Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Julebrus

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-11-05, 12:48   #26
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Julebrus

Opprinnelig lagt inn av Iset

Det virker som om landet er delt på midten, oppe er julebrusen brun, nede er den rød.

Og til høyre er den brun

Bare det ikke er rød-grønn så er det greit for meg ......

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 10-11-05, 14:00   #27
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Julebrus

Opprinnelig lagt inn av nøtta

hva står den flasken på ? henger den i luften

jeg skjønner fortsatt ikke dette jeg .... er det ingen andre som har sett det ?

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 10-11-05, 14:06   #28
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Julebrus

Opprinnelig lagt inn av nøtta

jeg skjønner fortsatt ikke dette jeg .... er det ingen andre som har sett det ?

den står på et glassbord. helt sikkert.

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 10-11-05, 16:32   #29
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Julebrus

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

den står på et glassbord. helt sikkert.

nei da hadde vi jo sett kanten .... eller kanskje ikke hm....

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 10-11-05, 16:36   #30
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Julebrus

Bilde er tatt på hvit bakgrunn og lagt til oppå et annet bilde lett å se når man ser resten av bildene der bildet kommer fra..

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-11-05, 16:37   #31
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Julebrus

Vist det ikke er 3d animert da *lese alt før hun sier noe*

Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-11-05, 16:47   #32
des65
Seniormedlem
 
des65 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Langt nord
Alder: 58
Innlegg: 601
des65 er virkelig snilldes65 er virkelig snilldes65 er virkelig snilldes65 er virkelig snill

Sv: Julebrus

Her lengst oppe i nord skal den også være rød, rød er jo julen farve *hihi* Må dra å se etter den Simbabrusen, slik at gubben i allefall kan legge fra seg de julebrusene/eventyrflaskene.

__________________
Hilsen des65

1.delmål (under 100) nådd: 20.10.05
2.delmål (under 90) nådd: 23.01.06

3.delmål (under 80) nådd: Skal nåes før 1.juni 2006!!
des65 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg tror jeg... Svar med sitat
Gammel 10-11-05, 16:59   #33
Mum 4 2
Seniormedlem
 
Mum 4 2 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 53
Innlegg: 2.021
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Sv: Julebrus

Opprinnelig lagt inn av nomma

Er så enig med jeef den beste julebrusen er brun og kommer fra Dahls Bryggerier.. Og det tror jeg alle trøndere og nordlenninger er enige i..

Men i år har det kommet en god erstattning.. nemlig Simba's sukkerfrie julebrus..som har blitt nevnt før.. den smakte helt fortreffelig med tanke på at den er uten sukker.. ikke så kvalmende som mye av de andre sortene...
Jula er reddet.. hi-hi...

100 % enig med både deg og jeef.

__________________
Hilsen Mamma for 2
Nesten i mål.
Mum 4 2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-11-05, 18:28   #34
dolphy
Medlem
 
dolphy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 39
Innlegg: 284
dolphy har en fantastisk aura rundt segdolphy har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julebrus

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro

og den skal drikkes rett fra glassflaska... ikke noe glass eller storflaske her nei.

Det stemmer, må være glassflaske. Bidet jeg la ut bare googl'a jeg For har vært flink å ikke kjøpt noe egen julebrus å ta bilde av enda

Fedonisten; jeg digger i grunn min anonymitet her inne -men ca 3, 4 mil fra Hamar. Er du suuper nysgjerrig kanskje jeg forteller deg det

__________________
Alt som ikke dreper gjør deg sterkere!
dolphy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Blodtypedietten/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-11-05, 19:57   #35
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Julebrus

Den ekteste julebrusen er den som kommer fra Hamar!

HAMAR JULEBRUS ER BEST - INGEN PROTEST!

(mofe smaka i går selges på ica her nam kjempenam? )

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 10-11-05, 19:58   #36
dolphy
Medlem
 
dolphy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 39
Innlegg: 284
dolphy har en fantastisk aura rundt segdolphy har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julebrus

mhm!

__________________
Alt som ikke dreper gjør deg sterkere!
dolphy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Blodtypedietten/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-11-05, 19:59   #37
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Julebrus

Opprinnelig lagt inn av mofe

Den ekteste julebrusen er den som kommer fra Hamar!

HAMAR JULEBRUS ER BEST - INGEN PROTEST!

(mofe smaka i går selges på ica her nam kjempenam? )

DEN SOM GÅR I MOT ER EN IDIOT jeg har aldri vært noen julebrusentusiast ......men nå som den finnes i sukkerfri ja da må jeg jo smake

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 10-11-05, 20:01   #38
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Julebrus

Opprinnelig lagt inn av nøtta

DEN SOM GÅR I MOT ER EN IDIOT


__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 10-11-05, 21:46   #39
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Julebrus

Lita: den brusen din er Dahl's bryggeri sin (den vi er såååååååå glade i her i trøndelag, og et stykke nordover) Det er den som må drikkes ut av glassflaska det

Dolphy: den julebrusen "din" så jeg på maxi her om dagen... Men jeg lurer på om det var sånn 1,5 litersflaske?

