Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Bukplastikk?

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-11-07, 21:13   #1
teejay
Juniormedlem
 
teejay sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 50
Innlegg: 13
teejay er på en erverdig vei

Bukplastikk?

Har lest her at noen venter på bukplastikk og Helga, du har blitt operert... Hva skal til for at man kan få det? Jeg har vært over 130 kg som gravid, 97,5kg nå (4 år etter) og SKAL ned til 80 kg. Huden på magen henger som et draperi fra navelen, og det blir mer for hver kg jeg går ned. Noen som vil dele noen erfaringer?

teejay er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse-aktig.... Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 21:47   #2
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Bukplastikk??

en liten tips her :
http://forum.lavkarbo.no/showthread....light=stinasol

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 22:16   #3
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Bukplastikk??

Du må vurderes hos legen din, han kan fortelle deg om du er kvalifisert eller ikke. Jeg skal ha bukplastikk om noen år, må bare presse ut denne ungen og en til først.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 28-11-07, 21:46   #4
teejay
Juniormedlem
 
teejay sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 50
Innlegg: 13
teejay er på en erverdig vei

Sv: Bukplastikk?

Må man være helt "ferdig" med barn før man kan få operasjon?

teejay er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse-aktig.... Svar med sitat
Gammel 28-11-07, 21:53   #5
sjokoman
Medlem
 
sjokoman sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: rogaland
Alder: 52
Innlegg: 349
sjokoman har en fantastisk aura rundt segsjokoman har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bukplastikk?

må være ferdig med barn og BMI må være 27 eller mindre og det må den ha vært i minst 1 år.

sjokoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-11-07, 22:36   #6
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Bukplastikk?

Opprinnelig lagt inn av teejay, her.

Må man være helt "ferdig" med barn før man kan få operasjon?

Du kan få barn etterpå om du vil, men siden magen risikerer å bli (og vil sannsynligvis bli) helt ødelagt igjen etterpå, så vil jeg ikke utsette meg for et slikt operativt inngrep bare for å ødelegge hele greia etter noen år. Så jeg skal absolutt bli helt ferdig med barn først.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 28-11-07, 22:37   #7
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Bukplastikk?

Opprinnelig lagt inn av sjokoman, her.

må være ferdig med barn og BMI må være 27 eller mindre og det må den ha vært i minst 1 år.

Det varierer fra sted til sted, tror jeg. Jeg vet om mange vektopererte som har fått bukplastikk mye tidligere enn det, noen så og si rett etter å ha nådd målvekten sin.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 08:33   #8
sjokoman
Medlem
 
sjokoman sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: rogaland
Alder: 52
Innlegg: 349
sjokoman har en fantastisk aura rundt segsjokoman har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bukplastikk?

Å okei, vet jeg leste det et sted,tror det var i et ukeblad. me de bruker vel sjønn legene. Jeg trenger bukpastikk og min BMI er 28, så jeg kan kasje få likevel.. er sikkert 2-3 kilo som hengr å dingler der....

sjokoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 10:26   #9
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Bukplastikk?

Kan godt hende du får det ja, iallfall her i Rogaland er de ikke så strenge tror jeg. Snakk med legen din, få ham til å sende en henvisning.
Jeg har en BMI på 26 nå (den var på 44 for 10 måneder siden) og skal ikke ned så mye mer, men jeg må få denne og enda en unge først. Lenge å vente, men det er jo verdt det. Hehe.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 11:48   #10
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Bukplastikk?

Opprinnelig lagt inn av sjokoman, her.

må være ferdig med barn og BMI må være 27 eller mindre og det må den ha vært i minst 1 år.

Det varierer ja. Jeg får bukplastikk med en BMI på ca 30 (litt mer også faktisk), og jeg har ikke vært det i minst ett år. Noen kirurger ser heldigvis på kroppsbyggningen. Om jeg har en BMI på 27 eller lavere, så ser jeg nok litt anorektisk ut. En BMI er kun en pekepinn, og passer ikke alltid. Jeg blir litt irritert på den BMI'en av og til jeg da.

