedlikehold 23 sep frem til mai/juni. Håper jeg.
Catalina79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg? Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 18:26   #157
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Septemberskravletråden for 30+

Opprinnelig lagt inn av christine76, her.

Må bare få sagt det, etter gårsdagens veiing er jeg nå offisielt normalvektig! Bare et par kilo til nå så er jeg helt ferdig! Så kommer den vanskeligste jobben da, å holde vekten. Helt surrealistisk at jeg har gått ned 36 kg siden jeg startet.

Så herlig - gratulere

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 19:09   #158
Biggirl
Medlem
 
Biggirl sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Nordvestlandet
Alder: 38
Innlegg: 63
Biggirl er på en erverdig vei

Sv: Septemberskravletråden for 30+

Gratulerer Christine!! det er en super milepæl altså!! håper du forteller oss hvordan det er å holde vekten, hvordan det føles å være "på den andre siden", hehe.

__________________




Livsstilsbloggen min
Biggirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 19:47   #159
Mankell
Medlem
 
Mankell sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 146
Mankell er på en erverdig vei

Sv: Septemberskravletråden for 30+

Gratulerer Christine! Så flink du har vært. Hvor lang tid har det tatt for deg?
Lykke til videre.

__________________


Mankell er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert LCHF Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 20:19   #160
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Septemberskravletråden for 30+

Takk for gratulasjoner!

Nå er jeg jo ikke helt ferdig enda, har noen kilo igjen å gå ned. Men sånn ut over det så kunne det ikke ramle meg inn å forlate dere her inne. Det er jo dere jeg synes jeg hører sammen med, og dere som forstår hvordan det er. Kanskje om et par år så er jeg slank oppe i hodet og føler det annerledes, men nå er det dere her inne som jobber med de samme tingene som meg som jeg føler jeg hører til med.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 20:24   #161
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Septemberskravletråden for 30+

Opprinnelig lagt inn av Mankell, her.

Gratulerer Christine! Så flink du har vært. Hvor lang tid har det tatt for deg?
Lykke til videre.

Det har tatt meg seks og en halv måned å gå ned de 36 kiloene. Men jeg har gått på pulver store deler av tiden da. Lavkarbomat virker visst mer stabiliserende enn slankende på meg. Men det er jo greit, det er det jeg kommer til å trenge fremover.

Jeg gruer meg forresten veldig til alt maset fra folk rundt meg kommer til å komme, om at nå kan jeg jo spise ditt og datt for nå slanker jeg meg ikke mer. Har prøvd å forklare at lavkarbo er en varig livsstilsendring, men det synker visst ikke inn.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 20:50   #162
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Septemberskravletråden for 30+

Christine76: Da sier du at de kan passe sine egne saker

Jeg orker aldri høre på maset til folk.
"Når skal du begynne å spise normalt igjen da?"
"Aldri."
"ALDRI??"
"Nei, hvorfor skal jeg begynne å spise det som gjorde at jeg ble feit i utgangspunktet? Da blir jeg jo bare feit igjen da."
"Men... Brød og sjokolade og... og.."
"Du kan godt spise det du, spis så mye du vil, men klag ikke til meg om/når du blir feit!"



....


__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 21:02   #163
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Septemberskravletråden for 30+

Det var et bra svar vaskeklut

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 22:10   #164
Catalina79
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre.
Alder: 44
Innlegg: 222
Catalina79 er på en erverdig vei

Sv: Septemberskravletråden for 30+

Hva gjør dere på ikveld da?

Her er det rolig og stille, blir snart å finne puta. De siste nettene har vært urolige, med tilsvarende lite og ingenting søvn.

__________________

Startet på lavkarbo/ketolyse 8 juli. Over på vedlikehold 23 sep frem til mai/juni. Håper jeg.
Catalina79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg? Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 22:16   #165
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Septemberskravletråden for 30+

Sløver i sofa'n og prøver å bli kvitt den vedvarende hodepinen.
Blir nok senga på meg snart

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 22:22   #166
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Septemberskravletråden for 30+

Jeg føler jeg er flink (for en gangs skyld)
Jeg har vaska badet, og nå leser jeg kunsthistorie. Leser om egyptisk kunst nå Er pensum, jeg har ikke veldig spesielle hobbyer :P

Har kokt et par egg jeg skal spise nå straks og

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 22:25   #167
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Septemberskravletråden for 30+

Jeg har stort sett sittet med PCen og forumert. Og så har jeg rocket med rockeringen i 20 min og så ryddet litt. Nå er det nok på tide å finne sengen snart, for det er en ny dag i morgen og jeg må gjøre ungene klar til barnehage alene.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 23:46   #168
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Septemberskravletråden for 30+

Gratulerer Christine! Kjempeflink har du vært!

Jeg brygger på noe, en forkjølelse antar jeg. Skal ha mesteparten av morgendagen fri, men har sagt jeg skal komme innom for å ta meg av ting som jeg har avtalt med kunder å gjøre fredag. Noe som gjør at jeg føler meg ganske så flink. Jeg har gomla en halv pakke med Ricola halsdrops uten sukker; noe som har gjort magen litt ustabil. Haha, burde visst at det kom til å skje.

