Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Når folk fjerner oppskriftene sine ...

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-03-08, 10:15   #1
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Når folk fjerner oppskriftene sine ...

så blir jeg litt... ehh... paff og irritert.

det jeg lurer på, er det en mulighet for å ha en regel på dette. Når man legger ut en oppskrift i oppskrift forummet, så kan man ikke fjerne?
Hadde vært så mye bedre at man kunne fjerne nicket sitt isteden?

Forstår at man kan ha lyst til å fjerne private innlegg, men en oppskrift som man i første omgang ønsket å dele... det foratår jeg ikke vitsen med å måtte ta tilbake.

Jeg skal hvertfall blir flink til å quote oppskriftene, for MITT innlegg kan jo ikke andre fjerne

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 10:25   #2
Santa Sofia
Medlem
 
Santa Sofia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Tromsø
Alder: 58
Innlegg: 391
Santa Sofia har en fantastisk aura rundt segSanta Sofia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: når folk fjerner oppskriftene sine..

Hehe...jeg er flink til å lagre aktuelle oppskrifter, så jeg lider ingen nød

Det er også et tips å søke på brukernavn og oppskrift, så finner google det fram igjen (f.eks Moinx vafler) Ikke det at jeg fikk til å lage de da...

__________________
Santa Sofias journal




Start: februar 2008
omstart: 25.01. 2010
Santa Sofia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Starter rolig med moderat lavkarbo etter å ha forsøkt og feilet med ketolyse to ganger! Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 10:34   #3
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: når folk fjerner oppskriftene sine..

nææææ?... kommer vel bare til innlegget... og det er jo da tomt?

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 10:34   #4
Santa Sofia
Medlem
 
Santa Sofia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Tromsø
Alder: 58
Innlegg: 391
Santa Sofia har en fantastisk aura rundt segSanta Sofia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: når folk fjerner oppskriftene sine..

Bruk knappen for hurtigbuffer

__________________
Santa Sofias journal




Start: februar 2008
omstart: 25.01. 2010
Santa Sofia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Starter rolig med moderat lavkarbo etter å ha forsøkt og feilet med ketolyse to ganger! Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 10:34   #5
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: når folk fjerner oppskriftene sine..

Lider forresten ingen nød jeg heller
men JA, jeg syns det er litt.... ... samma det

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 10:35   #6
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: når folk fjerner oppskriftene sine..

Opprinnelig lagt inn av Santa Sofia, her.

Bruk knappen for hurtigbuffer

over min evne

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 11:14   #7
Stupedama
Seniormedlem
 
Stupedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Østlandet
Alder: 56
Innlegg: 677
Stupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt likt

Sv: når folk fjerner oppskriftene sine..

Enig med deg, Distrea. Det er så bra med denne ressursen! Jeg er ny her, men har allerede brukt noen timer på å lete meg gjennom 14-15 siders samtaler for å finne den oppskriften tråden handler om. Men så skjønte jeg at den var borte.

Når jeg klarer å gå ned noe, skal jeg også dele oppskrifter. ( http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=18326)

Men det er vel best å vente til da

Stupedama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindbergish Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 11:15   #8
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: når folk fjerner oppskriftene sine..

Opprinnelig lagt inn av Santa Sofia, her.

Bruk knappen for hurtigbuffer

???????

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 11:18   #9
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: når folk fjerner oppskriftene sine..

Enig med deg. Jeg skjønner ikke vitsen og synes i det hele tatt det er en smule egoistisk. Kunne aldri falt meg inn å fjerne oppskrifter med mindre jeg feks. skulle utgi en kokebok og måtte pga. "copyright" eller noe sånt. Huff.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 11:24   #10
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: når folk fjerner oppskriftene sine..

copyright... er det vel uansett ikke på oppskrifter?... så ikke fjern dine er du snill... hehe

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 11:25   #11
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: når folk fjerner oppskriftene sine..

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

copyright... er det vel uansett ikke på oppskrifter?... så ikke fjern dine er du snill... hehe

Hehe. Nei det er ikke det, men jeg tror man "må" fjerne oppskrifter fra nett om man skal utgi kokebok med de samme oppskriftene, eller? Eller nei, det kan jo ikke stemme for Torkil har jo mange av sine oppskrifter liggende her, tatt rett fra boka. Men så er jo han en spesiell kjernekar da, alt annet enn ego.