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 11-11-05, 08:16   #40
Ingebjørg
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2005
Alder: 56
Innlegg: 9
Ingebjørg er ny på veien

Sv: Julebrus

Opprinnelig lagt inn av Iset

Jeef: mente jo ikke deg personlig da. Jeg bare sier sånn generelt at man ikke kan si at den eneste julebrusen er rød eller brun, for det er forskjellig.

Det virker som om landet er delt på midten, oppe er julebrusen brun, nede er den rød.

Å neida. I norges sydligste by er julebrusen definitivt brun, nydelig smak og stapppet med sukker Her er det Egersund mineralvannfabrikk og selvsagt Christiansands bryggeri som scorer høyest. I Sandefjord er den rød.....

Ingebjørg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Snuser på blodtypedietten og ayur veda Svar med sitat
Gammel 11-11-05, 09:51   #41
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Julebrus

Opprinnelig lagt inn av Ingebjørg

Å neida. I norges sydligste by er julebrusen definitivt brun, nydelig smak og stapppet med sukker Her er det Egersund mineralvannfabrikk og selvsagt Christiansands bryggeri som scorer høyest. I Sandefjord er den rød.....

Åh det visste jeg ikke. Da varierer det ganske mye fra sted til sted, uavhengig av hvor i landet det er.
Her i Stavanger/Sandnes er det nesten ingen som har HØRT om brun julebrus engang.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 13-11-05, 21:24   #42
Amica
Seniormedlem
 
Amica sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Innlegg: 2.499
Amica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt likt

Sv: Julebrus

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro

Lita: den brusen din er Dahl's bryggeri sin (den vi er såååååååå glade i her i trøndelag, og et stykke nordover) Det er den som må drikkes ut av glassflaska det

Aha..Ja, jeg er ikke så nøye med hvem som lager ting, eller hvor dem kommer fra, eller merker - synes bare den er så god Jeg er fra Nord, om det hadde noe å si..hehehe..

Kjekt å støtte nærmiljøet da.. Men blir aldri noe julebrus på meg lengre (sniksmakt på flasken til sambo da )

__________________
Vi slanker oss sammen! Hårek og Amicas journal
Styrer litt for meg selv or tida
-
noen kilo lost, noen to go!

Amica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 15-11-05, 20:50   #43
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Julebrus

I Skien har de oransj julebrus...DET er feil det...
-og ja jeg kommer til å drikke litt julebrus i jula. Kan kutte mye med masse karber i ja (godteri og kaker og sånne ting) men ikke julebrusen... men jeg skal begrense det litt da

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 15-11-05, 20:53   #44
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Julebrus

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro

I Skien har de oransj julebrus...DET er feil det...
-og ja jeg kommer til å drikke litt julebrus i jula. Kan kutte mye med masse karber i ja (godteri og kaker og sånne ting) men ikke julebrusen... men jeg skal begrense det litt da

min kjære skien's væring her kaller denne brusen grumsete julebrus uten noen difinert smak,hihi.Han kan ikke huske om den var god eller ikke siden han flyttet til bergen for en del år siden.

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-11-05, 20:56   #45
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Julebrus

Opprinnelig lagt inn av Helene

min kjære skien's væring her kaller denne brusen grumsete julebrus uten noen difinert smak,hihi.Han kan ikke huske om den var god eller ikke siden han flyttet til bergen for en del år siden.

Det er akkurat det samme vennina mi sier om den brusen også... den er oransj, grumsete og har ikke noe definert smak. Men det er vist det som er jul for dem... forstå det den som kan

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 15-11-05, 21:01   #46
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Julebrus

Hehe, mye rart folk definerer med julen. Min kjære spiser heldig vis Pinnekjøtt og drikker rød julebrus. Vokst opp i skien har ikke satt sine spor heldig vis.

Vist ikke vørterøl og sprite blandingen kommer derifra da? jeg er den eneste ved julemiddagen som IKKE drikker dette...

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-11-05, 21:06   #47
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Julebrus

Opprinnelig lagt inn av Helene

Vist ikke vørterøl og sprite blandingen kommer derifra da? jeg er den eneste ved julemiddagen som IKKE drikker dette...

:gah: er det mulig??? hørtes heeeeeeeelt forferdelig ut spør du meg...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 15-11-05, 21:12   #48
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Julebrus

Jeg synest det både ser og lukter ekkelt, har ikke tørt å smake på det. holder meg til brusen jeg

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-11-05, 21:52   #49
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Julebrus

Opprinnelig lagt inn av Helene

Jeg synest det både ser og lukter ekkelt, har ikke tørt å smake på det. holder meg til brusen jeg

sikkert lurt. Folk har så masse tradisjoner i julen, og de er forskjellige fra hus til hus. vi drikker bare normale drikker i allefall

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 18-11-05, 16:13   #50
Mum 4 2
Seniormedlem
 
Mum 4 2 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 53
Innlegg: 2.021
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Sv: Julebrus

Min svigerfamilie drikker ikke vørterøl og sprite, men vørterøl og ingefærøl. Blandet halvt om halvt. Bluææææææææææ! Fryktelig spør du meg. Tenk å ødelegge jula for ingefærølet på den måten. Stakkars.

__________________
Hilsen Mamma for 2
Nesten i mål.
Mum 4 2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert og lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no