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 12:05   #11
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Bukplastikk?

BMI er helt fjernt ja! Det er en god pekepinn når den nærmer seg 35-40 og mer, for da er det som regel alltid snakk om sykelig overvekt uansett. Men når den er under 30 er det fint lite vits i å bruke det, så jeg stusser veldig over at de fremdeles bruker det når det kommer til feks. bukplastikk. Jeg ser best ut med en BMI på 24-25, men da er jeg fremdeles LETT overvektig ifølge BMIen, selv om jeg blir anorektisk om jeg blir tynnere enn det. Fjernt!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 12:37   #12
sjokoman
Medlem
 
sjokoman sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: rogaland
Alder: 52
Innlegg: 349
sjokoman har en fantastisk aura rundt segsjokoman har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bukplastikk?

Jeg har vært til konsultasjon for mange år siden i Sauda sykehus. og da sa legen jeg kunne få dersom jeg slanket meg... husker ikke hvor mye jeg veide da, men sånn ca 10 kg mer enn nå. Han sa resultatet ble bedre dersom det ikke var for mye fett... Og d
på meg måtte de flytte navelen for å fjerne strekkmerkene(de driter jeg egentlig i) og da måtte de henvise meg til et privat sykehus(klinikk)for de kunne ikke de gjøre(litt rart) vurderer å ringe å høre om tilbudet frotsatt står ved lag.

sjokoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 13:04   #13
Knubbelubba
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 136
Knubbelubba er ny på veien

Sv: Bukplastikk?

Dere burde tenke dere godt om før dere gjennomgår operasjonen. Resultatet, hvis du legger på deg igjen, kan blir ganske stygt, fordi huden mister elastiteten sin. Når man står ser det fint ut og når man setter seg ned vælver magen ut! Det er ikke pent. SÅ OBS! Med en gang vil magen se fin ut etter operasjon, men man bør altså IKKE legge på seg igjen! pluss at stingene rundt navlen kan bli stygge.

Knubbelubba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/blodtypediett Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 13:18   #14
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Bukplastikk?

Jepp, det er derfor jeg skal være ferdig med barn først, dessuten er jeg vektoperert og har en god drahjelp i å ikke legge på meg pga. det. Så det tror jeg nok skal gå helt fint.
Tviler uansett på at magen kan bli styggere etter operasjonen enn det den er nå (når jeg ikke er gravid, nå som gravid er den finere enn noensinne, får bare nyte situasjonen, hehe).

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 14:41   #15
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Bukplastikk?

Opprinnelig lagt inn av Knubbelubba, her.

Dere burde tenke dere godt om før dere gjennomgår operasjonen. Resultatet, hvis du legger på deg igjen, kan blir ganske stygt, fordi huden mister elastiteten sin. Når man står ser det fint ut og når man setter seg ned vælver magen ut! Det er ikke pent. SÅ OBS! Med en gang vil magen se fin ut etter operasjon, men man bør altså IKKE legge på seg igjen! pluss at stingene rundt navlen kan bli stygge.


Jeg gleder meg til operasjon, når resten av kiloene er borte. Det skal bli deilig å få skjært vekk minnene og restene av et liv jeg ikke vil leve mer. Feil mat og mat på feil måte. Det e rhistorie, skal aldri utsette meg selv for noe slikt igjen
Det er selvsagt svært viktig det du sier, og svært riktig

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 15:53   #16
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Bukplastikk?

Opprinnelig lagt inn av Knubbelubba, her.

Dere burde tenke dere godt om før dere gjennomgår operasjonen. Resultatet, hvis du legger på deg igjen, kan blir ganske stygt, fordi huden mister elastiteten sin. Når man står ser det fint ut og når man setter seg ned vælver magen ut! Det er ikke pent. SÅ OBS! Med en gang vil magen se fin ut etter operasjon, men man bør altså IKKE legge på seg igjen! pluss at stingene rundt navlen kan bli stygge.

