Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

The Sims 2 (filmer og bilder!!)

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-10-05, 10:13   #1
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

The Sims 2 (filmer og bilder!!)

Her fant jeg noen godsaker for dere som er interessert i info om Sims 2! Jeg har ikke fått spilt det ennå siden pcen vår er for dårlig, men jeg har ønsket meg det helt siden lenge før det kom.

Her er videoer, disse MÅÅ dere se, det er jo helt utrolig:

http://media.pc.ign.com/media/564/564180/vids_1.html

Her er over 300 bilder!!!!!

http://media.pc.ign.com/media/564/564180/imgs_1.html

Tenk det, du lager altså en familie og flytter dem inn i et hus du selv har designet ned til minste detalj (ALT, selve bygget, tapeter, gulvbelegg, vinduer, dører, hage, møbler, osv osv). Så skal du styre personenes hverdag. De kan venner og uvenner, slåss og elske, bli gravide og føde barn, barna vokser opp og får selv barn mens du blir gammel og til slutt dør, du skal finne jobber til dem og sørge for at de går på do og dusjer og spiser og lærer seg mer og mer kunnskap, samt holder på vennskapene sine (du kan gå på besøk eller invitere selv til besøk, og holde fester osv).

Jeg vil spille!!!!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 02-10-05, 10:37   #2
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Iset

Her fant jeg noen godsaker for dere som er interessert i info om Sims 2! Jeg har ikke fått spilt det ennå siden pcen vår er for dårlig, men jeg har ønsket meg det helt siden lenge før det kom.

Her er videoer, disse MÅÅ dere se, det er jo helt utrolig:

http://media.pc.ign.com/media/564/564180/vids_1.html

Her er over 300 bilder!!!!!

http://media.pc.ign.com/media/564/564180/imgs_1.html

Tenk det, du lager altså en familie og flytter dem inn i et hus du selv har designet ned til minste detalj (ALT, selve bygget, tapeter, gulvbelegg, vinduer, dører, hage, møbler, osv osv). Så skal du styre personenes hverdag. De kan venner og uvenner, slåss og elske, bli gravide og føde barn, barna vokser opp og får selv barn mens du blir gammel og til slutt dør, du skal finne jobber til dem og sørge for at de går på do og dusjer og spiser og lærer seg mer og mer kunnskap, samt holder på vennskapene sine (du kan gå på besøk eller invitere selv til besøk, og holde fester osv).

Jeg vil spille!!!!

Sims 2 er farlig, først begynner å spille det så spiller man og spiller man. nå har det jo kommet 2 ekstrapakker og.. tenkte jeg skulle installere de en dag og teste de ut..

men akkurat nå holder jeg på med zoo tacoon, der man lager dyrehage, passer på dyrene. og så får de barn og så kan man adoptere vekk barna osv.

men her er noen bilder av sims jeg har tatt

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-10-05, 11:44   #3
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 45
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

og jeg som syntes "vanlig Sims" var morro... jeg vil også ha Sims2...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Angående bilder og andre vedlegg! HP Informasjon 7 30-08-04 18:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no