Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Splenda

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-04-06, 15:55   #1
Heiko
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 47
Heiko er på en erverdig vei

Splenda

Hei alle sammen! Jeg og en kollega sitter på jobb i dag og lurer veldig på hvor dere her i forumet kjøper Splenda hen? Kollegaen min har sendt mail til de i Statene, og har ikke fått noe svar på hvor hun kan få kjøpt dette hen? Kan noen av dere her hjelpe oss litt på vei??? Vi takker begge på forhånd for svar!

Heiko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 18-04-06, 18:20   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Splenda

Jeg har en bror som tar med hver gang han er hjemom. Han bor i USA og kjøper det der. Ellers har jeg kjøpt via www.atkins.com, men nå har de bare Atkins produkter der. Spledna USA sender kun innen USA dessverre.

Har også kjøpt i England når jeg har vært på ferie der. De hadde på ASDA og Boots og til og med kolonialen på hjørnet.

Kan sikkert kjøpe over nettet, men jeg vet ikke hvem som har det lenger. Butikkene jeg pleide å bruke har lite utvalg nå syns jeg.

Du kan kanskje prøve å ringe eller faxe til Tate & Lyle som står for salget i Europa ?


SPLENDA® Sucralose

Tate & Lyle
Sales for Benelux, FR, Scandinavia
Burchstraat 10

Aalst B-9300
Belgium
Phone 1: +32 (0) 53 73 33 33
Fax 1: +32 (0) 53 73 30 33

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 22-05-06, 14:12   #3
Heiko
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 47
Heiko er på en erverdig vei

Sv: Splenda

Takker for svar, men nå kan vi alle glede oss over at det er å finne i norske butikker! Er det noen i Mossedistriktet som har funnet det noe sted her ennå?
Pleier å være kjap på å se det, men ikke ennå...

Heiko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 22-05-06, 15:16   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Splenda

Alle MENY butikker skal ha det iallefall. Min har ikke fått enda, men det kommer....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 22-05-06, 15:49   #5
Stikka
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2006
Innlegg: 1
Stikka er på en erverdig vei

Sv: Splenda

Så Splenda i en Kiwibutikk heromdagen. Så da har det ihvertfall kommet til Norge

Stikka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: TBN Svar med sitat
Gammel 22-05-06, 15:50   #6
Heiko
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 47
Heiko er på en erverdig vei

Sv: Splenda

Hørte kollegen min sjekka Ica i Moss, og der hadde det ikke kommet ennå... Men det er nok som du sier, at det kommer etterhvert.
Bor du i Bergen, eller roter jeg nå? Mener å huske at jeg har lest det ett sted her inne...

Heiko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 22-05-06, 15:53   #7
Heiko
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 47
Heiko er på en erverdig vei

Sv: Splenda

I en Kiwi? Jøss, hvor i landet bor du da? Her i området, har de ikke Atkins-barer engang! Og de er jo oppe til 23.00 hver dag!

Heiko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 24-05-06, 08:28   #8
snoopygirl
Seniormedlem
 
snoopygirl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 56
Innlegg: 1.821
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

Sv: Splenda

så de hadde splenda på kiwi her i går også....og det er jo helt utrolig til å være her kan man si...

__________________
snoopygirl

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-05-06, 09:29   #9
Heiko
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 47
Heiko er på en erverdig vei

Sv: Splenda

Nå i går kveld, så jeg at de hadde fått inn Splenda på Spar-butikken i Våler også! Ikke dårlig.... Kostet ikke all verden heller! Tror det var 39,90,- for pakken...?

Heiko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Søtningsmiddelet Splenda HildePåSlankern Ketolysekuren 11 12-08-10 08:08
Splenda Juli-jente Lavkarbo generelt 10 09-03-06 23:57
splenda bare*mej Atkins kosthold 3 07-02-05 19:12
Nå har jeg splenda for et år Iset Lavkarbo generelt 1 06-08-04 18:16
Splenda Nille Lavkarbo generelt 3 22-05-04 12:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no