Det har jeg i bakhodet. Jeg vil IKKE legge på meg igjen etter en slik operasjon, da kan jeg jo ødelegge alt. Men en slik operasjon vil hjelpe utrolig for min selvtillit. Jeg har en flott kropp, om det "fettforkleet" blir borte.

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 19:20   #17
Knubbelubba
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 136
Knubbelubba er ny på veien

Sv: Bukplastikk?

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Det har jeg i bakhodet. Jeg vil IKKE legge på meg igjen etter en slik operasjon, da kan jeg jo ødelegge alt. Men en slik operasjon vil hjelpe utrolig for min selvtillit. Jeg har en flott kropp, om det "fettforkleet" blir borte.

En annen ting er at nervene i magen er ikke som før. Man føler ikke like godt de små deilige "kilene", sånn som en fjær over magen, men får man ett stikk med fingeren rett inn i magen, så kjennes det ille ut. Det merkes veldig godt når en 2-åring prøver å klatre på en ihvertfall.

Knubbelubba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/blodtypediett Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 19:32   #18
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Bukplastikk?

Men nå får man ikke dekket en slik operasjon "bare fordi" heller. De fleste som tar offentlig dekket bukplastikk har faktisk problemer med løshud, såpass at de er skikkelig plaget med det, og da tviler jeg på at noen navle-arr eller ødelagte nerver vil stoppe dem fra å få et nytt liv. Jeg har gått ned 55 kg (60 når jeg skal ta bukplastikken) og vært gravid, og det sier seg selv at jeg virkelig TRENGER en bukplastikk. Jeg orker ikke å leve med en så ødelagt mage.
Noen får nok problemer, men det spørs hvor man får utført inngrepet også. Jeg kjenner 20-25 stykker som har tatt bukplastikk (i vektoperasjonsmiljøet) og alle er strålende fornøyde.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 19:32   #19
teejay
Juniormedlem
 
teejay sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 50
Innlegg: 13
teejay er på en erverdig vei

Sv: Bukplastikk?

Jeg er veldig usikker om jeg er ferdig med barn ennå, pga vanskelig svangerskap og mistet et barn, men jeg har gitt meg selv 2-3 år på å bestemme meg om jeg orker en graviditet til.... jeg får ha bukplastikken tilgode til jeg er helt sikker.

teejay er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse-aktig.... Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 20:45   #20
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Bukplastikk?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Men nå får man ikke dekket en slik operasjon "bare fordi" heller. De fleste som tar offentlig dekket bukplastikk har faktisk problemer med løshud, såpass at de er skikkelig plaget med det, og da tviler jeg på at noen navle-arr eller ødelagte nerver vil stoppe dem fra å få et nytt liv. ....

det er slik jeg tenker. Mamma ber meg droppe det med henvisning til de argumentene/erfaringene som går på nedsatt følsomhet etc, men hva er det (med mindre de bommer noe fryktelig og man får store nerveskader) mot løshud som gir eksem og ikke minst psykiske plager i fht sexliv, alminnelig velvære og frimodighet i fht egen kropp i bred forstand. Jeg har vært 2 utgaver av meg selv i fht det jeg har som målvekt. Det er uaktuelt for meg å drasse på hylsteret til det som er borte. Det er ikke slik at "Ute av syne ute av sinn" jeg vil alltid drasse på minnen om mitt eget misbruk av meg selv. Bellønningen har jeg startet på, den e rfo rresten av livet, og som et lite komma i det hele inngår (håper jeg) "full omsøm" (armer, pupper, lår, bukplastikk).

fra BiB

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 03:35   #21
Sativa
Juniormedlem
 
Sativa sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: på torget
Innlegg: 39
Sativa er på en erverdig vei
Question

Sv: Bukplastikk?

