Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Atkins-bar på ketolyse?

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-03-11, 15:26   #76
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Atkins-bar på ketolyse?

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Husker du hvor mye karbohydrater det er i tyrkisk youghert?

Den jeg kjøper på innvandrerbutikken har 3,5g pr 100g, den som finnes på vanlige matbutikker har rundt 5g.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-03-11, 15:42   #77
Snorkfroken76
Medlem
 
Snorkfroken76 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 308
Snorkfroken76 er på en erverdig vei

Sv: Atkins-bar på ketolyse?

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Bestill heller fra iHerb.com. MYE billigere....
Jeg prøver å spise de barene med minst karber - om de så heter decadense eller advantage......

OK! Takk for tips!

__________________
Snorkfroken76
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wpQb1pE/]

Mål til 17.mai!:
Snorkfroken76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman/LCHF Svar med sitat
Gammel 27-03-11, 22:32   #78
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Atkins-bar på ketolyse?

snorkfrøken ! De har dem på Sunkost til kr 22, -

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-03-11, 22:37   #79
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Atkins-bar på ketolyse?

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

snorkfrøken ! De har dem på Sunkost til kr 22, -

Man kan bestille flere slag over nettet også. Men jeg kommer ikke på nettadressen!!! Noen som husker? En norsk side!

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 09:40   #80
Snorkfroken76
Medlem
 
Snorkfroken76 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 308
Snorkfroken76 er på en erverdig vei

Sv: Atkins-bar på ketolyse?

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Man kan bestille flere slag over nettet også. Men jeg kommer ikke på nettadressen!!! Noen som husker? En norsk side!

Ok takK! Fant ikke de crisp melkesjokoladene på iherb.com, kun måltidsbarene, men mulig de var utsolgt eller no`? Topp om noen har adressen til en norsk side også Får en eske med noen andre varer fra spisdegslank.no i morgen, men det er for dyrt å kjøpe kun disse derifra så greit å ha et annet sted å handle Jeg har bestilt noen minipizzaer derifra. Bruker lite brødsubstitutter nå i vektreduksjonsfasen, men det er godt en gang i blandt, og disse er virkelig gode! Bedre å ta en sånn enn å gå på en karbosmell..

__________________
Snorkfroken76
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wpQb1pE/]

Mål til 17.mai!:
Snorkfroken76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman/LCHF Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 09:58   #81
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Atkins-bar på ketolyse?

Opprinnelig lagt inn av Snorkfroken76, her.

Ok takK! Fant ikke de crisp melkesjokoladene på iherb.com, kun måltidsbarene, men mulig de var utsolgt eller no`? Topp om noen har adressen til en norsk side også Får en eske med noen andre varer fra spisdegslank.no i morgen, men det er for dyrt å kjøpe kun disse derifra så greit å ha et annet sted å handle Jeg har bestilt noen minipizzaer derifra. Bruker lite brødsubstitutter nå i vektreduksjonsfasen, men det er godt en gang i blandt, og disse er virkelig gode! Bedre å ta en sånn enn å gå på en karbosmell..

Ja jeg har blant annet et svært påske egg å fylle opp til gubben, som også går på ketolyse, å da må jeg finne noen gode alternativer... Det var ikke spis deg slank om jeg husker korrekt... Men jeg tror kanskje siden begynte på k, søren at jeg ikke husker det! De hadde utrolig mye godt der!

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 20:52   #82
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Atkins-bar på ketolyse?

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Men jeg tror kanskje siden begynte på k, søren at jeg ikke husker det! De hadde utrolig mye godt der!

Kinsarvik.no?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 20:56   #83
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Atkins-bar på ketolyse?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Kinsarvik.no?

TUSEN TAKK! Snille du!

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 17:34   #84
Snorkfroken76
Medlem
 
Snorkfroken76 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 308
Snorkfroken76 er på en erverdig vei

Sv: Atkins-bar på ketolyse?

Takk ja!

__________________
Snorkfroken76
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wpQb1pE/]

Mål til 17.mai!:
Snorkfroken76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman/LCHF Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 11:04   #85
lille_trille
Seniormedlem
 
lille_trille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.568
lille_trille er ny på veien
Talking

Sv: Atkins-bar på ketolyse?

Har hatt treg mage/forstoppelse i flere dager nå. Tok meg en Atkinsbar (min aller første), og jaggu....... Farlig/ulovlig/ikke lurt eller what ever. Det funka iallefall på magen.

__________________


lille_trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Forskjellen på ketolyse og atkins dolcevita78 Ketolysekuren 144 22-11-15 08:37
Atkins-barer på ketolyse? Kanonada Ketolysekuren 15 08-09-10 23:32
Fedon vs Ketolyse vs Atkins osv ... Forvirra! Joika Generell ernæringsdebatt 4 13-05-08 23:19
Ketolyse og Atkins sma Ketolysekuren 3 27-04-07 00:33
Atkins eller Ketolyse? Merete A Lavkarbo generelt 2 22-06-06 23:17


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no