Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Bildetråden 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-12-12, 11:06   #1076
Lich
Seniormedlem
 
Lich sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 607
Lich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snill

Sv: Bildetråden 30+

Hei du tøffe jente,aka Nupsida,velkommen tilbake,håper du får mye glede av all god mat og flotte folk som hopper rundt her inne

Lich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 11:27   #1077
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Bildetråden 30+

Signerer både Lich og Anarko. Velkommen tilbake. Har selv tidligere gått opp over 30kg jeg mistet, og vet hvor hardt det er å få motivasjonen og styrken tilbake!

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 11:59   #1078
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Bildetråden 30+

Tusen takk alle sammen! Jeg vet jeg har en kamp foran meg, men med hjelp av forumet, tidligere kunnskap, god mat og støtte ikke minst, skal jeg klare dette en gang for alle!

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 22:01   #1079
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Bildetråden 30+

Jeg husker godt ditt søte ansikt Nupsida, og du er fortsatt like søt!! Jeg syns du er uttrolig tøff som legger ut disse bildene!! Du er jo absolutt ikke alene om å gå opp igjen! Jeg har hørt at nesten alle går opp igjen. Noen mye, andre bare litt. Jeg heier på deg, og jeg håper at du finner en vei som du trives med! Og som du vet, du har jo klart det før, så dette klarer du!! Takk for at du delte, og er enig med Dietta, lurt å bruke dette forumet! Klem til deg!!

__________________

Sist redigert av Marella77 : 19-12-12 kl 22:13.
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 23:01   #1080
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

Jeg har også gått opp 15 av de 32 jeg mistet.. nytt mot du klarer det!

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 23:15   #1081
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Jeg har også gått opp 15 av de 32 jeg mistet.. nytt mot du klarer det!

Heia Senorita!!!

Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 10:44   #1082
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Bildetråden 30+

For noen gode ord dere skriver, blir helt rørt her!
Ja, det var tøft å legge ut bildene, men alle disse positive, motiverende og støttende kommentarene gjør at det var virkelig verdt det!
Sammen står vi sterkere, og sammen skal vi klare det igjen!

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 11:12   #1083
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.198
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Bildetråden 30+

Stå på, dette klarer du! Utrolig at du har gått opp så mye på så kort tid da, nesten en kilo i uken! Men det er vel noe i det med at kroppen vil prøve å gjenopprette tidligere vekt etter et større vekttap, slik at man går lettere opp etter en slik runde enn ellers. Har lest et sted at det tar fem år før kroppen "aksepterer" sin nye vekt og ikke prøver å øke denne. Så her har vi en utfordring, alle som en. Jeg håper at jeg vil klare å holde på min nye vekt, jeg har tross alt kastet alle de gamle store klærne....

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 11:26   #1084
Maria29
Seniormedlem
 
Maria29 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2012
Hvor: Drammen
Alder: 41
Innlegg: 857
Maria29 er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Blir spennende å følge deg Nupsida,leser bloggen din Stå på,you can do it

__________________
Marias journal

Maria29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Variert Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 13:16   #1085
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av index, her.

Stå på, dette klarer du! Utrolig at du har gått opp så mye på så kort tid da, nesten en kilo i uken! Men det er vel noe i det med at kroppen vil prøve å gjenopprette tidligere vekt etter et større vekttap, slik at man går lettere opp etter en slik runde enn ellers. Har lest et sted at det tar fem år før kroppen "aksepterer" sin nye vekt og ikke prøver å øke denne. Så her har vi en utfordring, alle som en. Jeg håper at jeg vil klare å holde på min nye vekt, jeg har tross alt kastet alle de gamle store klærne....

Jeg har hørt at det tar ca 2 år? Uansett, når man er kommet ned er vedlikehold av vekten nesten vanskeligere. Slik som meg, jeg har nådd min målvekt, men fortsatt gått ned 2 kg til. De 2 kiloene gjør ikke så mye, men jeg bør ikke veie mindre enn det jeg veier nå. Så da er utfordringen å øke kaloriene (noe som jeg sliter litt med), og hvor skal man øke kaloriene? Å slutte å trene er ikke aktuelt, og det er de fleste enige med meg i. Så er det å finne ut, hva er nok? Er det nok med en neve med nøtter om dagen for å holde balansen, eller burde jeg heller øke noe annet? Vi får se Jeg prøver å finne ut av det. Kanskje en litt rar problemstilling dette? :P

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 15:29   #1086
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.198
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Jeg prøver å finne ut av det. Kanskje en litt rar problemstilling dette? :P

Litt rar ja. Men litt av filosofien bak lavkarbo er jo at kroppen stabiliserer vekten selv når den er kommet ned på riktig nivå, det vil si at man trenger ikke tenke stort på dette selv. Om man selv da mener at man burde vært et par kilo mer eller mindre har egentlig ikke så mye å si. Men jeg er usikker selv, jeg regner med at jeg stort sett har gått ned det jeg skal nå og er litt spent på månedene fremover. Vi får se, om vekten skulle fortsette nedover for lenge vet jeg jo at f.eks bær med fløte er en effektiv stopper for vektnedgang for min del. Og dessuten smaker det godt, så det kan jeg leve med...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 17-01-13, 08:50   #1087
medas
Seniormedlem
 
medas sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.367
medas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

Nupsida: Du er absolutt ikke alene. Har lagt på meg 35 kg selv og ser skremmende forskjell. Kjempetøff du er som legger ut bildene. Jeg har ikke turt å legge ut noe bilder av meg selv på face eller noe i det siste. Kanskje skal jeg være like tøff som deg ?

Ikke lett å finne bilder av meg selv i nåværende størrelse. Jeg skyr kamera som pesten. Første bilde er fra ca 2 år siden. Kanskje litt lenger. 70 kg. Så meg nå. 105 kg. Vil SÅ gjerne ned på 70 igjen.