Jeg kommer aldri til å fjerne mine, man har da folkeskikk!!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 11:26   #12
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: når folk fjerner oppskriftene sine..

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.


Jeg kommer aldri til å fjerne mine, man har da folkeskikk!!

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 11:34   #13
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: når folk fjerner oppskriftene sine..

da ter jeg det som ett løfte

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 12:55   #14
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: når folk fjerner oppskriftene sine..

flott at du ikke fjerner dine- er avhengig av de!!!!

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 16:21   #15
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: når folk fjerner oppskriftene sine..

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

men jeg tror man "må" fjerne oppskrifter fra nett om man skal utgi kokebok med de samme oppskriftene, eller?

Det er ikke opphavsrett på oppskrifter (dette er sjekket med advokat, spesialist i opphavsrett, og svaret jeg postet var tydeligvis så bra at "noen" tilogmed har kopiert ordlyden min og postet det et annet sted ), så alle som vil kan bruke dem til det de vil. Om noe har lyst til å re-poste oppskrifter som er fjernet herfra er det ikke noe i veien for å gjøre det heller....

MEN det er som sagt sett på som god forumskikk/kotyme å skrive hvor man har funnet oppskrifter om man velger å publisere dem. Og om man vil utgi en oppskriftsbok er det vanlig at man spør den som har postet "originalen" om det er greitt å trykke den i boka, MED henvisning til "forfatter" selvfølgelig. Det er normal høflighet.

.....rett og slett....

Personlig, som Nille, syns jeg et er utrolig barnslig å fjerne oppskriftene sine fordi man av en eller annen grunn ikke vil være med på forumet lenger. Sannsynligvis har man da selv kopiert en del oppskrifter andre har skrevet som man vil fortsette å bruke. Selv har jeg funnet flere av mine oppskrifter andre steder (ordrett gjengitt med mine skrivefeil !) uten at jeg har laget noe bråk om det. Er enig med Distrea, det er litt sånn Tuppen & Lillemor.... og æddabædda ja..... Men jeg syns jo litt synd på folk som føler at de må gjøre slikt da. Man må jo ha veldig store tanker om sitt eget "verk" når man tror man straffer noen ved å ta det vekk..... Det er vel i verste fall et lite irritasjonsmoment for noen få.....


__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 16:36   #16
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: når folk fjerner oppskriftene sine..

kan bare si meg enig.... hadde flere oppskrifter som jeg hadde lagt til som favoritter- men finner de ikke igjen... det er litt synd... for jeg har servert maten til andre også- og de har også bedt om å få oppskriften... menmen...

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 16:49   #17
Pc-snuppa
Medlem
 
Pc-snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus et sted
Alder: 52
Innlegg: 191
Pc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snill

Sv: når folk fjerner oppskriftene sine..

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

så blir jeg litt... ehh... paff og irritert.

det jeg lurer på, er det en mulighet for å ha en regel på dette. Når man legger ut en oppskrift i oppskrift forummet, så kan man ikke fjerne?
Hadde vært så mye bedre at man kunne fjerne nicket sitt isteden?

Forstår at man kan ha lyst til å fjerne private innlegg, men en oppskrift som man i første omgang ønsket å dele... det foratår jeg ikke vitsen med å måtte ta tilbake.

Jeg skal hvertfall blir flink til å quote oppskriftene, for MITT innlegg kan jo ikke andre fjerne

Siden du laget denne også fristet det litt og gjenta noe av det jeg skrev i ditt første innlegg.

Jeg har kommet frem til en bløtkakebunn helt på egen hånd selv, som ikke inneholder nøtter eller mel, og som ikke er omskrevet eller inspirert av andre enn meg selv. Jeg har lagt ut andre ting her også som jeg har hatt, som var mine "hemmeligheter". Men det kunne ikke ramle meg inn for ett sekund og fjerne dem. Dem er jo lagt ut her av min egen frie vilje, slik at mange kan se dem og gjøre bruk av dem og ha glede av dem! Kanskje noen har kopiert den inn på maskinen sin også. Er ikke godt og si hva som er skjedd som gjør at noen fjerner dem. Men de føler nok at oppskriften er DERES, og ingen andres. Men da burde de kanskje ikke lagt dem ut her til og begynne med?? Hva vet jeg...

