Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jul 2011
Alder: 45
![]() |
Majones - hvilken olje?Heisann, har prøvd å lage majones med extra virgin olje tidligere, smakte ....vondt. I dag prøve jeg med avokado olje, akkurat det samme skjer: konsistensen er nydelig men ettersmaken er .... vond. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Keto / LCHF
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Majones - hvilken olje?Odelia raps kanskje?
![]() |
![]() |
#3 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jul 2011
Alder: 45
![]() |
Sv: Majones - hvilken olje?
Jeg har liksom levd i en tro om at raps er fy fy .... Følger endel youtube kanaler om keto og der er raps bannlyst. Men skjønner jo etterhvert at kaldpresset raps faktisk ikke er så galt... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Keto / LCHF
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Alder: 47
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Majones - hvilken olje?Odelia raps er vel virgin som betyr at den har mer smak enn vanlig rapsolje. Er du ute etter vanlig majones ønsker du så lite fremtredende olje som mulig. Muligens peanøttolje.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hvilken majones? | Mints | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 25 | 30-12-11 12:46 |
Olje egnet til majones-laging | martefie | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 6 | 23-12-10 21:29 |
Spørsmål ang. olje/smør/majones | scartz | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 18 | 26-10-09 17:27 |
Tysk MCT olje, kommer snart også som majones :-) | Caxa | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 8 | 23-03-06 19:51 |
Sukkerfri majones??? hvilken er det?? | nomma | Induksjonen | 2 | 23-05-05 10:26 |