Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Sprekk

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-04-09, 13:25   #1
sara
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 143
sara er på en erverdig vei

Sprekk

Hei, da var det påske ja... Jeg hadde bursdag og hadde planlagt å sprekke denne ene dagen, da jeg ELSKER kolibriegg, hehe. Denne ene dagen med sprekk har nå blitt til 3 dager med FLERE kolibriegg, sjokolade i ENORME mengder, potetgull, nugatti osv... Oida. Søtsuget bare eksploderte da jeg først fikk smaken på det! ÅÅÅÅÅÅhhh, blir så sur på meg selv!!! Hvorfor gjør jeg det!?!? Jeg hadde vært så flink, og manglet bare 1 kilo på å nå målet mitt. Veide meg i dag morges, og gått opp 2,5 kg... DET kan da ikke stemme, må være noe med tarminnhold/væskebalanse her?!

Jeg har opprettholdt treningsrutinen min på tross av fråtsingen, gått lange turer, trent styrke og drukket masse vann. Det må da telle noe det også, vel? (Hehe, klamrer meg desperat til håpet.)

Kan noen værsåsnill si at de kiloene på vekta er noe annet enn fett?!
Og hvordan kan jeg enklest mulig få overflødig væske ut av kroppen igjen? Jeg skal i bryllup om 2 uker og NEKTER å ha ødelagt all jobben jeg har lagt ned i dette de siste månedene....

sara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 14:54   #2
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Sprekk!!!

De kiloene er garantert bare vann, man går ikke opp 2.5kg fett på 3 dager, det går ikke.
Og ja, har man først sprukket, da er det lett å bare spise mere og mere fordi blodsukkeret er helt på utur.

Da deg noen dager med kun litt salat, kjøtt og masse fett og spis deg mett hele tiden. Da vil nok søtsuget forsvinne rimelig fort. Så lenge du er mett på fett, så vil ofte søtsuget holde seg borte fordi blodsukkeret holder seg stabilt.

Lykke til!

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 17:53   #3
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Sprekk

Tror nok det bare er vann ja.....de renner nok av deg i løpet av kort tid skal du se.....

Jeg hadde også en sprekk i påsken - jeg spiste Lasagne her på lørdag. Gud så godt det var! Min første lasagne på 6 mnd.... Erstattet melken med fløte og da ble den bare enda bedre.
Datt ut av ketose så nå er jeg spent på hvor lang tid det tar å "dette inn" igjen...

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 13:24   #4
sara
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 143
sara er på en erverdig vei

Sv: Sprekk

Takk for beroligende tilbakemeldinger

Imorgen begynner det vanlige livet igjen med jobb, regelmessige måltider og ikke minst åpent treningssenter, og da håper og tror jeg rutinene faller på plass igjen.
Skal prøve å mane fram denne ekle følelsen jeg har nå, neste gang jeg føler behov for å sprekke! Definitivt ikke verdt det!

Nyt siste påskefridag

sara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 11:03   #5
Camz
Medlem
 
Camz sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 136
Camz er på en erverdig vei

Sv: Sprekk

Hehe, kjenner meg igjen her Har hatt plamlagt smell en gang og et par "utekvelder" hvor jeg ufrivillig har detti ut av ketosen. Men det er ikke noe annet å gjøre enn å bite tenna samen å gå på med tjoret mot nok en gang

__________________



Delmål 1: 70 kg - oppnådd 25.05.2010
Delmål 2: 65 kg Delmål 3: 60 kg
Camz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse igjen :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sprekk! trude.lutt Dr Lindbergs 1 30-04-08 18:25
Sprekk Viclin Fase I 1 15-06-07 02:02
sprekk..... snippi Ketolysekuren 4 29-01-06 10:52
Sprekk NettaMamma Induksjonen 4 16-12-04 19:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no