Det smaker litt barnehage, når noen gjør slikt som og fjerne oppskriftene sine da... Men det er bare min personlige mening, jeg er jo ikke i noen andres sko, så jeg vet ikke hele grunnen

__________________
Hilsen fra mei

Lavkarbo har gitt meg livet tilbake igjen!
Pc-snuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins :-) Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 16:53   #18
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: når folk fjerner oppskriftene sine..

De kan jo i det minste skrive årsaken til at oppskriften er fjernet, i innlegget? DET smaker litt mer folkeskikk, synes jeg, enn å bare fjerne hele greia uten ett ord om hvorfor.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 16:58   #19
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Når folk fjerner oppskriftene sine ...

Hvor er Moinx egentlig?

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 17:03   #20
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Når folk fjerner oppskriftene sine ...

Sikkert på det andre lavkarboforumet jeg ikke vet hva er for noe men bare har hørt rykter om at et par har stukket over på.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 18:02   #21
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Når folk fjerner oppskriftene sine ...

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Sikkert på det andre lavkarboforumet jeg ikke vet hva er for noe men bare har hørt rykter om at et par har stukket over på.

Ok, hold your horses

Majoriteten av "dem" på det andre forumet, de er her også. Begge forum handler om lavkarbo, med litt forskjellig fokus - no big deal.

Det er rom til begge, så jeg tror ikke folk "stikker" av til et av dem. Dessuten, hvorfor i all verden skulle man i så fall slette noe som man har skrevet på det ene eller andre forumet?

Prøver ikke å lage noe bråk, men stusset litt over uttrykksmåten.

God påske alle sammen.

__________________


Sist redigert av Ignite : 22-03-08 kl 18:24.
Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 18:10   #22
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Når folk fjerner oppskriftene sine ...

jeg tenker som så at hvis folk vill sette en del av sporene sine... utslette personlige samtaler... så OK... men når de har startet en tråd, for å dele sin oppskrift, få ris og ros... diskutere den opp og ned i mente, for så å ødelegge heeeele tråden med å fjerne oppskriften det handlet om, ja det er rett og slett smålig! sorry

Det var egentlig ikke oppskriften som var så farlig for meg, men måten det blir gjort. En oppskrift er lissom ikke så personlig at man må ta det vekk syns jeg....

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 18:16   #23
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Når folk fjerner oppskriftene sine ...

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

Det var egentlig ikke oppskriften som var så farlig for meg, men måten det blir gjort. En oppskrift er lissom ikke så personlig at man må ta det vekk syns jeg....

Støttes.

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 18:22   #24
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Når folk fjerner oppskriftene sine ...

bra

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 19:06   #25
Eirian
Medlem
 
Eirian sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 123
Eirian er ny på veien

Re: Sv: når folk fjerner oppskriftene sine..

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

nææææ?... kommer vel bare til innlegget... og det er jo da tomt?

Neida, det ligger der enda, hvis du søker med google på foreks. "moinx vafler lavkarbo" så trykker du på "Cached" nederst der, under teksten hvis du skjønner. Der det står; Cached - Similar Pages - Note this

Da ligger originalen der.
Forøvrig synes jeg også det er barnslig å fjerne oppskrifter slik, særlig fordi det fortsatt ikke er noe problem å finne dem igjen.
Men jeg pleier altså å lagre oppskriftene i oppskriftsmappen på mac-en, for å slippe å lete.

Eirian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, øko, uten tilsetningsstoffer mm. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Stressmestring Summer Artikler 17 05-04-07 00:52
Jeg tror- altså er jeg feit som folk flest Goggen Generell ernæringsdebatt 4 24-09-06 20:14
Naturlige følelser guro Fysisk og mental helse 5 20-03-06 18:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no