Stå på, Nupsida, så kommer du mål!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 70 kg meg.jpg (14,2 KB, 186 visninger)
Filtype: jpeg dark nea og meg.jpeg (167,0 KB, 191 visninger)
__________________
medas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-01-13, 11:03   #1088
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av medas, her.

Nupsida: Du er absolutt ikke alene. Har lagt på meg 35 kg selv og ser skremmende forskjell. Kjempetøff du er som legger ut bildene. Jeg har ikke turt å legge ut noe bilder av meg selv på face eller noe i det siste. Kanskje skal jeg være like tøff som deg ?

Ikke lett å finne bilder av meg selv i nåværende størrelse. Jeg skyr kamera som pesten. Første bilde er fra ca 2 år siden. Kanskje litt lenger. 70 kg. Så meg nå. 105 kg. Vil SÅ gjerne ned på 70 igjen.

Stå på, Nupsida, så kommer du mål!

Se der, der var du og tøff!
Jeg velger å se på disse bildene som inspirasjonsbilder, ikke bilder som gjør vondt ¨å se på. Samtidig som jeg vet at jeg skal ned dit en gang igjen!

Vi kan heie på hverandre, så skal du se vi begge to kommer ned i vekt igjen!

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 23-01-13, 11:15   #1089
MiniMe!
Juniormedlem
 
MiniMe! sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Innlegg: 27
MiniMe! er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Jeg heier på deg Nupsida!
Vil sååå veldig gjerne ned 30 kg selv, men er så redd for at standhaftigheten skal sprekke! Tar en dag av gangen og gleder meg over alle gram jeg ser forsvinne!

MiniMe! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-01-13, 22:17   #1090
Pixie-
Juniormedlem
 
Pixie- sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 43
Pixie- er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Så utrolig flinke dere har vært, virkelig inspirerende

Pixie- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-01-13, 21:10   #1091
medas
Seniormedlem
 
medas sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.367
medas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Se der, der var du og tøff!
Jeg velger å se på disse bildene som inspirasjonsbilder, ikke bilder som gjør vondt ¨å se på. Samtidig som jeg vet at jeg skal ned dit en gang igjen!

Vi kan heie på hverandre, så skal du se vi begge to kommer ned i vekt igjen!

Helt enig, Nupsida. Vi må jo bare se på det som insprasjonsbilder. Heia oss og alle medslankere her inne .

__________________
medas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 17:52   #1092
bumpsty
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2013
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20
bumpsty er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

bildene til venstre er tatt 10.januar som var startdag....bildene til høyre er tatt i dag....valgte samme skjorte for å lettere se eventuell forskjell....startvekt 126.5kg....vekt i går 119.9...har valgt å ikke holde inn magen som jeg vanligvis gjør.....og går alltid i kjoler.

bumpsty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkompinert/ ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 19:11   #1093
Karrbis
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Langt unna
Innlegg: 168
Karrbis er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Det vises jo kjempegodt, Bumpsty
Bra jobba!!

Karrbis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 22:39   #1094
bumpsty
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2013
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20
bumpsty er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Karrbis, her.

Det vises jo kjempegodt, Bumpsty
Bra jobba!!

weeee vises det for dere altså?? herreguuud nå ble jeg glad!! håper det vil vises for andre ogås snart :P

bumpsty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkompinert/ ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 07:53   #1095
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av bumpsty, her.

weeee vises det for dere altså?? herreguuud nå ble jeg glad!! håper det vil vises for andre ogås snart :P

Ser det godt, spesielt på det bildet fra siden. Stå på!

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 12:23   #1096
medas
Seniormedlem
 
medas sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.367
medas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

Kjempebra bumbtsy!

__________________
medas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-02-13, 02:29   #1097
veslejenta1988
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2013
Innlegg: 1
veslejenta1988 er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Jeg er ny her..
Men jeg har nå sittet å bladd gjennom alle de 44 sidene ...
Og JØSS får jeg bare si!!
For en MOTIVASJON dere gir!

Jeg er virkelig IMPONERT over hvor sterke dere har vert og at dere har klart å gå ned så mye i vekt! KJEMPEFLINKE er dere!

Selv er jeg en 2barnsmamma på 24 år som har noen kilo for meget...
Jeg er 160cm LAV :P Og veier i dag 90kg
Det er nå 5mnd siden jeg fødte min minste prinsesse, og jeg har endelig bestemt meg for å begynne på LAVKARBO!
Jeg krysser fingrene og bare HÅPER at jeg har like stor viljestyrke som dere her inne!
Kanskje også jeg kan poste før og etter bilder om noen mnd!

TUSEN TAKK alle sammen!

veslejenta1988 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-03-13, 11:33   #1098
trooghåp
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 15
trooghåp er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

hei. Er denne tråden enda aktiv? ser så lite nye bilder her inne? har tenkt på å slenge inn et selv hehe.

trooghåp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-03-13, 14:10   #1099
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Bildetråden 30+

Joda, den er aktiv. Jeg glemte å legge ut bildene her (la de bare ut på den generelle bildetråden. Det første er april 2012 (125kg) og det andre februar 2013 (80kg):




Legg ut dine også. Det er alltid super motivasjon!!!

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 10-03-13, 15:59   #1100
trooghåp
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 15
trooghåp er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

wow milena du har vært flink! Kan tydelig se på deg også at mye er borte og du er kjempe flott Supert så godt at denne tråden enda er i bruk for ingenting er så motiverende som bilder, at man ser resultater

kjempe bra

trooghåp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Inspirert av bildetråden Vimpane Ketolysekuren 9 18-08-10 15:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no