SÅ, hadde jeg kjempelyst på noe varmt og litt lettfordøyelig i kveld. Det endte opp med noe jeg syns var svingodt! Picnicskinke i biter, ost i biter (eventuelt revet), fløte, brokkoli, pepper og ketchup. Ha ost, fløte og pepper i en kasserolle og varm opp. Sleng oppi picnicskinka og la de kose seg sammen. Kok opp vann med salt i til brokkolien og når brokkolien har fått et oppkok så kutter du den i biter og slenger oppi sammen med fløten. Jeg er ketchupoman, så hadde en dæsj med sukkerfri ketchup oppi og rørte godt rundt. Kjempeenkelt og veldig godt! Kan umulig være mye karber i? Picnicskinka er på 1 gram kh, ost er vel bortimot ingenting, brukte ca 1,5 dl med kremfløte, og 3 store brokkolibuketter. Jeg har uansett god samvittighet Og et mulig tips til dere andre der ute!

Skal snart køye jeg også, "MÅ" bare se litt mer One Tree Hill...

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 10:34   #169
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 53
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Septemberskravletråden for 30+

Opprinnelig lagt inn av christine76, her.

Må bare få sagt det, etter gårsdagens veiing er jeg nå offisielt normalvektig! Bare et par kilo til nå så er jeg helt ferdig! Så kommer den vanskeligste jobben da, å holde vekten. Helt surrealistisk at jeg har gått ned 36 kg siden jeg startet.

((((( GRATULERER))))) Så morro at du nærmer deg målet. Samme her og snart skal jeg ut å kjøpe nye klær. Det blir bonusen min etter å ha klart å komme meg ned til normalvekt.
Du er nok ikke alene om å tenke på jobben som nå ligger foran oss. Men jeg skal klore meg fast her inne enda ett år til, tenker jeg. Og sette meg en max grense på vektoppgang til: 2 KG (julen? )

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 12:00   #170
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Septemberskravletråden for 30+

Jeg kjøper visst oftere og oftere nye klær nå. Men endelige belønningen er en solid shoppingrunde i London i november
Jeg har også satt meg en grense, når jeg først er ferdig nå så skal jeg ikke over 70 kg igjen, da må jeg gjøre noe med en gang.

Jeg har tatt en utrolig vanskelig telefonsamtale i dag som jeg har gruet meg til og hatt vondt i magen for i et par uker. Utrolig lettet. Og så ser det ut til at jeg skal få meg ny jobb på nyåret.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 17:30   #171
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 53
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Septemberskravletråden for 30+

Opprinnelig lagt inn av christine76, her.

Jeg kjøper visst oftere og oftere nye klær nå. Men endelige belønningen er en solid shoppingrunde i London i november
Jeg har også satt meg en grense, når jeg først er ferdig nå så skal jeg ikke over 70 kg igjen, da må jeg gjøre noe med en gang.

Det er morsomt å kjøpe nye klær nå, men jeg har ikke hatt tid pga jobben. Men snart er overtidsjobbingen over for i år - og da skal jeg ut på SHOPPING!

Opprinnelig lagt inn av christine76, her.

Jeg har tatt en utrolig vanskelig telefonsamtale i dag som jeg har gruet meg til og hatt vondt i magen for i et par uker. Utrolig lettet. Og så ser det ut til at jeg skal få meg ny jobb på nyåret.

GRATULERE!
og en god klem for at du har hatt det så vondt i det siste

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 18:12   #172
Titania
Medlem
 
Titania sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 119
Titania er ny på veien

Sv: Septemberskravletråden for 30+

Har kjøpt meg vaffeljern i dag . Noen som har et tips til en god lavkarbo oppskrift ?

__________________


Titania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 18:37   #173
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Septemberskravletråden for 30+

Opprinnelig lagt inn av Titania, her.

Har kjøpt meg vaffeljern i dag . Noen som har et tips til en god lavkarbo oppskrift ?

Jeg digger disse; Nannahs gode vafler

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 18:48   #174
Titania
Medlem
 
Titania sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 119
Titania er ny på veien

Sv: Septemberskravletråden for 30+

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Jeg digger disse; Nannahs gode vafler


Røra står i kjøleskapet klar for steking !

PS ! den smakte fortreffelig også uten å steke den ;-)

__________________



Sist redigert av Titania : 24-09-10 kl 19:16.
Titania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 25-09-10, 21:12   #175
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Septemberskravletråden for 30+

Opprinnelig lagt inn av christine76, her.

Må bare få sagt det, etter gårsdagens veiing er jeg nå offisielt normalvektig! Bare et par kilo til nå så er jeg helt ferdig! Så kommer den vanskeligste jobben da, å holde vekten. Helt surrealistisk at jeg har gått ned 36 kg siden jeg startet.

Gratulerer, håper du klarer å stabilisere vekta der du vil. Jeg har og tatt av 36 kg, men jeg har ennå 30 til å ta av. Så jeg blir nok hengene her inne lenge ennå.

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar

Emneord
30+, september


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no