Opprinnelig lagt inn av sjokoman, her.

må være ferdig med barn og BMI må være 27 eller mindre og det må den ha vært i minst 1 år.

Denne regelen er det i så fall mange leger som ikke vet om. I løpet av det siste året har to av mine superslankende venninner operert seg med det samme de nådde målvekten. Og kun den ene er ferdig med barn...

er det forskjell på kriteriene fra f.eks det offentlige og det "semi-offentlige" (eks colosseum)? Begge de jeg nevnte fikk det gjort på colosseum.

Sativa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min egen selvkomponerte lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 03:46   #22
Sativa
Juniormedlem
 
Sativa sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: på torget
Innlegg: 39
Sativa er på en erverdig vei

Sv: Bukplastikk?

Opprinnelig lagt inn av BiB, her.

det er slik jeg tenker. Mamma ber meg droppe det med henvisning til de argumentene/erfaringene som går på nedsatt følsomhet etc, men hva er det (med mindre de bommer noe fryktelig og man får store nerveskader) mot løshud som gir eksem og ikke minst psykiske plager i fht sexliv, alminnelig velvære og frimodighet i fht egen kropp i bred forstand. Jeg har vært 2 utgaver av meg selv i fht det jeg har som målvekt. Det er uaktuelt for meg å drasse på hylsteret til det som er borte. Det er ikke slik at "Ute av syne ute av sinn" jeg vil alltid drasse på minnen om mitt eget misbruk av meg selv. Bellønningen har jeg startet på, den e rfo rresten av livet, og som et lite komma i det hele inngår (håper jeg) "full omsøm" (armer, pupper, lår, bukplastikk).

fra BiB

Dette funderer jeg også på. Man må velge å leve med en bivirkning for å kunne nyte av noe annet positivt. Går gjerne for litt nummen mage jeg, hvis jeg kan ha lekende fritt "samkvem" (knis), med min kjære, naken med lyset på oppå dyna.
Selvtillit er vel et nøkkelord. Mange tar det for gitt, men gud, hvor fantastisk det er å få litt når man ikke har noe fra før.

Også lurer jeg på: Kan man det? Fjerne hud fra armer og lår? Og det blir fint? I så fall er det jo et mirakel. Noen som har link til før etter bilder av noe slikt?
Puppene trenger jeg ikke ta, de er sydd om allerede..... eller de kunne kanskje trengt en service, de mister volum de også nå.....

Sativa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min egen selvkomponerte lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 08:19   #23
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: Bukplastikk?

Jeg fikk uoppfordret beskjed fra legen at jeg får dekket bukplastikk dersom jeg ønsker det. Dette var 2 år etter førstemann ble født, da veide jeg noen kilo mindre enn i dag, men han sa også at jeg absolutt burde være helt ferdig med å få barn. Nå har jeg to, men ønsker sterkt minst en til, så for min del blir det ikke noe hast. Vil være nede i den vekten jeg ønsker før et slikt inngrep også.

Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 08:24   #24
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Bukplastikk?

Opprinnelig lagt inn av Sativa, her.

...Også lurer jeg på: Kan man det? Fjerne hud fra armer og lår? Og det blir fint? I så fall er det jo et mirakel. Noen som har link til før etter bilder av noe slikt?.....

Det kan man, vet ikke om før-etterbilder, men skal gjøre et lite søk.

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 08:39   #25
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Bukplastikk?

Mulig du finner noe her, eller her hadde ikke tid til å finlese.

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vektnedgang etter full bukplastikk? Borealis Generell diskusjon 1 31-07-07 22:02
Om full bukplastikk og ferie … (haster litt!) Borealis Fysisk og mental helse 7 08-06-07 18:30
Bukplastikk? stinasol Spørsmål og svar 71 08-04-07 15:21
Bukplastikk på tirsdag pandalakris Generell diskusjon 13 09-02-05 22:19
Da har jeg fått time til bukplastikk! Kanel Fysisk og mental helse 30 04-10-04 23:16


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no